ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اخذ اقامت دائم اوکراین

مؤسسه مهاجرتی سفیر نور آراز ، در حال حاضر یکی از فعال‌ترین مؤسسه‌های مهاجرتی در سطح کشور است و به‌طور تخصصی، چندین سال است که در حوزه مهاجرت به اوکراین فعالیت می‌کند. اگر مقصد شما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مؤسسه مهاجرتی سفیر نور آراز ، در حال حاضر یکی از فعال‌ترین مؤسسه‌های مهاجرتی در سطح کشور است و به‌طور تخصصی، چندین سال است که در حوزه مهاجرت به اوکراین فعالیت می‌کند. اگر مقصد شما اوکراین باشد حتما نام سفیر نور را شنیده اید.

مهاجرت به اوکراین

تصمیم به مهاجرت، تصمیمی بسیار دشوار و سرنوشت‌ساز است. جدای از سختی‌های رسیدن به چنین تصمیمی، خودِ فرایند مهاجرت نیز فرایندی ساده نیست.

امروزه تعداد کسانی که مایلند به کشورهای دیگر مهاجرت کنند بسیار زیاد است، یکی از نقاطی که بیشتر ایرانیها تمایل دارند به آنجا مهاجرت کنند کشورهای اروپایی است. اروپا به دلیل نزدیک بودن به آسیا، داشتن آب و هوای مناسب، امنیت بالا، رنکینگ بالای دانشگاهها، داشتن قوانین معتبر و... از اولین نقاط مهاجرت هستند.

یکی از کشورهای اروپایی که چند سال است مورد توجه ایرانیها قرار گرفته کشور اوکراین است. اوکراین چه مزیت و ویژگی دارد که هر ساله پذیرای خیل عظیمی از ایرانیهایی است که علاقمندند در این کشور یا به تحصیل بپردازند یا اقامت داشته باشند.

فاصله ی مکانی بسیار مناسب آن با ایران به نسبت کشورهایی مانند استرالیا و کانادا، سطح بالای امنیت، رنکینک دانشگاهی بسیار بالا و داشتن یکی از پاسپورت های معتبر و باارزش، امکان اقامت مادام العمر به جای اقامت موقت، آب و هوا و طبیعت کم نظیر (عروس اروپا) و ... از این رو کسانی که قصد مهاجرت به اوکراین را دارند، حتما باید با روش‌های مهاجرت به این کشور آشنا باشند تا باتوجه به شرایط خود، بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب نمایند.

یکی از روشهای مناسب مهاجرت استفاده از خدمات موسسات مهاجرتی است. متخصصان موسسات مهاجرتی  شما را زودتر و راحت تر به مقصدتان می رسانند. از سوی دیگر، اکثر روش‌های مهاجرت به اوکراین، از جمله حضانت – ازدواج – سرمایه گذاری نیازمند رد شدن از فیلترها و گزینش‌هایی است که فقط با یک تیم قوی مانند «یک وکیل کارورزیده و یک گروه کاربلد، متخصصص و دلسوز» میتواند شما را در این مسیر یاری نماید.

 اقامت اوکراین از سه طریق  1. سرمایه‌گذاری 2. ازدواج و 3. کمک به فرد فقیر اجتماعی(حضانت) قابل اخذ است.

اکثرِ قریب به اتفاقِ کسانی که قصد مهاجرت به اوکراین را  دارند، مخصوصاً کسانی که برای فرایند مهاجرت خود به یک مؤسسه مهاجرتی مراجعه می‌کنند، می‌خواهند از همان ابتدا اقامت دائم اوکراین را بگیرند، در آنجا مشغول به کار شوند، زندگی کنند و مسیر را برای رفتن به کشورهای دیگر اروپایی و اخذ پاسپورت هموار نمایند.

اخذ اقامت دایم اوکراین از طریق حضانت

اقامت اوکراین از طریق سرمایه گذاری

متقاضی باید مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ دلار امریکا را به حساب شخصی خود در اوکراین منتقل نماید ، سپس از طریق ثبت شرکت و انتقال مبلغ فوق به حساب شرکت از اداره مهاجرت تقاضای اخذ اقامت دایم را نماید. چالش اساسی در این پروسه انتقال مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ دلاری از ایران به حساب اوکراین است که با توجه به بسته بودن سوئیفت در ایران این روش برای کسانی که اقامت و پاسپورت کشور دیگری را دارند و یا در کشور دیگری ساکن هستند امکان پذیر است.

اقامت اوکراین از طریق ازدواج

فردی که قصد دارد اقامت کشور اوکراین را از طریق ازدواج بدست آورد، 2 راه پیش رو خواهد داشت. یکی ازدواج با شهروندان رسمی کشور اوکراین و در دیگری ازدواج با شهروندان خارجی مقیم کشور اوکراین است. در روش اول فرد این امکان را خواهد داشت که پس از 2 سال زندگی با یک فرد اوکراینی اقامت دایم و بلافاصله تقاضای پاسپورت اوکراینی خود را داشته باشد.

. اما در روش دوم فرد با  ازدواج با یک خارجی که اقامت دایم اوکراین را دارا باشد ، ازدواج کرده و اقامت دایم اوکراین را اخذ می نماید. ازدواج بین شهروندان اکراین و یک خارجی مطابق مفاد مربوط به قانون ازدواج اوکراین تنظیم می شود و اعطای اقامت دائم به یک خارجی از طریق ازدواج با تبعه اوکراین مطابق قانون اوکراین در خصوص وضعیت حقوقی اتباع خارجی تنظیم می شود.اصول حاکم بر روابط خانوادگی با خارجیان در ماده ۲۶ قانون اساسی اوکراین بیان شده است که تصریح می دارد خارجیان که به طور قانونی در اوکراین اقامت دارند از حقوق و آزادی های مشابه و همین طور از مسئولیت های مشابه با شهروندان اوکراینی برخوردارند.با توجه به ماده ۱۸ قانون اوکراین در خصوص وضعیت حقوقی خارجیان و افراد بدون تابعیت،خارجی ها در ازدواج و روابط خانوادگی از حقوق و مسئولیت های مساوی باشهروندان اوکراین برخوردارند.

اقامت اوکراین از طریق حضانت

اوکراین یکی از کشورهایی است که یک فرد خارجی می‌تواند با قبول حضانت یک اوکراینی مستحق که دادگاهی در اوکراین نیازمند بودن وی را تایید کرده اقامت اوکراین را دریافت کند. واضح است که این راه پیچیدگی ها و فراز و نشیب های خود را داراست که تیم تخصصی در این راه شما را تنها نمی‌گذارد و به صورت تضمینی تمامی مراحل را برای شما طی می کند.

آماده سازی فردی که دارای چنین شرایطی از نظر دادگاه باشد و همچنین آماده سازی تمامی مدارک جهت ارایه به سازمان های ذیربط به عهده موسسه ما خواهد بود و پس از گرفتن اقامت و ادای دین نسبت به فرد موردنظر متقاضی در آینده  مسئولیت دیگری  به عهده  نخواهد داشت .

شرایط تحصیل در اوکراین

اوکراین یکی از کشورهای بسیار مناسب برای تحصیل است. سطح بالای آموزش عالی و رنکینک بسیار خوب در اروپا در عین هزینه های تحصیل ارزان و پذیرش راحت  دانشگاهی، اوکراین را به یکی از مقاصد تحصیلی ایرانیان تبدیل کرده است در زیر برخی از مهم ترین ویژگی و مزایای تحصیلی اوکراین گردآوری شده است:

  • هزینه های پایین تحصیل و زندگی
  • سطح بالای دانشگاه های کشور اوکراین
  • امکان پذیرش راحت و حتی شرایط برای انتقال گرفتن به دانشگاه های اروپایی و آمریکایی
  • داشتن تمامی رشته های مطرح دنیا و جامع ترین کشور در تنوع رشته
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی بدون نیاز به مدرک آیلتس و تافل
  • سکوی پرتاب به دانشگاه های اروپایی به دلیل استاندارد بالای تحصیلی و رنکینگ بالای دانشگاه در سطح اروپا
  • موقعیت کاری و ورود به بازار کار اوکراین
  • آب و هوای عالی برای گذراندن دانشجویی و دارا بودن یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل در اروپا

دندانپزشکی بدون کنکور

  • تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور

چرا اقامت و پاسپورت اوکراین؟

شما با اخذ اقامت دائم و مادام العمر اوکراین از مزایای بی شماری برخوردار می شوید و یکی از مزایای مهم گرفتن اقامت اوکراین برای شما این است که تمامی تعرفه های هزینه ای شما مانند یک فرد اوکراینی می باشد یعنی امکان تحصیل و زندگی مانند یک اوکراینی را خواهید داشت و با داشتن پاسپورت و اقامت اوکراین آسانترین راه را برای ورود به اروپا و زندگی در کشورهای برتر دنیا چون آمریکا و کانادا را بدست خواهید آورد و علاوه بر آن ، شما با اخذ پاسپورت اوکراین امکان سفر توریستی و کاری به کشورهای عضو شینگن و 144 کشور بدون ویزا را خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

دفتر تهران : 02179147

دفتر اوکراین : 00380631115387

سایت:  www.ukr-visa.com

اینستاگرام: radio.ukraine1

تلگرام: radioukraine

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • RSDTyler
    RSDTyler | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

    بنظرم اگه پولدار باشی نیازی به مهاجرت نداری، درسته که سطح امکانات پایینه و محدودیت هایی هست ولی وقتی پولدار باشی خیلیاش همینجا برطرف میشه. و بجای مهاجرت میشه سالی چندتا سفر خارجی بری و برگردی. مهاجرت واقعی رو آفریقایی ها و جنگ زده ها میکنن که با دست خالی از جنگ و قحطی فرار میکنن. والا من اگه ۱۰۰ هزار دلار داشتم یه خونه نقلی میخردم و ازدواج میکردم.

مطالب پیشنهادی