ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه یک برون سپاری خدمات ارتباط با مشتریان موفق داشته باشیم؟

خدمات مشتری، به معنای پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان، قبل، حین و پس از خرید است و دربرگیرنده تمامی تصمیمات، برنامه ریزی ها و اقداماتی است که برای رفع نیازهای مشتریان یک محصول یا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خدمات مشتری، به معنای پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان، قبل، حین و پس از خرید است و دربرگیرنده تمامی تصمیمات، برنامه ریزی ها و اقداماتی است که برای رفع نیازهای مشتریان یک محصول یا خدمت انجام می شود. به عبارتی خدمات مشتری چیزی فراتر از پاسخگویی به مشتری بوده و بخش بسیار مهمی از وعده هایی است که شرکت به مشتریانش می دهد. بنابراین برای موفقیت کسب وکار امری حیاتی است و تجربه خوب و لذتبخشی را برای مشتریان رقم میزند. مشتریانی که تجربه ی مثبتی از برقراری تماس با واحد خدمات مشتریان یک کسب وکار دارند با احتمال بیشتری مجددا همان کسب وکار را برای پاسخگویی به نیاز خود انتخاب می کنند. به عبارتی می توان گفت ارائه خدمات عالی به مشتریان منجر به افزایش سودآوری برای سازمان ها می شود.

اگر به خدمات مشتریان صرفا به چشم پاسخگویی به تماس های تلفنی نگاه کنید ، هر شرکتی می تواند این خدمات را ارائه کند . تفاوت در کیفیت خدمات مشتریان زمانی ایجاد می شود که باور کنیم وظیفه ی واحد های خدمات مشتریان  خلق تجربه ماندگار برای مشتری است که در نتیجه آن مشتری به سازمان وفادار شده  و درآمد سازمان افزایش پیدا می کند .

پیتام به عنوان یک مرکز معتبر برونسپاری خدمات مشتریان، خدماتی باکیفیت و تخصصی  را به مشتریان شرکت ها ارائه می نماید .

پیتام این امکان را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌کند که به‌جای صرف هزینه‌ی هنگفت و زمان طولانی بابت راه‌اندازی مرکز تماس، انرژی و هزینه‌شان را صرف توسعه‌ی کسب‌وکار خود کنند و با خیال راحت پاسخ‌گویی به مشتریان و وفادارسازی آن‌ها را به پیتام بسپارند.

در همین راستا نیز می توان به سرویس جدید پیتام با نام NITRO  که بر اساس تحلیل نیاز های مشتری در طی سالیان شکل گرفته است ،اشاره کرد. تفاوت این سرویس با سایر سرویس های قابل ارائه در پیتام "بازه زمانی" آن است که شیفت کاری برای ارائه خدمات به مشتریان از ساعت 18 الی 24 خواهد بود و با استفاده از این سرویس مقرون به صرفه و منحصر به فرد سازمان ها می توانند در خارج از ساعات اداری به مشتریان خود خدمات با کیفیت ارائه نمایند و در نهایت استفاده از این  سرویس جدید می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت مورد نظر برایشان تمایز ایجاد کند.

دغدغه بسیاری از کافرمایان در هنگام تصمیم به برونسپاری مرکز تماس خدمات مشتریان این است که شرکت مورد نظر چگونه از عهده انجام این خدمات بر می آید؟

برای پاسخ به این سوال به سه قابلیت اساسی مجموعه پیتام می پردازیم و پیشنهاد می کنیم در هنگام تصمیم به انتخاب مرکز برونسپاری خدمات مشتریان خود حتما موارد  زیر را در نظر بگیرید:

1. قابلیت طراحی منحصر به فرد راهکار با توجه به نیاز یک کسب و کار

یکی از مهم ترین مزایای خدمات پیتام ، شخصی سازی شدن راهکار ها  با توجه به نیاز و شرایط مشتری است . قبل از  شروع همکاری  با هریک از سازمان ها و پس از عقد تفاهم نامه عدم افشای اطلاعات ، تیم فرآیند پیتام  با مراجعه حضوری و برقراری جلسات لازم اقدام به بررسی وضعیت فعلی سازمان ها می نماید و پس از شناسایی دقیق نیاز های مشتری راهکار  متناسب با این نیاز ها طراحی شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

2. استفاده از زیر ساخت و تجهیزات با کیفیت

ارائه‌ی خدمات باکیفیت، علاوه‌ بر تخصص و دانش فنی‌‌، به تجهیزات حرفه‌ای نیز نیاز دارد. پیتام با بهره گیری از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مطابق با تکنولوژی های روز دنیا، توانسته تا بستر مناسبی برای سرویس های تلفنی ، ساختار نرم افزار CRM و شبکه های داخلی خود ایجاد نماید . ارتباطات بیرون سازمانی نیز با استفاده از سرویس اینترنت شرکت های معتبر  و پهنای باند داخلی  در شرکت پیتام به عنوان یک خدمت قابل ارائه است.  3. بکارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده و فراهم آوری بستر آموزش مستمر آن ها

رسالت پیتام، تنها به ارائه‌ی خدمات باکیفیت به سازمان‌ها ختم نمی‌شود. یکی از رموز موفقیت پیتام در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات ارتباط با مشتریان، به‌کارگیری نیروی متخصص و دانش‌آموخته است. می‌توان گفت این شرکت در این مسیر، یکی از شرکت‌های سخت‌گیر است و نیروهای حرفه‌ای را در آکادمی ویژه‌ی خود تربیت می‌کند و آنان پس از کسب گواهینامه‌ی مهارت حرفه‌ای، اجازه می‌یابند در پیتام فعالیت کنند. بی‌شک، تربیت نیروی حرفه‌ای مسلط به دانش روز در حوزه‌ی ارتباط با مشتری یکی از اهرم‌های موفقیت پیتام و مشتریانش است. ﭼﺮﺧﻪ اﯾﺠـﺎد رﺿـﺎﯾﺘﻤﻨﺪی و ﺧﻠـﻖ ارزش ﺑـﺮای ﻫﻤﺮاﻫـﺎن و ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن، از درون ﺳﺎزﻣﺎن و از ﻫﻤﮑﺎراﻧﯽ آﻏﺎز ﻣﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺻﻒ اول ﺗﻌﺎﻣـﻞ ﺑـﺎ   ﻣﺸﺘﺮی ﻫﺴﺘﻨﺪ. رﺿﺎﯾﺖ ﻫﻤﮑﺎران، ﺣﺲ ﺗﻌﻠﻘﺸﺎن ﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖ و ﺑﺎورﺷـﺎن ﺑـﻪ اﯾﻨﮑـهﮐﻮﭼﮑﺘﺮﯾﻦ ﺗﻼش ﻫﺎی آﻧﻬﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮی در رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن اﯾﺠـﺎد  ﮐﻨﺪ، ﺣﻠﻘﻪ ﻣﻔﻘﻮده اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻋﺎﻣﻞ درﺟﺎ زدن ﺑﺴـﯿﺎری از ﮐﺴـﺐ و ﮐﺎرﻫـﺎ در ﺑـﺎزاررﻗﺎﺑﺘﯽ اﻣﺮوز اﺳﺖ.  ﻣﺴﯿﺮ ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ در ﭘﯿﺘﺎم ﻫﻤﯿﺸﻪ وﺟﻮد دارد و ﺟﺬب در ﺳﻄﻮح ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻓﻘﻂ از ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺴﯿﺮ ﺟﺬب داﺧﻠﯽ اﺗﻔﺎق ﻣﯽ اﻓﺘﺪ .

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به " این صفحه " و یا تماس با شماره 02191006033 با مدیران مجموعه پیتام در ارتباط باشید .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی