ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید انواع کولر گازی با بهترین قیمت اسپلیت

امروزه کولر اسپلیت یا کولر گازی دیواری رایج‌ترین نوع کولر موجود در کشور محسوب می‌شود. اکثر افراد با شروع شدن فصول گرم سال برای خنک سازی منزل و یا محیط کا خود خرید کولر گازی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه کولر اسپلیت یا کولر گازی دیواری رایج‌ترین نوع کولر موجود در کشور محسوب می‌شود. اکثر افراد با شروع شدن فصول گرم سال برای خنک سازی منزل و یا محیط کا خود خرید کولر گازی اسپلیت را انتخاب می‌کنند.

مصرف آب زیاد یکی از بزرگترین معایب کولرهای آبی است و همچنین با آوردن هوای خارج به داخل خانه سبب می‌شوند تا آلودگی‌ها و ذرات معلق به داخل خانه وارد شوند که این معایب در کولرگازی اسپلیت دیده نمی‌شود.

کولرهای گازی نیز در مقابل قیمت بالاتر و مصرف برق تقریبا زیادی دارند ولی امروزه اسپلیت‌های نسل جدید مجهز به قابلیت اینورتر هستند و میزان مصرف برق را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهند و به محصولاتی کم مصرف تبدیل شده‌اند البته قیمت اسپلیت در مدل‌های کم مصرف مقداری بالاتر از مدل‌های معمولی است.

امروزه تنوع مدل و برند کولر گازی اسپلیت و داکت اسپلیت در بازار بالا است و اگر می‌خواهید از یک خرید هوشمندانه و خوب برخوردار شوید باید به فروشگاهی مراجعه کنید که ضمن مناسب بودن قیمت کولر اسپلیت در آن، تنوع مدل نیز بالا باشد تا محصول مورد نظر و متناسب با بودجه و نیازهایتان را بتوانید از آن خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) یک فروشگاه معتبر است که در بستر اینترنت فعالیت دارد و انواع کولر گازی اسپلیت و دیگر لوازم خانگی را با تضمین قیمت و کیفیت به مشتریان عزیز عرضه می‌دارد. سل جهت جذب رضایت بیشتر مشتریان و ترویج فرهنگ خرید اینترنتی مزایای بی شماری را ارائه می‌دهد که در ادامه شما را با آنها آشنا می‌کنیم.

مزایای خرید کولر گازی اسپلیت از فروشگاه سل

سل یک فروشگاه اینترنتی کاربر پسند است و به گونه‌ای طراحی شده که تمامی فرآیندهای از ابتدای ورود به سایت چون مقایسه، سفارش و در نهایت خرید کالا برای مشتریان آسان و سریع است.

ایده آل بودن قیمت اسپلیت

قیمت اسپلیت و قیمت کولر گازی از انواع مختلف چون ایستاده، پرتابل، پنجره‌ای و... در فروشگاه اینترنتی سل مناسب‌ترین قیمت بازار است. در واقع سل با ارائه قیمت‌های رقابتی در برابر دیگر فروشگاه‌های رقیب، درصدد فروش و جذب مشتری بیشتر است.

دسترسی داشتن به مدل‌های مختلف اسپلیت

در سل حجم گسترده‌ای از انواع مدل‌های کولر گازی اسپلیت وجود دارد که از نظر برند سازنده، قیمت و سایر مشخصات با یکدیگر متفاوت هستند در نتیجه مشتری حق انتخاب آزادانه‌تری براساس شرایط مالی، نیازها و سلایق خود خواهد داشت.

در سل علاوه بر مشاهده و مقایسه قیمت اسپلیت از برندهای گوناگون داخلی و خارجی چون قیمت اسپلیت گری، قیمت اجنرال، قیمت کولر گازی ال جی، قیمت اسپلیت جی پلاس و ... می‌توانید تصاویر ظاهری مدل‌های گوناگون را نیز با یکدیگر مقایسه کنید.

تضمین کیفیت و اصالت مدل های کولر اسپلیت

در حال حاضر فروشگاه‌های مجازی زیادی کالاهای تقلبی و فاقد کیفیت را به فروش می‌رسانند که موجب بی اعتماد شدن افراد به خرید اینترنتی شده‌اند. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. سل کیفیت و اصالت کلیه کولرهای گازی اسپلیت که به فروش می‌رساند را تضمین کرده و همراه با گارانتی اصلی و معتبر به خریداران ارائه می‌دهد.

ارائه محتویات جامع از مدل های کولر گازی اسپلیت‌

مدل‌های مختلف کولر گازی از نظر برند سازنده، نوع مدل، اینورتر یا معمولی بودن، نحوه عملکرد (سرمایشی- گرمایشی/ سرمایشی) و سایر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارد. همین تفاوت‌ها ضمن ایجاد تنوع قیمت اسپلیت سبب شده‌اند تا هر فرد متناسب با نیاز خود بتواند محصولی مناسب را خریداری کند.

بنابراین برای داشتن بک خرید هوشمندانه لازم است تا اطلاعات کافی از مشخصات و ویژگی‌های مدل‌های مختلف کولر گازی را داشته باشید. در سل اطلاعات جامع و درستی از ویژگی و مشخصات محصولات درج شده است که مشتریان با مطالعه‌ی آنها بی شک انتخاب درستی خواهند داشت.

خرید اقساطی کولر گازی اسپلیت

همان طور که می‌دانید قیمت اسپلیت نسبت به قیمت کولر آبی بالاتر است و افراد زیادی توان خرید این کالا را به صورت نقدی ندارند. در این شرایط خرید قسطی کولر گازی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای این مشکل است.

فروشگاه اینترنتی سل با فروش اقساطی کولر گازی اسپلیت این امکان را فراهم کرده تا اقشار کم درآمد نیز بتوانند از اسپلیت برخوردار شوند.

ارسال سریع و به موقع کالا

از هر کجای ایران که خرید خود را از فروشگاه اینترنتی سل انجام داده باشید نگرانی بابت تاخیردر ارسال کالا نداشته باشید. فروشگاه اینترنتی سل با رعایت اصل مهم ارسال سریع کالا همواره موجب رضایت و خشنودی مشتریان خود شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی