ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از موج تغییرات وب خبر دارید؟

همه دیدیم که یک بیماری همه‌گیرچطور توانست در عرض یک سال نحوهٔ زندگی و کسب‌وکار ما را دگرگون کند. اما تغییرات سریع‌تر و وسیع‌تری در حال وقوع است که اتفاقات یک سال گذشته در مقابل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه دیدیم که یک بیماری همه‌گیرچطور توانست در عرض یک سال نحوهٔ زندگی و کسب‌وکار ما را دگرگون کند. اما تغییرات سریع‌تر و وسیع‌تری در حال وقوع است که اتفاقات یک سال گذشته در مقابل آن، مثل قطره‌ای از دریاست! ما در ویترین راه هماهنگی با این موج تغییرات را به شما می‌گوییم اما قبل از آن بهتر است با سه تا از مهمترین انقلاب‌های دنیای آنلاین آشنا باشیم.

۱. وب + اَپ = آینده!

احتمالا شما هم موافقید که گوشی موبایل، یار جدانشدنی ما شده است و استفاده از موبایل و اینترنت هر روز بیشتر می‌شود. طبق آمار سال ۲۰۲۰ BroadbandSearch، بیش از ۵۲٪ ترافیک وب از طریق گوشی‌ها بوده است که این عدد هر سال حداقل ۱٫۵ برابر شده است. دقیقا به همین دلیل، نسل جدیدی از اپلیکیشن‌های موبایل تحت عنوان PWA تولید شده‌اند. این نوع جدید از اپلیکیشن‌ها، روی هر گوشی، فارغ از سیستم عامل آن نصب می‌شوند و دسترسی به محتوای وب را بسیار ساده می‌کنند. فناوری طراحی سایت واکنش‌گرا (Responsive) هم که شاید با آن آشنا باشید با همین هدف توسعه داده شده که تجربهٔ استفاده از وب در مرورگرهای گوشی‌ها بهینه و مطلوب باشد. در دنیای امروز اگر سایتی واکنش‌گرا نباشد، بیش از نصف کاربران آنلاین را به‌راحتی از دست می‌دهد.

از طرف دیگر، گوگل هم که به اقیانوسی از داده‌های ما دسترسی دارد و هر حرکتی که بکند تمام دنیای وب تحت تأثیر قرار می‌گیرد، تغییراتی بنیادین در نسخه‌های جدید ابزارهای تحلیلی خود مثل آنالیتیکس (GA4) بوجود آورده است. مهمترین تغییر، تمرکز گوگل روی یکپارچه شدن ترافیک وب (وب + اَپ) بوده که نشان می‌دهد از نگاه گوگل، تحول وب + اَپ بسیار جدی است. اما باید بدانیم که علاوه بر نحوهٔ دسترسی به وب، امنیت این دسترسی هم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

۲. حفظ امنیت و حریم خصوصی هر روز مهم‌تر و سخت‌تر می‌شود

اگر تا دیروز در خانه را قفل می‌کردیم، امروز باید گوشی را هم قفل کنیم و فردا باید اطلاعاتی که منتشر می‌کنیم را حفاظت کنیم. انقلاب اطلاعاتی که اتفاق افتاده نه تنها باعث شده که همهٔ ما دسترسی راحت‌تری به اطلاعات وب داشته باشیم، بلکه هکرها و افراد سودجو هم دسترسی راحت‌تری به اطلاعات ما پیدا کرده‌اند. البته ماجرا همین‌جا تمام نمی‌شود!

تراکنش‌های آنلاین روزبه‌روز بیشتر و راحت‌تر می‌شود و اگر شما یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید، قضیه وارد مرحلهٔ جدیدی می‌شود: باید خیلی بیشتر مواظب امنیت وبسایت و تراکنش‌های فروشگاه اینترنتی خودتان باشید. همیشه یادتان باشد که استفاده از قالب‌های آماده و رایگان، احتمال نفوذ به وبسایت و هک آن را خیلی بیشتر می‌کند. حتی اگر برای راحتی، از سایت ساز استفاده می‌کنید باید بدانید که امنیت سایت‌سازی که از پایه کدنویسی شده باشد بیشتر است.

اما انقلاب سوم که به نوعی موتور محرک دو مورد قبلی بوده چیست؟

۳. سبک زندگی جدید

الان دیگر دیدن یک نوزاد که قبل از اینکه بتواند حرف بزند، با گوشی بازی می‌کند، تعجبی ندارد! این تغییر فرهنگی بزرگ باعث می‌شود که سبک زندگی ما کلا عوض شود. اگر تا دیروز سواد داشتن مساوی خواندن و نوشتن یا دیپلم گرفتن بود، فردا به کسی که برنامه‌نویسی بلد نباشد بی‌سواد گفته می‌شود. اگر دیروز حضور در دنیای مجازی یک نوع تنوع‌طلبی و تفریح قلمداد می‌شد، امروز یک ضرورت است. به نظر شما همین نوزادی که مثال زدیم، با شنیدن واژهٔ «بازار» یاد یک خیابان پر از فروشگاه می‌افتد یا یک اپلیکیشن موبایل؟!

خبر خوب اینکه ما در ویترین، راهکار هماهنگی با این سه تحول بزرگ و استفاده از این فرصت را آماده کرده‌ایم!

ویترین؛ راهکار فروش آنلاین کسب‌وکارها

طراحی سایت با ویترین به شما کمک می‌کند برای کسب‌وکار یا برندتان سایت اختصاصی داشته باشید تا فروش اینترنتی مستقل خودتان را شروع کنید و مشتری‌های آنلاین را از دست ندهید. هدف ویترین این است که کسب‌وکارها برای فروش آنلاین محصولات و خدمات خود دغدغه‌ای جز تمرکز بر کار تخصصی خود نداشته باشند. ویترین تمام مباحث فنی و تخصصی طراحی سایت و اپلیکیشن، اتوماسیون بازاریابی، سیستم فروش آنلاین و پرداخت را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید بدون نیاز به دانش فنی، از افزایش فروش خود در اینترنت لذت ببرید!

ویترین چطور به شما کمک می‌کند تا با موج تغییرات وب هم‌سو شوید؟

مهمترین مزیت ویترین، داشتن تیمی جوان و به‌روز است که تمام این تحولات را به‌خوبی می‌شناسد و برای هر کدام برنامه‌ریزی مشخصی دارد. ویترین برای سه تحولی که مطرح کردیم چه پاسخی دارد؟

۱- با ویترین شما می‌توانید همزمان با طراحی سایت خودتان، اپلیکیشن PWA آن را نیز در اختیار داشته باشید. تمام بازدیدکننده‌های سایت شما قابلیت نصب اپلیکیشن اختصاصی شما را به‌صورت مستقیم دارند. همچنین کار با پنل مدیریت ویترین بسیار ساده است و با هر گوشی هوشمندی قابل انجام است چون طراحی واکنش‌گرا در تمام ویترین‌ها رعایت شده است. به علاوه، تمام ویترین‌هایی که فروش آنلاین دارند می‌توانند سفارش‌ها را با گوشی دریافت و مدیریت کنند.

۲- ویترین برای حفظ امنیت و سرعت سایت شما، از Python برای طراحی سمت سرور (بک‌اند) و از Next.js برای طراحی سمت کاربر (فرانت‌اند) استفاده می‌کند. به دلیل اینکه تمام کدنویسی ویترین توسط تیم ما به‌صورت داخلی انجام شده است و از هیچ سیستم آماده‌ای مثل وردپرس استفاده نشده است، امنیت ویترین بسیار بالاست. از طرف دیگر چون ویترین‌های فروشگاهی برای فروش آنلاین نیازمند اتصال درگاه پرداخت اختصاصی هستند، تمام ویترین‌ها گواهی SSL دارند تا از اتصال امن به درگاه پرداخت اطمینان حاصل شود.

۳- امروزه کاربران اینترنت انتخاب‌های زیادی دارند و به هر سایت فرصت خیلی کمی برای جلب نظرشان می‌دهند. اگر سایت شما که ویترین محصولات و خدمات شماست، ضعیف یا کند باشد، در جست‌وجوهای کاربران دیده نشود یا مشتری را گیج و سردرگم کند، نمی‌تواند به موفقیت آنلاین شما کمک کند. ما با تحقیق روی نیازها و رفتار کاربرانی که در فضای مجازی خرید انجام می‌دهند، و بررسی مشکل کارایی سایت برای کسب‌وکارها، اجزای مختلف ویترین را طوری طراحی کرده‌ایم که بیشترین فروش برای شما و بهترین تجربهٔ خرید برای مشتری شما اتفاق بیفتد.

ویترین چگونه به یک فروشگاه اینترنتی کمک می‌کند؟

اولین مزیت ویترین برای فروشگاه‌های اینترنتی این است که شما هیچ کمیسیونی بابت فروشتان روی ویترین پرداخت نمی‌کنید! در نتیجه می‌توانید در اینترنت هم استقلال کسب‌وکار خود را حفظ کنید و آن‌طور که دوست دارید فعالیت کنید. طراحی سایت فروشگاهی با ویترین شما را قادر می‌سازد:

- درگاه پرداخت اختصاصی خودتان را به فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید.

- محصولات فروشگاه را به‌راحتی وارد کنید و توضیحات و عکس هر کدام را ویرایش کنید.

- به سلیقهٔ خودتان قیمت‌گذاری کنید و هر لحظه که خواستید، روی هر کالا یا دستهٔ مشخصی از کالاها تخفیف اعمال کنید.

- محدوده‌های ارسال را روی نقشه مشخص کنید و قیمت هرکدام را تعیین کنید تا هزینهٔ ارسال به‌صورت خودکار روی سفارش‌ها اعمال شود.

- اگر پیک دارید با یک کلیک هر سفارش را به پیک مورد نظر اختصاص دهید. (آدرس به‌صورت خودکار برای پیک پیامک می‌شود.) و اگر پیک ندارید باز هم با یک کلیک از سرویس‌های ارسال شرکت‌های همکار ما استفاده کنید.

- درصدی از خرید هر مشتری را به عنوان هدیهٔ خرید بعدی در کیف پول مشتری‌ها شارژ کنید. (هر مشتری در ویترین شما کیف پول اختصاصی دارد.)

- به کمک ریفرال، مشتری جدید جذب کنید.

- به صورت مناسبتی یا برای مشتری‌های خاص، کد تخفیف تعریف کنید.

- برای تمام مشتریان خود پیامک ارسال کنید و کمپین‌های تبلیغاتی اجرا کنید.

- از فروش اینترنتی لذت ببرید!

ویترین چگونه به حضور آنلاین برندها کمک می‌کند؟

اگر شرکتی هستید که فروش آنلاین ندارید، می‌توانید با ویترین طراحی سایت شرکتی خود را انجام دهید و یک سایت حرفه‌ای داشته باشید. حتی اگر نیاز به طراحی سایت شخصی دارید و می‌خواهید برند خودتان را در اینترنت معرفی کنید، طراحی سایت با ویترین به شما کمک می‌کند تا:

- بدون دانش فنی و با سرعت بالا یک سایت حرفه‌ای طراحی کنید.

- با ویرایشگر گرافیکی ویترین و با Drag&Drop اجزای مختلف هر صفحه از سایت را خودتان ویرایش کنید.

- با استفاده از بخش بلاگ، محتوای خود را در ویترینتان منتشر کنید.

- هر صفحه را به کمک ابزار سئوی ویترین برای موتورهای جست‌وجو بهینه کنید تا بالاتر از رقبا دیده شوید.

راهکار نهایی چیست؟

اگر کالایی برای فروش، برندی برای معرفی، خدمتی برای ارائه یا حرفی برای گفتن دارید، بدون شک به یک سایت حرفه‌ای نیاز دارید.  در سایت ویترین تمام امکانات برای شما مهیاست تا سایتی بسازید که دقیقا برای رسیدن به هدف شما طراحی شده است. ما در ویترین همیشه پشتیبان شما هستیم و برای موفقیت شما تلاش می‌کنیم. برای مشاورهٔ رایگان با کارشناسان ویترین لطفا با شمارهٔ ۰۲۱۶۶۰۹۴۳۷۸ تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی