ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۵ نکته مهم برای طراحی یک دفتر کار مدرن

در صورتی که قصد داشته باشید یک دفتر کار مدرن برای خود طراحی کنید، شاید برایتان دشوار باشد که بدانید از کجا باید شروع کنید. یکی از دلایلی که ممکن است طراحی فضاهای اداری و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در صورتی که قصد داشته باشید یک دفتر کار مدرن برای خود طراحی کنید، شاید برایتان دشوار باشد که بدانید از کجا باید شروع کنید. یکی از دلایلی که ممکن است طراحی فضاهای اداری و یا دفترهای کاری را به یک کار سخت برای شما تبدیل کند، زیاد بودن انتخاب ها و گزینه های پیش رویتان است.

طراحی های مدرن، یکی از مطرح ترین و همین طور پرطرفدارترین انواع دکوراسیون ها هستند که امروزه افراد بسیاری خواهان پیاده سازی آن ها در محل زندگی و کارشان هستند. طرح های مدرن اداری، علاوه بر ظاهر جذاب و فوق العاده ای که پدید می آورند می توانند به سادگی میزان کارآمدی محل و همچنین بازدهی کارمندان را به شدت افزایش دهند. در صورتی که تصمیم دارید دکوراسیون و ظاهر دفتر کاری خود را تغییر دهید، حتما از طراحان داخلی خوب و خلاق استفاده کنید. بهترین کار این است که حتما پیش از استخدام طراح، از صلاحیت او اطمینان پیدا کنید.

همان طور که می دانید، طرح های مدرن با سایر طرح ها، به خصوص طرح های کلاسیک و همین طور سنتی تفاوت های زیادی دارند و به همین دلیل علاوه بر نوع چیدمان، نوع وسیله های به کار رفته در آن ها نیز بسیار متفاوت است. در صورتی که شما نیز علاقه مند به دکوراسیون های مدرن بوده و تمایل دارید تا این نوع از دکوراسیون را در دفتر کاری خود پیاده سازی کنید، بهتر نکات مهمی که در این موضوع و در ادامه مطلب ذکر شده است را مطالعه کنید.

به وجود آوردن یک طرح باز

در واقع تفاوتی ندارد که اندازه فضایی که شما در آن کار می کنید چقدر باشد؛ با کمی دقت و خلاقیت، شما این امکان را خواهید داشت تا با تغییر و همین طور جا به جایی برخی از وسایل، محل کار خود را به یک مکان مرتب تر و بازتر تبدیل کنید. این کار باعث می شود تا فضای بیشتری برای کارمندان وجود داشته باشد.

انجام دادن این کار، به خصوص برای اداراتی که در آن ها کارها به صورت گروهی انجام می شود، می تواند بسیار مفید باشد.

هدایت نور بیشتر

یکی از ملزومات هر محیط کار، وجود نور کافی است. طبق تمامی تحقیقات و مطالعات انجام شده، نور طبیعی می تواند باعث بالاتر رفتن میزان شادی و بهره وری کارمندان شود؛ همین امر، می تواند یکی از اولین گام ها برای ایجاد نیروی کارآمد باشد. در طراحی های مدرن، بسیاری از وسیله ها و بخش های زیادی از مبلمان ها، به صورت شفاف و شیشه ای ساخته می شوند؛ چرا که این شفافیت ها می توانند برای عبور دادن نور، به خصوص نورهای طبیعی مفید باشند.

استفاده از پارتیشن اداری

همان طور که خودتان نیز می دانید، اکثر ساختمان های اداری به صورت فلت و مسطح ساخته می شوند و همین امر باعث می شود تا امکان تقسیم بندی کردن فضای داخلی آن ها، به سادگی امکان پذیر نباشد. پارتیشن اداری یکی از بهترین و کارآمدترین وسیله های به کار رفته در طراحی های مدرن است. پارتیشن های اداری در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند که پر استفاده ترین نوع آن ها در دکوراسیون های مدرن، پارتیشن های اداری شیشه ای هستند. پارتیشن های اداری شیشه ای می توانند یک وسیله بسیار عالی و فوق العاده برای تقسیم بندی فضای کار باشند. این دسته از پارتیشن ها همچنین به دلیل شفافیت بی نظیری که دارند، می توانند نور را از خودشان عبور دهند و نور طبیعی را بیشتر کنند.

قرار دادن مبلمان های شیشه ای

همان طور که پیش تر گفته شد، معمولا در بیشتر دکوراسیون های مدرن از مبلمان ها و وسیله های شیشه ای و شفاف زیادی استفاده می شود. میزهای شیشه ای، درب شیشه ای، نرده شیشه ای، قفسه های شیشه ای و ... تنها بخشی از لوازمی هستند که در دکوراسیون های مدرن کاربرد گسترده ای دارند.

چینش اصولی وسیله ها

علاوه بر وسیله ها و مبلمان ها یکی دیگر از بخش های مهم، نحوه چینش و مرتب کردن آن ها در کنار یکدیگر است. ممکن است تصمیم گرفتن درباره این که در دفتر کار خود به چه وسیله هایی نیاز دارید، آن چنان کار سخت و چالش برانگیزی نباشد؛ اما چگونگی چینش آن ها، به خصوص زمانی که فضای کوچکی در اختیار دارد، دارای نقش اساسی و کلیدی است.

در صورتی که ممکن است فضای شما به اندازه کافی بزرگ نباشد و نتواند تمامی وسیله ها را در خود جا بدهد، بهتر است که از برخی روش های قفسه بندی مدرن و همین طور ذخیره سازی استفاده کنید.

شرکت شیشه تتراگلس

شرکت تتراگلس، یکی از مجموعه های مجرب و موفق در زمینه واردات، تولید و پیاده سازی لوازم شیشه ای مانند پارتیشن های اداری و شیشه ای، درب های شیشه ای، شیشه های هوشمند، شیشه های رنگی و لاکوبل و محصولاتی از این قبیل است. تتراگلس از زمان تاسیس خود تا به حال، پروژه های زیادی را با موفقیت به انجام رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی