ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پلتفرم بازار همکاران سیستم؛ اولین مارکت پلیس عرضه و فروش نرم‌افزارهای سازمانی در کشور

ظهور مارکت پلیس ها در سال های گذشته در داخل کشور، مزیت های فراوانی را برای تامین کنندگان و مصرف کنندگان نهایی و همچنین اداره کنندگان این پلتفرم ها به همراه داشته است. امکان دسترسی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ظهور مارکت پلیس ها در سال های گذشته در داخل کشور، مزیت های فراوانی را برای تامین کنندگان و مصرف کنندگان نهایی و همچنین اداره کنندگان این پلتفرم ها به همراه داشته است. امکان دسترسی به تنوعی از محصولات، امکان مقایسه قیمت‌ها و فرایند خرید ساده برای مصرف‌کنندگان از یک سو  و از سویی دیگر، شرکت‌های تامین کننده نیز که قبلا درگیر چالش های بازاریابی و معرفی محصولات خود به بازار و یا دسترسی به مشتریان بالقوه بودند، با عرضه محصولات و یا خدمات خود بر روی این پلتفرم ها، بیش از گذشته در معرض دید مشتریان قرار گرفته‌اند.

اداره کنندگان مارکت‌پلیس‌ها نیز با تمرکز بر روی بهبود زیرساخت‌های سایت، تولید محتوا و بهبود تجربه کاربری کیفیت ارائه خدمات را به طور مستمر افزایش می‌دهند و بدون نیاز به برخورداری از انبار تامین کالا و هزینه‌های آن، از محل فروش محصولات و اداره این اکوسیستم درآمد کسب می‌کنند.

تاکنون مارکت پلیس‌های موفقی در داخل کشور؛ در بخش‌هایی مانند پوشاک، خرده فروشی، خدمات حمل و نقل و مواد غذایی وارد بازار شده‌اند و برای مشتریان نهایی شناخته‌شده هستند.

در جهان اما گستره‌ی خدمات مارکت‌پلیس‌ها بیشتر  است و در صنایع مختلف مانند فناوری اطلاعات شاهد حضور غول‌های فناوری نظیر SAP و Salesforce در این زمینه هستیم.. عرضه و فروش نرم‌افزارهای سازمانی توسط مارکت‌پلیس‌های طراحی شده توسط این شرکت‌ها،  هم اکنون میلیون‌ها مشتری در جهان دارد.

همکاران سیستم، اولین مارکت‌پلیس عرضه و فروش نرم‌افزارهای سازمانی را ارائه کرده است. همکاران سیستم با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در ارایه راهکارهای جامع نرم افزاری، ، برای پوشش نیازهای خاص و رو به افزایش مشتریان خود یک مارکت پلیس با نام "بازار همکاران سیستم" طراحی کرده است.

بازار همکاران سیستم فضایی برای عرضه و فروش نرم‌افزارهای سازمانی توسط شرکت‌های توسعه دهنده است. این محصولات قابلیت ارتباط و یکپارچگی با ERP همکاران سیستم را دارند و به تقویت این هسته قدرتمند کمک می‌کنند. شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار با دسترسی به بازار بزرگ مشتریان همکاران سیستم و شناسایی نیازهای آن‌ها، محصولات نرم‌افزاری را تولید و بر بستر بازار عرضه می‌کنند.

به این ترتیب ضمن دسترسی به این بازار بزرگ، به‌وسیله‌ی پلتفرم بازار، به جمع وسیعی از مشتریان نیز معرفی می شوند. مشتریان همکاران سیستم،با دسترسی به محصولات موجود در بازار، از امکان مقایسه محصولات و خرید آن را در زمان کوتاه‌تری برخوردارند. همکاران سیستم با توسعه شبکه شرکت‌های توسعه‌دهنده خود، در تلاش است تا تعداد و تنوع محصولات موجود بر بستر بازار را افزایش  و نیازهای مشتریان را در ابعاد مختلف پوشش دهد.

شرکت های توسعه دهنده و فعال در زمینه‌ی برنامه‌نویسی می‌توانند برای همکاری به عنوان شریک توسعه همکاران سیستم و عرضه محصولات خود بر بستر بازار، درخواست خود را از این نشانی در بخش ثبت درخواست توسعه دهنده، ثبت کنند یا با شماره ۸۳۳۸۲۷۴۵  داخلی 2 (امور نمایندگان) تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی