ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اسپیکر پرتابل بلوتوثی JBL PartyBox 310

بیشتر ما برند جی بی ال را با اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی می شناسیم و یا ممکن است از طرفداران قدیمی جی بی ال باشیم و این برند را با سیستم های صوتی خودرو و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیشتر ما برند جی بی ال را با اسپیکرهای قابل حمل بلوتوثی می شناسیم و یا ممکن است از طرفداران قدیمی جی بی ال باشیم و این برند را با سیستم های صوتی خودرو و یا اسپیکرهای خانگی بشناسیم که امروزه جای خود را به ساندبارهای جی بی ال داده اند. در هر حال اگر جزو طرفداران جدید جی بی ال باشیم و یا جزو طرفداران قدیمی آن باشیم، همه می دانیم که مهم ترین مشخصه محصولات جی بی ال، پخش صدایی با کیفیت و حجم بالا و بیس قدرتمند است.

مهندسین صدای شرکت جی بی ال همواره در تولید همه محصولات جی بی ال مخصوصا انواع اسپیکرهای این برند، به این نکته توجه دارند که صدایی با امضای خاص جی بی ال از تمامی محصولات پخش شود. حال این محصول ممکن است یک اسپیکر پرتابل کوچک باشد و یا ممکن است یک اسپیکر قدرتمند همانند JBL PartyBox 310 باشد.

اسپیکر JBL PartyBox 310 یکی از جدیدترین محصولات سری پارتی باکس جی بی ال است که نسبت به مدل های قبلی صدایی قدرتمندتر و امکانات بیشتری دارد که در ادامه این مطلب به این ویژگی ها وامکانات و تکنولوژی های بکار رفته در این اسپیکر خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر با این اسپیکر و خرید اینترنتی یا حضوری آن پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های معتبری چون تهران اسپیکر مراجعه کنید تا محصول اورجینال همراه با گارانتی معتبر دریافت کنید و با مشورت گرفتن از کارشناسان با تجربه این فروشگاه، خرید مطمئنی داشته باشید.

ویژگی های کلی اسپیکر JBL PartyBox 310 :

  • قدرتمند و کاربردی برای یک مهمانی بزرگ
  • پخش صدایی با کیفیت و شفاف با وضوح عالی
  • حجم صدای بالا با توان خروجی 240 وات RMS
  • رقص نور خیره کننده هماهنگ با موسیقی
  • امکان مدیریت و تغییر حالت رقص نور
  • اتصال بصورت بی سیم از طریق بلوتوث
  • دارای ورودی ساز و ورودی میکروفن برای کارائوکه
  • پخش موسیقی از روی فلش مموری USB
  • امکان اتصال دو اسپیکر PartyBox 310 به یکدیگر
  • تامین انرژی با دو حالت برق و باتری تا 18 ساعت
  • بدنه‌ی ضدآب با گواهینامه بین المللی IPX4
  • دسته‌ی کشویی و چرخ ها برای حمل آسان

قدرتمند و کاربردی برای یک مهمانی بزرگ:

اسپیکر پرتابل PartyBox 310 یک اسپیکر تمام عیار برای مهمانی هاست زیرا هر آنچه را که می توان از یک اسپیکر مخصوص مهمانی انتظار داشت، بصورت یکجا در این اسپیکر یافت می شود. صدای قدرتمند و با کیفیت با بیس عمیق، نورپردازی زیبا و جذاب، انواع اتصال سیمی و وایرلس، قابل حمل بودن و داشتن باتری قابل شارژ و حتی داشتن بدنه ضدآب، تمامی فاکتورهایی هستند که یک اسپیکر قدرتمند مناسب برای مهمانی ها می تواند داشته باشد. و مزیت مهم این اسپیکر نسبت به رقبای دیگرش، قابل حمل بودن و اشغال فضای کمتر در محیط خانه یا هر مکان دیگری است.

پخش صدایی با کیفیت و شفاف با وضوح عالی:

در این سیستم صوتی حرفه ای به منظور تولید صدایی قدرتمند از دو عدد توئیتر 2.5 اینچ برای پخش فرکانس های بالا و از دو عدد ووفر 6.5 اینچ برای پخش فرکانس های میانی و بیس استفاده شده است. این اسپیکر فرکانس های بالا را با وضوح بیشتر و فرکانس های میانی را بصورت خالص پخش می کند ، فرکانس های بیس نیز سنگین و عمیق به گوش شما میرسند.

حجم صدای بالا با توان خروجی 240 وات RMS :

همانطور که اشاره کردیم یکی از ویژگی های جی بی ال، صدایی با حجم بالا و توان زیاد و بیس قدرتمند است که در این اسپیکر به وضوح این ویژگی را تجربه خواهید کرد. توان خروجی کلی این اسپیکر 240 وات RMS است ، اما با فشار دکمه Bass Boost قدرت آن افزایش یافته و کوبش بیس ها سنگین تر می شوند و هیجان بیشتری به موسیقی تزریق می شود.

رقص نور خیره کننده هماهنگ با موسیقی:

یکی از ویژگی های اصلی این اسپیکر که به جذابیت آن افزوده است ، رقص نور خیره کننده آن است که دور ووفر اسپیکر در جریان است. رقص نور زیبا و جذاب یکی از فاکتور های هیجان انگیز مهمانی ها و دورهمی ها است که جی بی ال آن را در این اسپیکر جای داده است. هنگام پخش موسیقی نورپردازی هماهنگ با ریتم موزیک را تماشا کنید و از تجربه زیبایی که این اسپیکر برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید.

امکان مدیریت و تغییر حالت رقص نور:

حالت های مختلفی از رقص نور در این اسپیکر برنامه ریزی شده است که با استفاده از پنل مدیریت اسپیکر میتوانید به حالت های مختلف پیش فرض نمایش نور دسترسی داشته باشید و از بین آن ها نورپردازی دلخواه خود را انتخاب کنید.

اتصال بصورت بی سیم از طریق بلوتوث:

برای اتصال به PartyBox 310 کافی است بلوتوث موبایل یا تبلت خود را روشن کنید ، نام مدل اسپیکر را جستجو کرده و متصل شوید. به این ترتیب می توانید موسیقی های پلی لیست خود را بشنوید و یا به صورت آنلاین موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. این روش یکی از راحت ترین و عمومی ترین روش ها برای پخش موسیقی است.

دارای ورودی ساز و ورودی میکروفن برای کارائوکه:

یکی از امکانات این اسپیکر داشتن ورودی ساز است که می تواند مهمانی شما را جذاب تر کند. زیرا ممکن است شما یا یکی از مهمان هایتان به نواختن ساز در مهمانی علاقمند باشند و از طریق این اسپیکر می توانید صدای ساز را بلندتر و با کیفیت تر بشنوید. موضوع جالب تر می شود وقتی که در کنار نواختن ساز یا موسیقی در حال پخش از میکروفون همراه اسپیکر و سیستم کارائوکه آن، برای سرگرمی بیشتر استفاده کنید.

در واقع PartyBox 310 با امکان اتصال ساز و داشتن میکروفون برای سیستم کارائوکه، مهمانی شما را تکمیل می کند و هر لحظه جذابیت و هیجان بیشتری برای شما و مهمانانتان ایجاد می کند.

پخش موسیقی از روی فلش مموری USB :

اگر به پخش موسیقی از گوشی و سایر دستگاه های هوشمندتان از طریق بلوتوث علاقه ندارید، PartyBox 310 برای شما نیز راه حلی دارد. می توانید داخل فلش مموری خود موسیقی دلخواهتان را انتقال دهید و به این اسپیکر قدرتمند متصل کنید و ساعتها به شنیدن موزیک و فابل های صوتی مورد نظرتان بپردازید.

امکان اتصال دو اسپیکر PartyBox 310 به یکدیگر:

یکی از امکانات کاربردی و جذاب این سیستم صوتی امکان اتصال بی سیم دو عدد از این اسپیکر به یکدیگر است. اگر شما دو عدد از این اسپیکر داشته باشید و یا یکی از دوستان شما نیز از همین اسپیکر داشته باشد میتوانید به راحتی و بصورت بی سیم این دو را به یکدیگر متصل کرده و صدای موسیقی را از هر دو اسپیکر بشنوید. با این کار حجم صدای موسیقی بیشتر شده و محدوده ی پوشش صدا افزایش می یابد. همچنین می توانید هنگام اتصال دو اسپیکر به یکدیگر حالت پخش صدا را به حالت استریو تغییر دهید و از ابعاد گسترده صداهای موسیقی لذت ببرید.

تامین انرژی با دو حالت برق و باتری تا 18 ساعت:

برای PartyBox 310 فرقی ندارد که شما در چه فضایی بخواهید مهمانی خود را برگزار کنید زیرا هیچ گونه محدودیتی برایتان ایجاد نمیکند. هنگامی که در محیطی مانند خانه از این اسپیکر استفاده می کنید ، به دلیل وجود پریز برق میتوانید از طریق آداپتور برق انرژی اسپیکر خود را تامین کنید. اما اگر در محیطی بیرون از منزل و یا در سفر باشید ، جای نگرانی نیست. این اسپیکر دارای باتری قابل شارژ با ظرفیت بالایی است که با هر بار شارژ کامل قادر است تا 18 ساعت بصورت مداوم در خدمت شما باشد. این مدت زمان بستگی به شرایط مختلفی مانند ولوم صدا ، روشن یا خاموش بودن رقص نور و طول عمر باتری دارد و ممکن است متفاوت باشد.

بدنه‌ی ضدآب با گواهینامه بین المللی IPX4 :

همانطور که گفتیم PartyBox 310 یک اسپیکر قدرتمند با قابلیت های فراوان است که تمام محدودیت ها را برای استفاده در هر محیطی از بین می برد. این اسپیکر یک سیستم صوتی قابل حمل است که در هنگام گردش ها و سفر ها همراه ما خواهد بود و میتواند در معرض خطرات مختلفی قرار بگیرد. بدنه ی این اسپیکر با دارا بودن گواهینامه بین المللی IPX4 ضد آب بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. این ویژگی به شما کمک می کند تا این سیستم صوتی همراه را با خود به هر مکانی حمل کرده و نگران آسیب های احتمالی نباشید. یک جمع دوستانه در کنار ساحل ، یک میهمانی در کنار استخر و یا هنگامی که باران شما را غافلگیر می کند ، موسیقی ادامه خواهد داشت.

دسته‌ی کشویی و چرخ ها برای حمل آسان:

این اسپیکر قابل حمل 20 کیلوگرمی با اینکه نسبتا سنگین به نظر می رسد اما جی بی ال برای حمل آسانتر آن نیز چاره ای اندیشیده است. دسته کشویی و چرخ هایی برای این اسپیکر تعبیه شده که حمل و جابجایی آن را آسانتر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی