ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یوآیدی کاندید دومین جشنواره نهال فین تک

"در جلسه داوری دومین جشنواره نهال فین تک که با پایان یافتن فراخوان برگزار شد، یوآیدی به عنوان استارتاپ برتر، و نیما شمساپور به عنوان فرد موثر در سال 99 با بیشترین آرای داوران کاندید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

"در جلسه داوری دومین جشنواره نهال فین تک که با پایان یافتن فراخوان برگزار شد، یوآیدی به عنوان استارتاپ برتر، و نیما شمساپور به عنوان فرد موثر در سال 99 با بیشترین آرای داوران کاندید شدند".

نخستین جشنواره "نهال فین تک" در سال 98 همزمان با یازدهمین رویداد فیناپ با عنوان "جایزه سال فین تک ایران" برگزار شد که یوآیدی به عنوان استارت آپ برگزیده، هم از نگاه داوران و هم از نگاه مردم انتخاب شد. این جشنواره با هدف تقدیر از برگزیدگان صنعت فین تک در پایان هر سال با معرفی برترین های این حوزه برگزار می شود. این تقدیر با هدف هرچه پربارتر شدن نهال فین تک در ایران انجام می پذیرد.

در فراخوان امسال امکان ثبت نام برای فعالان حوزه های فین تک، بانک تک، پی تک، رگ تک، ولث تک، کرادفاندینگ، بانکداری باز، رمز ارزها و تمام شرکتهای فناوری بانکی وجود داشت. همچنین شتاب دهنده ها و فضای کار اشتراکی نیز در این جشنواره امکان ثبت نام داشتند.

50 استارتاپ در این جشنواره ثبت نام کرده اند که از این میان 5 استارتاپ بالاترین امتیاز را کسب کردند که در نهایت با نظر داوران 3 استارتاپ توسط داوران برای سال 99 انتخاب شدند. یوآیدی یکی از این سه استارتاپ کاندید بر اساس معیارهای نوآوری، رشد و تاثیر گذاری است.

همچنین، نیما شمساپور، مدیرعامل یوآیدی نیز یکی از 3 افراد تاثیرگذار در حوزه های فناوری مالی و بانکی در سال 99 کاندید شد. دومین جشنواره نهال فین تک در حالی برگزار می شود که داوران امسال بر روی نهال فین تک تاکید دارند. نهال هایی که در سال 99 ریشه دواندند و در آینده به درختانی تنومند و پربار تبدیل خواهند شد.

نیما شمساپور - مدیرعامل یوآیدی

مراسم اختتامیه این جشنواره، چهارشنبه 20 اسفند از ساعت 15 تا 17 با اعلام منتخبین دومین جشنواره نهال فین تک برگزار خواهد شد.

درباره یوآیدی

شرکت یوآیدی یک استارتاپ ایرانی است که در حوزه احراز هویت با چهره کاربر با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی فعالیت می کند. این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز و کاملا بومی در زمینه احراز هویت، موفقیت های چشمگیری در مدت کوتاه به دست آورده است.

سرویس احراز هویت با ویدیوی سلفی آخرین تکنولوژی احراز هویت و امن ترین روش شناسایی و تایید هویت کاربر است. در این روش کاربر یک ویدیو سلفی زنده از خود می گیرد. سرویس یوآیدی به صورت بلادرنگ (Real Time) زنده بودن این ویدیو را با استفاده از تکنولوژی تشخیص زنده بودن (Liveness Detection) و با دقت بالای 98 درصد بررسی می کند.

در صورت تایید زنده بودن ویدیو، عکسی از چهره کاربر از ویدیو گرفته شده و این عکس با تصویر موجود در بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال با هوش مصنوعی و با دقت 99.9 درصد مقایسه می شود. این مقایسه با استفاده از تکنولوژی تطبیق تصویر (Face Verification) انجام می پذیرد. در صورت تطابق دو تصویر، هویت کاربر تایید خواهد شد. همه این اتفاقات در پشت زمینه و به صورت بلادرنگ اتفاق می افتد. کاربر فقط کافی است یکی ویدیوی سلفی چند ثانیه ای بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی