ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دوربین فیلمبرداری خودرو و دوربین مداربسته خودرو محافظ ماشین شما

همراه با گسترش ابعاد زندگی بشر، تکنولوژی هم پیشرفت های بسیاری داشته است . بشر ابتدا چرخ را اختراع کرد، گاری و کالسکه ساخت، کالسکه را تبدیل به اتومبیل کرد و اتومبیل ها پیشرفت کردن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۱

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همراه با گسترش ابعاد زندگی بشر، تکنولوژی هم پیشرفت های بسیاری داشته است . بشر ابتدا چرخ را اختراع کرد، گاری و کالسکه ساخت، کالسکه را تبدیل به اتومبیل کرد و اتومبیل ها پیشرفت کردن تا به صورت امروزی درآمدند.

امروزه اتومبیل ها یا همان خودروها جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان ها هستند. با پیشرفت ماشین ها امکانات آنها هم بسیار پیشرفت کرده است. یکی از این موارد، دوربین خودرو است. این دوربین ها در هر شرایطی (شما داخل ماشین باشید و یا نباشید) در حال فیلم برداری و مراقبت از ماشین شما هستند.

استفاده از دوربین خودرو این روزها به یک الزام تبدیل شده است. زیرا خیابان ها لبریز از رانندگان بی حوصله و کم طاقت است که میخواهند با سرعت به مقصد برسند و در این بین امکان دارد به ماشین شما هم برخوردی داشته باشند. و یا اینکه شما جای پارک مطمئنی برای ماشین خود نداشته باشید و یا ... .اینها همه مواردی هستند که اهمیت نصب دوربین در ماشین را نشان می دهند. اما دوربین مدار بسته خودرو چیست و چه کاری انجام می دهد؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید.

دوربین فیلمبرداری خودرو چیست؟

دوربین خودرو در واقع جعبه سیاه خودرو است. این دوربین ها با نام dash camهم شناخته می شوند. دوربین ماشین از یک یا دو لنز تشکیل شده است و متناسب با انواع مختلفی که دارد در هر جای ماشین قابل نصب است. این دوربین ها تمام وقایع اطراف را هم به صورت صوتی و هم به صورت تصویری ضبط می کنند.

فیلمبرداری این دوربین ها به صورت لحظه ای است و در صورت سرقت ضبط یا لاستیک و یا آسیب دیدن ماشین در حالت پارک و همچنین بررسی تصادفات رانندگی بسیار کارآمد هستند. لازم به ذکر است که بعضی از این دوربین ها دارای سیستم ردیابی هستند و در موارد احتمالی سرقت بسیار به شما کمک خواهند کرد.

دوربین های خودرو چه قابلیت هایی دارند؟

دوربین های جدید خاصیت سیم کارت خوری دارند و بدین ترتیب قابلیت اتصال 3G و 4G به اینترنت را دارند. در این صورت به صورت آنلاین می توان تصاویر را مشاهده نمود. با اتصال wifiمی توان تصاویر زنده را مشاهده نمود و یا تنظیمات دوربین را انجام داد.
دوربین ها علاوه بر تصاویر، اطلاعات لازم مانند نقشه تردد، ساعت، تاریخ و سرعت خودرو را هم ثبت می کنند.

دوربین فیلمبرداری خودرو به راننده در ورود و خروج از پارک و مسیریابی کمک می کند. بعضی از دوربین ها از مدل های جدید باطری استفاده می کنند و بدین ترتیب دیگر نیازی به باطری ماشین ندارند.

دوربین خودرو را از کجا تهیه کنیم؟

همان طور که دیدیم اهمیت استفاده از دوربین خودرو بسیار بالا است. اما دوربینی که برای خودرو تهیه میکنید باید متناسب با نیاز شما باشد و بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

شرکت آذرال با یک سابقه درخشان ده ساله آماده ارائه به روزترین دوربین ها به شماست. در وب سایت رسمی آذرال به آدرس اینترنتی  www.Azaral.comشما با تنوع بسیار زیاد دوربین ها مواجه می شوید به گونه ای که متناسب با نیاز شما دوربین یا دوربین هایی موجود هستند.

شاید یکی از بهترین ویژگی های آذرال، که این شرکت را متمایز ساخته است، خدمات پشتیبانی و مشاوره آن است.

متخصصان آموزش دیده آذرال، قبل از خرید، متناسب با نیازتان به شما مشاوره می دهند.در هنگام خرید، مناسب ترین قیمت را به شما ارائه می دهند. در هنگام نصب، همراه و پشتیبان شما هستند و پس از نصب با ارائه خدمات مشاوره ای شما را تنها نمی گذارند.

دوربین فیلمبرداری خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از خرید دوربین باید بررسی های لازم را انجام دهید و قصد خود از خرید دوربین را بدانید. یک دوربین خوب مستقیماً تحت تأثیر نیاز شما تعریف می شود. مثلا بعضی از دوربین ها تک لنز هستند و فقط جلوی خودرو را پوشش می دهند. در این صورت در شرایط تصادف می توانند به کمک شما بیایند. یا اگر فضای امنی برای پارک خودرو ندارید و خودروی شما دچار آسیب و خط و خش می شود، شما نیاز به دوربین نامحسوس دارید.

بنابراین مطالبی که در ادامه می آید راهنمای قبل از خرید شماست. به دقت نیاز خود را بررسی کنید و ویژگی های مدنظر خود را یادداشت کنید تا یک خرید کامل و بی عیب داشته باشید.

دوربین خودرو باید کیفیت فیلمبرداری خوبی داشته باشد تا بدین ترتیب بتوان به تصاویر ضبط شده استناد کرد و در شرایط خاص از آنها استفاده نمود. دوربین باید قابلیت دید در شب را هم داشته باشد. فیلمبرداری با کیفیت در شب یکی از الزامات یک دوربین خوب است.

لنز دوربین باید حداقل زاویه 120 درجه را پوشش دهد تا بتوان مسیر را به صورت کامل مشاهده نمود. اما استفاده از دوربین هایی با زاویه دید 170 درجه بسیار بهتر و کاربردی تر است.

یک دوربین خوب باید بتواند در شرایط پارک هم از اتومبیل محافظت کند. بنابراین دوربینی تهیه کنید که از حالت پارک پشتیبانی کند. تا در شرایطی پارک، که شما در ماشین نیستید اگر تصادفی رخ دهد یا خط و خشی بر روی ماشین بیفتد؛ دوربین تصاویر را ضبط کرده باشد.

فضای ذخیره سازی دوربین بسیار مهم است. دوربینی که کیفیت فیلمبرداری بالایی دارد (مثلاً FullHDو یا )4Kباید حافظه بالایی هم داشته باشد. بنابراین همزمان با توجه به کیفیت فیلمبرداری به کارت حافظه هم توجه کنید.

آذرال دریایی از انواع دوربین های خودرو را با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد برای شما فراهم نموده است. دوربین های آذرال تمامی ویژگی های یک دوربین خوب را دارا هستند. بنابراین با گروه آذرال تماس بگیرید و با بیان نیازها و خواسته های خود بهترین دوربین را خریداری نمایید.

معرفی دوربین سیم کارتی خودرو

این دوربین ها این قابلیت را دارند که در آنها از سیم کارت استفاده شود. بنابراین می توانند به اینترنت متصل شوند. دارای GPS هستند و می توانند درخواست کمک ضروری ارسال کنند.

هنگام اتصال دوربین به اینترنت شما می توانید تصاویر را به صورت زنده مشاهده کنید و یا حتی آنها را ذخیره کنید. همچنین این امکان هم وجود دارد که تصاویری که از قبل ضبط شده اند را مشاهده کنید. GPSاین دوربین ها در مسیریابی به شما کمک می کند. علاوه بر این محل خودرو و مسیری که خودرو طی کرده است را هم به شما نشان می دهد. بنابراین در شرایط سرقت می تواند کمک شایانی به شما بکند.

کلام آخر

پیشگیری بهتر از درمان است.

با نصب دوربین خودرو دیگر نگران خودروی خود نباشید و حفاظت از خودرو را به دوربین بسپارید. گروه آذرال جدیدترین و متنوع ترین دوربین های خودرو را برای ارائه به شما آماده نموده است و با خدمات پشتیبانی و مشاوره همراه و همگام شماست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی