ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رونمایی اپلیکیشن فرهنگ، غول خدمات چندکاره در ایران

حتما برای شما پیش آمده که برای خدمات منزل مثل نظافت ، تعمیر وسایل ، نصب وسایل ، حمل و نقل و جا به جایی و... به سراغ متخصصان این حوزه ها بروید. گاهی پیدا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتما برای شما پیش آمده که برای خدمات منزل مثل نظافت ، تعمیر وسایل ، نصب وسایل ، حمل و نقل و جا به جایی و... به سراغ متخصصان این حوزه ها بروید. گاهی پیدا کردن یک فرد مناسب و قابل اطمینان که بتواند سریع خودش را به محل برساند کار دشواری است و  بسیار پیش می آید که رضایت شما را را به همراه نداشته باشد. اما از این به بعد دیگر به این شکل نیست! شاید با اپلیکیشن فرهنگ آشنا باشید. در این اپلیکیشن شما میتوانید هر نوع خدماتی را به راحتی دریافت کنید. در این اپلیکیشن  شما میتوانید خدماتی که لازم دارید را ثبت کنید و با مشخص کردن اطلاعاتی همچون آدرس و شماره تلفن درخواست خود را نهایی کنید. کارشناسان فرهنگ درخواست شما را بررسی میکنند و در سریع ترین زمان ممکن سرویس کار را به آدرس  شما میفرستند. فرهنگ بسیار به انتخاب نیرو ها و متخصصان خود حساس است و از این جهت بسیار قابل اعتماد است. در ضمن علاوه بر اپلیکیشن، شما از طریق سایت فرهنگ نیز میتوانید خدمات خود را ثبت کنید. در ادامه با بخشی از خدمات فرهنگ آشنا خواهیم شد.

نصب و تعمیر شیرآلات

با ورود شیرآلات مدرن و خاص در بازار امروزی، نصب آن‌ها به سادگی شیرآلات قدیمی نیست و تجهیزات و امکانات خاصی را نیاز دارند. همچنین هرگاه مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید و نیاز به تعمیر نیز داشته باشند، افراد متخصص باید این تعمیرات را انجام دهند. تیم حرفه‌ای نصب شیرآلات فرهنگ  همگی دوره های پیشرفته در این زمینه را گذرانده اند و سابقه ای درخشان دارند. برای نصب و یا تعمیر انواع شیرآلات خود از جمله تک اهرم، دو اهرم، قدیمی، شلنگ دار، سنسوردار و لوکس با هر برند و شرکتی می‌توانید اپلیکیشن فرهنگ را دانلود کنید و سفارش خود را از آن طریق ثبت کنید. سرویس کاران به سرعت خود را به شما می رسانند.

خدمات سرویس کولر گازی

احتمالا برای شما پیش آمده باشد که کولر گازی شما در فصل تابستان نیاز به سرویس داشته باشد. اما شاید به علت مشغله و گرما نتوانید خودتان سراغ سرویس کار کولر گازی بروید. اما شما میتوانید به راحتی با نصب اپلیکیشن فرهنگ، درخواست خدمات سرویس کولرگازی را ثبت کنید. درخواست شما را کارشناسان فرهنگ بررسی میکنند و در اسرع وقت سرویس کار کولر گازی را به آدرسی که مشخص کرده اید میفرستند. به غیر از اپلیکیشن شما میتوانید از سایت فرهنگ نیز درخواست خود را ثبت کنید. ثبت درخواست خدمات در سایت یا اپلیکیشن تفاوتی ندارد اما بهتر است اپلیکیشن فرهنگ را گوشی همراه خود نصب کنید زیرا دسترسی به اپلیکیشن به خصوص در مواقع اضطراری بسیار آسان تر و سریع تر از سایت است. خدمات سرویس کولر گازی فرهنگ شامل: کاهش میزان مصرف برق کولر ، افزایش بازدهی و کارکرد کولر گازی و نظافت و شستشوی کولر گازی میشود.

خدمات چاه بازکنی

یکی دیگر از خدمات اپلیکیشن قوی فرهنگ، ارائه خدمات چاه بازکنی است. گرفتگی چاه برای سرویس بهداشتی، حمام و یا آشپزخانه ممکن است اتفاق بیفتد و در هر ساعت از شبانه‌روز نیز ممکن است با آن رو به رو شویم. چاه بازکنی فرهنگ با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن در کمترین زمان و با رعایت موارد بهداشتی همراه سرویس کارانی متخصص و حرفه‌ای به شما خدمت رسانی می کند. تمامی سرویس کاران دوره های ویژه ای را گذرانده اند و مدرک لازم را نیز دریافت کرده اند. همچنین به علت حساسیت این موضوع در هر ساعت از شبانه روز، تیم فرهنگ به صورت شبانه روزی و در هر روز هفته حتی در روزهای تعطیل نیز خدمات مربوط به چاه بازکنی را ارائه می دهند.

تعمیر پکیج

پکیج بخصوص در آخر فصل زمستان به علت کارکرد بیشتر، با مشکلات زیادی روبه رو می‌شود که نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد. این مشکلات می‌تواند شامل این باشد که پکیج آب را گرم نمی کند، بیش از حد داغ می کند، گرم و سرد می شود، سر و صدا دارد و مشکلات دیگر. از آنجایی که هوا سرد است و داشتن آب گرم بسیار ضروری است در زمان خرابی خیلی مهم است که به سرعت سرویس کار خودش را به محل برساند حتی اگر این مشکل در روز تعطیل اتفاق افتاده باشد. یکی از خدمات اپلیکیشن فرهنگ، تعمیر پکیج است. سرویس کاران فرهنگ تمامی دوره های مربوط به تعمیر پکیج را گذرانده اند و بسیار حرفه‌ای هستند و با انواع پکیج ها در مدل های مختلف با برندهای گوناگون کار کرده‌اند و آشنایی لازم را دارند. پکیج اگر مشکلی داشته باشد و تعمیر نشود باعث می‌شود میزان کارایی آن پایین بیاید و با‌گذشت زمان با مشکلات بزرگ‌تری رو به رو شود. پس بهتر است به صورت دوره ای سرویس پکیج انجام شود تا مشکلات احتمالی رفع شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی