ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

عیدی و معادل ریالی مرخصی خود را در ایران سلری محاسبه کنید

از مهم‌ترین سؤالات کارمندان و کارگران در روزهای پایانی سال این است که میزان عیدی چقدر است، پایان سال چه میزان سنوات دریافت می‌کنیم و یا اینکه میزان مرخصی‌های مانده من به تومان چقدر می‌شود؟ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از مهم‌ترین سؤالات کارمندان و کارگران در روزهای پایانی سال این است که میزان عیدی چقدر است، پایان سال چه میزان سنوات دریافت می‌کنیم و یا اینکه میزان مرخصی‌های مانده من به تومان چقدر می‌شود؟

ممکن است تمام این سؤالات در ذهن اکثریت کارمندان شکل بگیرد و حتی ندانند که تمام این موارد برای محاسبه یک معادله مشخص دارند و تمام شرکت‌ها به واسطه آن معادله میزان سنوات، عیدی و بازخرید مرخصی کارمندان خود را مشخص می‌کنند. اما استفاده از معادله و ضرب و تقسیم یک سری اعداد ممکن است کار خسته کننده و کلافه کننده‌ای باشد؛ به همین خاطر ایران سلری، اولین مرجع حقوق و دستمزد در ایران، در ابزارهای آنلاین و ماشین حساب‌های خود، ماشین حساب محاسبه عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی را اضافه کرده است که بتوانید به راحتی و کمتر از یک دقیقه به عدد مورد نظر خود برسید.

ماشین حساب عیدی

عیدی مانند تمام مواردی که در بالا عنوان کردیم، در میان پرداختی‌های مهم به شمار می‌آید که هر کارفرما و شرکتی که زیر نظر وزارت کار حقوق می‌دهد، موظف به پرداخت آن می‌باشد. اما میزان عیدی با توجه به مؤلفه‌های مختلفی می‌تواند فرق کند. این مؤلفه‌ها می‌تواند حقوق پایه شما باشد و در آن تاریخ شروع همکاری شما با شرکت و تاریخ پایان همکاری بسیار اهمیت دارد.

محاسبه عیدی بر اساس حقوق به این صورت است که بر اساس دو برابر پایه حقوق پرسنل محاسبه می‌گردد که این رقم باید از 3 برابر پایه حقوق وزارت بیشتر نشود. شما می‌توانید بدون محاسبه دستی و با کمک ماشین حساب عیدی ایران سلری، میزان عیدی خود را محاسبه کنید.

ماشین حساب سنوات

همه سنوات را به عنوان مبلغ مازاد حقوق می‌شناسیم و معمولا این مبلغ در پایان سال و یا در زمان بازنشستگی به کارمند و کارگر داده می‌شود. مبلغی که به عنوان سنوات به شما داده می‌شود در قبال مخارج و هزینه‌های زندگی مانند حق مسکن و هزینه‌های مربوط به حق اولاد و خواربار است که زمان دریافت آن کاملا بستگی به هر شرکتی دارد. اگر از معادله و نحوه محاسبه سنوات آگاهی ندارید، می‌توانید به وب‌سایت ایران سلری و ماشین حساب آنلاین سنوات مراجعه کنید و به رقم سنوات خود در پایان سال دست پیدا کنید.

ماشین حساب بازخرید مرخصی

به مبلغی که در پایان سال به عنوان جایگزین مرخصی‌های استفاده نشده دریافت می‌کنید، بازخرید مرخصی می‌گویند. میزان بازخرید مرخصی نیز مانند دو مورد بایدها و نبایدهایی دارد که در محاسبه آن این موارد لحاظ می‌شود.

به عنوان مثال، طبق قانون تمام کارمندان و کارگران در طول یک سال تنها می‌توانند 9 روز از مرخصی‌های باقی مانده خود را به سال بعد منتقل کنند و یا اینکه کارکنان دولتی مجاز به ذخیره مرخصی خود تا سقف ۱۵ روز هستند. اما در صورتی که نمی‌دانید چگونه باید این مبلغ را محاسبه کنید، می‌توانید به ایران سلری مراجعه کنید و از ماشین حساب بازخرید مرخصی برای محاسبه مرخصی استفاده نشده خود بهره ببرید.

ایران سلری

ایران سلری به عنوان اولین مرجع حقوق و دستمزد در ایران کار خود را برای ایجاد شفافیت در مورد میزان حقوق در کسب و کارهای مختلف و همچنین مشاغل مختلف آغاز کرد. ایران سلری با انتشار گزارش‌های سالانه خود از حقوق و دستمزد، به کارجو کمک می‌کند تا برنامه ریزی شغلی دقیق‌تری داشته باشد، از وضعیت بازار در مذاکره حقوق و دستمزد بیشتر آگاهی داشته باشد و بتواند به راحتی حقوق خود با افراد شاغل در موقعیت شغلی مشابه را مقایسه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی