ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان
رپورتاژ آگهی

دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان

با توجه به اینترنتی شدن اکثر کار ها در روزگاری که در آن هستیم، وجود یک سایت برای هر مجموعه و کسب و کاری جزو واجبات محسوب می‌شود. اگر شما هم علاقه به پیشرفت داشته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به اینترنتی شدن اکثر کار ها در روزگاری که در آن هستیم، وجود یک سایت برای هر مجموعه و کسب و کاری جزو واجبات محسوب می‌شود. اگر شما هم علاقه به پیشرفت داشته باشید و بخواهید آینده خوبی برای خود بسازید احتمالا شغل طراحی سایت را از نظر گذرانده اید.

بر خلاف آن چه که افراد فکر می‌کنند می‌توان با کمک ویدیو های آموزشی و به صورت خوداموز دانش طراحی سایت را فرا گرفت و حتما نیاز به خرج هزینه های زیاد نیست.

در این مقاله تمام مطالب مربوط به آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان گرداوری شده است.

فیلم آموزش طراحی سایت

پیش از آن که سراغ فیلم آموزش طراحی سایت بروید بهتر است یک راه را برای خود انتخاب کنید. فراگیری نحوه طراحی سایت با پلت فرم های مختلف حداقل در وهله اول امکان پذیر نیست و بهتر است کار خود را پله به پله پیش ببرید.

برای آشنایی با بیشتر با روش های مختلف و استفاده از دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش طراحی سایت

در ادامه به شیوه های مختلف دیگر خواهیم پرداخت.

فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس

فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از ساده ترین و بهترین راه های طراحی سایت است. همچنین شما می‌توانید آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس رایگان را در لینک بالا که متعلق به آموزشگاه طراحی سایت آریا تهران است پیدا کرده و با آموزش وردپرس تصویری تسلط خوبی روی کار کردن با آن پیدا کنید.

پکیج آموزش وردپرس شامل:

  • آموزش ساخت سایت با وردپرس
  • اموزش مقدماتی وردپرس
  • اموزش وردپرس پیشرفته

می‌باشد. برای دانلود پکیج کامل آموزش وردپرس رایگان از لینک بالا استفاده کنید.

آموزش رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی

سال  هاست سیستم های مدیریت محتوا به کمک طراحان سایت آمده اند. به این شکل بدون کد نویسی امکان طراحی سایت وجود دارد. ورد پرس معروف ترین این سیستم هاست که در بالا در مورد آن توضیحاتی ارائه شد، و می‌تواند کمک زیادی به شما در طراحی سایت انجام دهد چرا که قالب های از قبل کد نویسی و طراحی شده در اختیار شما گذاشته و میزان زیادی از کد نویسی را کم کرده است.

فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته که لینک آن بالاتر برای شما گذاشته شده است می‌تواند به شما کمک کند.

فیلم آموزش طراحی سایت با html و css

Html و css جزو قدیمی ترین روش های طراحی سایت هستند. در واقع آموزش html و css از مقدماتی تا آموزش html و css پیشرفته به شما کمک می‌کند با ساختار قالب های طراحی سایت به خوبی آشنا شوید و بتوانید قالب هر وب سایتی را طراحی کنید.

اگر با زبان html و css آشنایی ندارید از مقاله html چیست شروع کنید. البته با ورود به وب سایت آموزشگاه آریا تهران (www.aryatehran.com) می توانید از فیلم های رایگان آموزش htmll&CSS هم استفاده کنید.

برای این کار کافی است در گوگل سرچ کنید " آموزش html css پروژه محور رایگان " و وارد سایت آریا تهران شوید.

فیلم آموزش طراحی سایت با javascript

جاوا اسکریپت نیز از دیگر روش های طراحی سایت است.

گرچه بسیاری افراد کار کردن با جاوا اسکریپت را سخت می‌دانند اما با دیدن آموزش های درست و اصولی مانند فیلم آموزش جاوا اسکریپت که در وب سایت آموزشگاه آریا تهران و وب سایت تله تیچرز (www.tele-teachers.com ) آورده شده است می‌توانید تا حد خوبی با آن اشنا شوید.

برای دانلود فیلم اموزشی javascript و دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان همین حالا وارد وب سایت های زیر شوید.

www.aryatehran.com

www.tele-teachers.com

www.atgo.ir

فیلم آموزش طراحی سایت با php رایگان

فیلم آموزش طراحی سایت با php رایگان

شاید در ابتدا فکر کنید برای طراحی یک وب سایت اموختن html کافی است اما با گذر زمان متوجه خواهید شد که گرچه در ابتدای کار طراحی سایت html ، css و  javascript کار شما را راه می‌اندازد اما برای توسعه کار نیاز به php خواهید داشت.

نگران نباشید چرا که آموزش گام به گام طراحی وب سایت با php نیز در وب سایت آموزشگاه آریا تهران و تله تیچرز برای شما آماده شده است.

در صورت تمایل می‌توانید در دوره های آموزش تصویری طراحی سایت نیز شرکت کنید اما در غیر این صورت آموزش طراحی سایت رایگان فارسی نیز کمک خوبی به شما خواهد کرد.

فیلم آموزش ساخت سایت با بوت استرپ 4 رایگان

بوت استرپ در واقع یک مجموعه است که ابزار های رایگانی را برای ساختن صفحه های وب در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به کمک آن ها کار طراحی سایت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این ابزار ها دستورات Html و css و توابع جاوا اسکریپت را نیز شامل می‌شوند که بتوان از تمام امکانات مورد نیاز استفاده کرد.

اموزش تصویری بوت استرپ موجود در وب سایت آریا تهران می‌ تواند به شما در فراگیری آن کمک کند.

فیلم آموزش طراحی سایت با لاراول

لاراول یکی از فریم ورک های زبان برنامه نویسی php است که با کمک آن می‌توانید کار طراحی سایت را انجام دهید. فریم ورک لاراول یکی از بهترین فریم ورک های php محسوب می‌شود چرا که مزایایی مانند کاهش حجم کد نویسی، سیستم امنیتی بالا و بسیار پیشرفته ای دارد.

می‌توانید آموزش صفر تا صد لاراول را در وب سایت آموزشگاه آریا تهران و تله تیچرز دریافت نمایید.

پکیج آموزش طراحی سایت

برای یادگیری طراحی وب سایت حتما از پکیج آموزش طراحی سایت آریا تهران استفاده کنید.

شما می‌توانید اموزش طراحی سایت را در مجتمع فنی آریا تهران به دو شیوه زیر دریافت نمایید.

دوره آموزش طراحی سایت حضوری

شما می‌توانید با شرکت در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید شرکت کرده و صفر تا صد آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان فرا بگیرید.

  • کامل ترین و کاربردی ترین پکیج و دوره آموزش طراحی وب
  • آموزش پروژه محور طراحی سایت با php
  • بهترین آموزش جاوا اسکریپت
  • اموزش کار با بوت استرپ
  • اموزش لاراول حرفه ای

دوره آنلاین آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته

در صورتی که شرکت در کلاس های حضوری برای شما مقدور نیست. می توانید از دوره آنلاین آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته استفاده کنید. ما در مجموعه تله تیچرز همه بستر های آموزش آنلاین را فراهم کرده ایم.

دوره مجازی آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته

اگر به هر دلیلی استفاده از هر دو روش بالا برای شما ممکن نبود، می توانید از فیلم های آموزشی ما که توسط بهترین اساتید طراحی سایت تهیه و تدوین شده است استفاده کنید.

آموزش طراحی سایت رایگان

برای استفاده از دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان همین حالا وارد وب سایت مجتمع فنی اریا تهران و یا تله تیچرز شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تماس های 02166919634 الی 6 استفاده کنید.

www.aryatehran.com

www.tele-teachers.com

www.atgo.ir

این اموزش ها عبارت هستند از:

  • آموزش php پیشرفته رایگان
  • اموزش جاوا اسکریپت به زبان ساده
  • دانلود فیلم اموزشی wordpress
  • فیلم اموزش رایگان بوت استرپ
  • ساخت وبلاگ با لاراول
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد سمندریان
    محمد سمندریان | ۲۰ آبان ۱۴۰۰

    طراحی سایت با وردپرس ی انتخاب خیلی خوبه چون با قالب های آماده وردپرس دیگه درگیر کارهای طراحی گرافیکی و ساخت دیتابیس نمیشیم کافیه ی قالب وردپرس بخریم و بعد نصبش سفارشی سازی اش کنیم

مطالب پیشنهادی