ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا بهتر است بلیط سفرمان را آنلاین خرید کنیم؟

یکی از مهمترین انتخاب ها برای شروع یک سفر، انتخاب وسیله نقلیه است. اگر قصد سفر با خودرو شخصی را داشته باشید، همه چیز فرق می کند. اما اگر نمی خواهید زیر بار هزینه های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهمترین انتخاب ها برای شروع یک سفر، انتخاب وسیله نقلیه است. اگر قصد سفر با خودرو شخصی را داشته باشید، همه چیز فرق می کند. اما اگر نمی خواهید زیر بار هزینه های سنگین و خطرات سفر جاده ای با خودرو شخصی بروید، سه گزینه پیش رو دارید، هواپیما، اتوبوس و یا خرید بلیط قطار. پس از انتخاب وسیله سفر، باید به دنبال راهی برای خرید بلیط آن باشید. برای خرید بلیط وسایل سفر، می توانید به آژانس های مسافرتی، ترمینال های اتوبوس رانی، ایستگاه های قطار، فرودگاه ها و... مراجعه کنید. اما بهترین و راحت ترین راه برای خرید بلیط، خرید آنلاین از طریق آژانس های اینترنتی است. خرید اینترنتی بلیط مزایایی دارد که در ادامه آنها را با هم مرور می کنیم.

مزایای خرید اینترنتی بلیط

برای اینکه در هر کاری بهترین تصمیم ممکن را بگیریم، بهتر است با مزایا و معایب هر کار آشنا شویم. خرید بلیط وسایل نقلیه نیز، مزایا و معایبی دارد که آنها را با هم مرور می کنیم.

راحتی و دسترسی همیشگی

فرقی نمی کند که در کجا قرار دارید، در منزل یا در محل کار، اگر در هر شرایطی احتیاج به رزرو بلیط داشتید فقط کافی است به اینترنت متصل شوید و با استفاده از یک کارت بانکی به سایت های فروش بلیط مثل رسپینا رفته و خرید بلیط مورد نظرتان را انجام دهید. این مزیت به شما امکان می دهد که به سادگی و در هر ساعت از روز یا حتی نیمه شب بلیط هر وسیله نقلیه و به مقصد هر کجا را که می خواهید با چند کلیک ساده خریداری کنید.

امکان استرداد آنلاین

فرض کنید که بلیطی را برای چند روز آینده خریداری کرده اید و برنامه ریزی ها برای شروع سفر را انجام داده اید. اما به طور ناگهانی و پیش بینی نشده، اتفاقی باعث تغییر برنامه های شما و یا حتی لغو سفر شما می شود. در این صورت با بلیط خریداری شده خود چه می کنید؟ هزینه پرداخت شده بابت خرید بلیط چه می شود؟

سایت های آنلاین خرید بلیط، معمولا این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بلیط خود را به شکل آنلاین استرداد کنید. این سایت ها بر طبق قانون، معمولا درصدی را نیز به عنوان جریمه در نظر می گیرند و پس از کسر آن از مبلغ اصلی بلیط، باقیمانده را به مشتری باز می گردانند.

صرفه جویی در زمان و انرژی

احتمالا برای اینکه بتوانید بلیط مد نظرتان را به شکل حضوری از یکی از شرکت های حمل و نقل و جابه جایی مسافر خریداری کنید، لازم است تا دقایق زیادی در دفتر فروش مربوطه معطل شوید. علاوه بر آن، شاید آن شرکت از محل زندگی شما دور باشد و لازم باشد تا راه طولای تری را برای رسیدن به آن طی کنید. مشکلات مربوط به ترافیک، آلودگی هوا و هزینه های جابه جایی در شهر نیز مزید بر علت می شود تا راه بهتری را بابت خرید بلیط انتخاب کنید. اما اگر بلیط مورد نظرتان را به صورت اینترنتی رزرو کنید هیچ کدام از مشکلات ذکر شده را نخواهید داشت و تمام مراحل خرید بلیط برای شما چند دقیقه بیشتر طول نخواهد کشید.

امکان مقایسه و خرید بهترین گزینه

یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی بلیط هواپیما، امکان مقایسه بلیط های مختلف، شرکت های مختلف عرضه کننده بلیط و خدمات ارایه شده بابت آن است. در خرید آنلاین این امکان فراهم است که شما بلیط های مختلف عرضه شده توسط شرکت های هواپیمایی، ریلی و اتوبوس رانی مختلف را ببینید، قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بر اساس میزان ارزندگی قیمت در مقابل کیفیت خدمات و البته بودجه خود، یکی را انتخاب کنید.

فروش بلیط کمتر از نرخ مصوب

سایت های فروش اینترنتی بلیط از جمله رسپینا باید به قوانین ارایه شده توسط سازمان هواپیمایی پایبند باشند.اما رسپینا امکان خرید بلیط هواپیما زیر نرخ مصوب را فراهم نموده است. با امکان خرید بلیط هواپیما با تخفیف های ویژه و با مقایسه نرخ بلیط های ارایه شده بر روی این سایت با سایر وبسایت های فروش بلیط، قیمت کمتر خود نمایی می کند

پشتیبانی 24 ساعته

آژانس های اینترنتی با توجه به ماهیت کار خود، باید به شکل 24 ساعته آمده پاسخ گویی به سوالات و مشکلات مشتریان خود باشند. در حالی که بسیاری از آژانس های مسافرتی کوچک، فقط در ساعات کاری مشخصی پاسخ گوی مشتریان خود هستند. امروزه سایت های مختلف فروش بلیط مثل رسپینا، علاوه بر پشتیبانی شبانه روزی به شکل تلفنی، پشتیبانی آنلاین را هم ارایه می دهند.

منبع: رسپینا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی