ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با رزرو اقامتگاه از هومسا بیمه سفر هم می‌شوید

همه‌ی ما قبل از سفر ممکن هست هر چیز را چندین بار چک کنیم که مبادا چیزی از قلم افتاده باشد، بلیت، تأییدیه رزرو اقامتگاه، چمدان یا کوله و هر چیز دیگری که خیال ما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه‌ی ما قبل از سفر ممکن هست هر چیز را چندین بار چک کنیم که مبادا چیزی از قلم افتاده باشد، بلیت، تأییدیه رزرو اقامتگاه، چمدان یا کوله و هر چیز دیگری که خیال ما را راحت و احساس امنیت را جایگزین نگرانی‌های قبل سفر کند. شاید اولین مفهومی که با امنیت گره می‌خورد، بیمه سفر باشد؛ امتیازی که می‌تواند شامل حمل‌ونقل، اقامت، برنامه گشت و مابقی ماجرای سفر شود.

هومسا؛ سامانه اجاره روزانه ویلا و سوئیت، آپارتمان مبله و اقامتگاه بوم‌گردی با بیمه اقامتگاه‌های خود اطمینان خاطر را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. در ادامه از هومسا و بیمه اقامتگاه‌های سفر بیشتر خواهیم گفت.

با هومسا همه جا خونه داری!

فکر کنید هر زمان وارد شهری می‌شوید، کلید خانه خودتان را در آنجا به دست داشته باشید! چه حسی دارید؟ یک خانه راحت و در اختیار که به راحتی و پیش از سفر می‌توانید از هومسا رزرو کنید. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه است که در هر شهر و دیاری، در انتهای هر راه و بیراهه‌ای اقامتگاهی با سبک و سیاق‌های مختلف دارد. هر کاربر متناسب با بودجه و سلیقه خود اقامتگاه دلخواهش را جستجو می‌کند و با اعمال فیلترهای مختلف و حتی مکالمه با میزبان خود، واحد مورد نظر را رزرو می‌کند. این پایان فرآیند نیست، چرا که پس از رزرو قطعی، پیامی مبنی بر استفاده از بیمه رایگان اقامتگاه برای شما ارسال می‌شود که ارزش افزوده‌ای است که این سایت برای مهمانانش فراهم می‌کند.

با بیمه سفر، آسایش بخرید

هومسا با استفاده از بیمه حوادث گروهی سامان، رزرو اقامتگاه را به چیزی فراتر از یک فرآیند تبدیل کرده است. این بیمه تضمین می‌کند در صورتی که اتفاقی برای شما در سفر پیش بیاید، می‌توانید خسارت و هزینه‌های درمان یا حتی نقص عضو و هر حادثه دلخراش دیگری را تا حدودی تحت پوشش قرار دهید. جزئیات این خدمات ویژه را از تیم پشتیبانی هومسا پیگیری کنید تا با آگاهی بیشتر راهی سفر شوید. آنچه اهمیت دارد این موضوع است که این خدمات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، فقط کافیست مشخصات خود و همراهانتان را وارد کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید؛ رزرو اقامتگاه به علاوه بیمه سفر.

در سفر چه نوع اقامتگاهی را رزرو کنیم؟

فرقی نمی‌کند به کجای ایران سفر می‌کنید، هر منطقه اقامتگاه خاص خود را دارد که از انواع آن در سایت هومسا نیز موجود است. اگر راهی شمال کشور می‌شوید، برای اجاره روزانه ویلا در رامسر، نور، چالوس، بندر انزلی و شهرهای شلوغ دیگر بهتر است پیش از سفر اقدام به رزرو کنید تا در مقصد با چالش‌های اجاره سوئیت و ویلا دست‌وپنجه نرم کنید. البته که گزینه اقامتگاه بوم‌گردی در همین منطقه هم برای اهلش خیلی دلچسب خواهد بود. در سفر به جنوب کشور، شما با اقامتگاه‌های بومی و محلی بیشتری برخورد می‌کنید که حق انتخاب شما را در این نوع اقامتگاه بیشتر می‌کند. در مابقی مناطق، خانه‌های محلی میزبان مهمانان هومسا می‌شوند. این خانه‌ها از فیلتر کنترل کیفی تیم هومسا عبور کرده و با اطمینان زیادی می‌توان رزرو کرد. گزینه دیگری که به آن فکر شده، مناطق ییلاقی و حومه شهرهای بزرگ هست که فرصتی برای استراحت آخر هفته فراهم می‌کند. اگر اهل تهران هستید، برای اجاره کوتاه مدت ویلا در کردان، لواسان ، فیروزکوه، دماوند و مناطق دیگر هومسا پیشنهادهای مناسبی به شما می‌دهد. از هر جای ایران به هر جا که مسافرید، متناسب با سلیقه و بودجه خود اقامتگاه دلخواهتان را رزرو کنید.

کلام پایانی ...

فراموش نکنیم حوادث سفر در هر لحظه، سایه به سایه‌ی ما کنارمان هستند و تنها با احتیاط و توجه به مسائل ریز می‌توان تا حدودی از آنها دور شد. اما احتیاط همیشه پاسخگوی مسائل پیش بینی نشده نیستند و خواه ناخواه خطراتی متوجه مال و جان ما می‌شود. خسارت‌های مالی را تا حدودی می‌توان به بیمه سفر سپرد، از این رو هومسا به عنوان سامانه اجاره روزانه اقامتگاه با ارائه بیمه رایگان به مهمانان خود امتیاز ویژه‌ای ایجاد نموده است. در پایان امیدواریم تمام مسافران با حداقل خطرات راهی سفر شوند و به سلامت از مقصد راهی خانه خود شوند؛ در اینصورت بیمه آن چیزی خواهد بود که خیال شما را راحت می‌کند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی