ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تجربه خرید آسان و مطمئن تجهیزات آشپزخانه از استارتاپ چارسو

استارتاپ یک واژه قدیمی نیست و شاید یک دهه است که این واژه را می‌شنویم. اما استارتاپ دقیقا چیست و به چه کسب‌وکارهایی استارتاپ می‌گوییم؟ آیا فروشگاه‌های اینترنتی نیز جزو استارتاپ‌ها محسوب می‌شوند؟ در این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استارتاپ یک واژه قدیمی نیست و شاید یک دهه است که این واژه را می‌شنویم. اما استارتاپ دقیقا چیست و به چه کسب‌وکارهایی استارتاپ می‌گوییم؟ آیا فروشگاه‌های اینترنتی نیز جزو استارتاپ‌ها محسوب می‌شوند؟ در این مقاله علاوه بر پاسخ به این سوالات یک استارتاپ در زمینه فروش اینترنتی تجهیزات خانه و آشپزخانه را معرفی کرده و ویژگی‌هایی که یک فروشگاه اینترنتی به عنوان استارتاپ باید داشته باشد را روی این فروشگاه بررسی می‌کنیم.

استارتاپ چیست؟

استارتاپ به کسب‌وکاری نوپا و جدید می‌گویند که امکان رشد بالایی داشته باشد. البته امروزه این واژه بیشتر به کسب‌وکارهایی که حول تکنولوژی و اینترنت می‌گردد گفته می‌شود. البته در ارائه خدمات و محصولات و رشد این کسب‌وکارها ابهام زیادی نیز وجود دارد. پس ویژگی‌های یک کسب‌وکار اینترنتی را می‌توان به صورت خلاصه به صورت زیر بیان کرد:

  • کسب‌وکاری که نوپا باشد (کوچک، بزرگ یا خانگی)
  • کسب‌وکارهایی که مبتنی بر آینده و آینده‌نگری هستند
  • کسب‌وکارهایی که بر پایه تکنولوژی و فناوری هستند
  • کسب‌وکارهایی با ایده‌های جدید و خلاقانه که در بازار تحول ایجاد می‌کنند

گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و فروش اینترنتی

اولین فروشگاه‌های اینترنتی چالش‌های بسیاری برای رشد و پیشرفت داشتند. در ابتدا مردم اعتمادی به فروشگاه‌های اینترنتی نداشتند. استفاده از کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند همه‌گیر نشده بود و ... اما امروزه بیشتر افراد به راحتی به اینترنت دسترسی دارند. علاوه بر این استفاده از گوشی‌های هوشمند همه‌گیر شده است. به همین دلیل به مرور زمان خریدهای اینترنتی گسترش یافت. پس از شیوع ویروس کرونا مردم برای اینکه مسائل بهداشتی را رعایت کرده و از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری کنند به خرید اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی روی آوردند.

چارسو استارتاپی تخصصی در زمینه فروش تجهیزات خانه و آشپزخانه

چارسو کسب‌وکاری تقریبا نوپا، با هدف تحول در بازار فروش تجهیزات خانه و آشپزخانه و با تکیه بر بستر اینترنت یک استارتاپ به حساب می‌آید. در زمان راه‌اندازی استارتاپ چارسو از تیمی مجرب کمک گرفته شده است. به همین دلیل از همان ابتدا در تمامی مراحل طراحی سایت و ... تمام اصول رعایت شده و سعی شده تا تمامی امکانات لازم برای راحتی کاربران به خوبی طراحی شود.

امکانات منحصربه‌فرد سایت چارسو

چارسو فروشگاهی اینترنتی و نوپاست که در زمینه تجهیزات خانه و آشپزخانه مانند خرید شیرآلات ساختمانی بهداشتی، انواع علم دوش، وان، چینی بهداشتی، هود، گاز رومیزی، فر، سینک و ... به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. در ادامه ویژگی‌هایی به جز تخصصی بودن که چارسو را از سایر فروشگاه‌ها متمایز کرده است معرفی می‌کنیم.

دسته‌بندی مناسب

تمامی محصولات در دسته‌بندی‌هایی متنوع اما دقیق قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید به راحتی از منوی سایت به این دسته‌بندی‌ها و محصولات دسترسی داشته باشید. به کمک این دسته‌بندی‌ها می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

امکان فیلتر و انتخاب ساده‌تر

برای این‌که بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر به محصول مورد نظر خود دستیابی داشته باشید علاوه بر دسته‌بندی دقیق امکان فیلتر بر اساس رنگ، برند، قیمت و ... وجود دارد تا بتوانید محصولات را محدود کنید و در انتها با اطمینان بیشتری خرید کنید.

امکان مقایسه محصولات

امکان مقایسه محصولات یکی از ویژگی‌های خوب و کاربردی سایت چارسو است. ممکن است در انتخاب بین دو یا چند مدل از شیرآلات تردید داشته باشید. با اعمال مقایسه و بررسی شیرآلات انتخابی در یک دید کلی قطعا انتخاب برایتان ساده‌تر خواهد بود.

توضیحات کامل محصولات

در سایت چارسو سعی شده برای هر محصول چند تصویر واضح و باکیفیت بارگذاری شود. به‌علاوه توضیحات کاملی برای هر محصول نوشته شده است که با مطالعه آن انتخاب بهتر و مطمئن‌تری داشته باشید. در بخش ویژگی‌های محصول نیز می‌توانید خصوصیات و ویژگی‌های هر محصول را به صورت موردی و خلاصه بخوانید.

وبلاگ با مقالات به‌روز

در وبلاگ چارسو می‌توانید انواع مقالات آموزشی را مطالعه کنید. برخی از این مقالات راهنمای خرید هستند و برای انتخاب و خرید بهترین محصولات می‌توانند کمک بزرگی به شما کنند. به علاوه برای شناخت انواع محصولات آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و خرابی‌های و مقایسه و معرفی محصولات پرفروش نیز مقالات متعددی نوشته شده است که می‌توانند بسیار مفید باشند. پس این بخش از سایت را حتما بررسی کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم برخی از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی چارسو را معرفی کنیم. اما مهم‌ترین ویژگی این فروشگاه تخصصی بودن و قیمت مناسب محصولات با تخفیفات ویژه است. با این حال چارسو یک کسب و کار نوپاست و هنوز هم در مسیر رشد خود قرار دارد تا بتواند به‌سرعت به جایی درخور شأن مشتریان خود برسد. به نظر شما یک استارتاپ چه ویژگی‌هایی دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی