ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اینترنتی مبل راحتی، میز ناهار خوری و تخت خواب از فروشگاه ایران میز

مهمترین نکات در زمینه خرید جهیزیه شامل سرویس خواب ، مبلمان و میز ناهارخوری یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر فرد، ازدواج است که طی آن روال زندگی فرد تغییر می‌کند. ازدواج در هر کشور ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهمترین نکات در زمینه خرید جهیزیه شامل سرویس خواب ، مبلمان و میز ناهارخوری

یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر فرد، ازدواج است که طی آن روال زندگی فرد تغییر می‌کند. ازدواج در هر کشور و نقطه‌ای از کره‌ی زمین معمولاً رسم و رسومات خودش را دارد.

در ایران نیز ازدواج شامل رسومی از جمله جهیزیه است که تهیه آن بر به طور معمول بر عهده خانواده عروس است. در بین لوازم جهیزیه برای شروع یک زندگی جدید، چند قلم جنس از اهمیت بالایی برخوردار هستند. سرویس خواب، مبلمان، میز ناهارخوری و میز تلویزیون از مهمترین وسایل هستند که متناسب با دکوراسیون داخلی خانه جدید خریداری می‌شوند.

در این مقاله به بیان مهم‌ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید این وسایل باید در نظر گرفته شود.

سرویس خواب جهیزیه

سرویس خواب جهیزیه شامل تخت خواب ‌ها، استند و آباژور، پاتختی، کمد و دراور می‌باشد.

از نکات مهمی که باید هنگام خرید تخت خواب به آن توجه داشت، جنس تخت خواب است که از استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد.

تخت خواب‌ها دارای چندین مدل هستند. تخت خواب یک نفره، تخت خواب دو نفره و تخت خواب دو طبقه مرسوم‌ترین طبقه بندی تخت خواب‌ها است. از دیگر مدل‌های تخت خواب می‌توان به تخت خواب سلطنتی، تخت خواب سورتمه‌ای، تخت خواب فوتونی، مبل تخت خواب شو، تخت خواب دو طبقه‌ای با کاربری خاص، تخت کابین‌دار و تخت خواب کودک اشاره کرد.

در هنگام خرید تخت خواب باید به جنس تخت خواب، حمل و جابه جایی راحت آن توجه داشت. اکثر تخت خواب‌ها از جنس چوب یا فلز هستند. از جمله مزایای تخت خواب فلزی می‌توان به مقاوم بودن آن در برابر آتش، قیمت ارزان‌تر، حمل و نقل راحت‌تر، دارا بودن قابلیت تنظیم اشاره کرد. از معایب تخت فلزی می‌توان سر و صدای زیاد آن را نام برد.

در مقابل تخت خواب چوبی دارای قیمت بیشتر و تنوع بسیار است.

مبلمان جهیزیه

یکی از وسایلی که قبلاً جنبه راحتی داشت ولی در حال حاضر در کنار نقش راحتی، حالت تزئینی بودن آن بیشتر شده، مبل است؛ به طوری که در چیدن دکوراسیون داخلی، جایگاه مبل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مبل‌ها در دو دسته مبل کلاسیک (سلطنتی) و مبل راحتی قرار می‌گیرند.

اکثر مبل‌های سلطنتی در رسته‌ی لوازم تزئینی قرار می‌گیرد. این مبل‌ها از ساختار متفاوتی نسبت به مبل‌های راحتی برخوردار هستند. مبل‌ سلطنتی یا همان مبل کلاسیک به طور معمول دارای تاج و پایه‌های تقریباً بلند هستند. این میزها دارای نشیمن‌گاه راحتی نیستند و صرفاً جنبه‌ی تجملاتی دارند.

مبل‌های کلاسیک که به مبل‌های استیل نیز شناخته می‌شوند؛ دارای چندین مدل شناخته شده است. از جمله مبل‌های کلاسیک می‌توان به مبل مصری، مبل عربی، مبل استیل با دسته‌ی چوبی، مبل سلطنتی با دو روی منبت کاری شده و مبل استیل با دسته‌ی پارچه‌ای اشاره کرد.

مبل‌ راحتی که برای راحتی و استراحت تولید می‌شوند، دارای نشیمنگاه بسیار نرمی هستند. بعد از یک روز کاری سخت می‌توان روی این مبل‌ها استراحت کرد. مشخصه اصلی این گونه مبل‌ها پایه‌های کوتاه آن‌ها است. مبل چستر، مبل خلبانی، مبل ال و مبل‌های راحتی معمولی در دسته‌ی مبلمان راحتی قرار می‌گیرند.

این که چه کدام مبل را خریداری کنید کاملاً بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. از لحاظ جنس مواد به کار رفته در ساخت مبل، مبلمان چوبی ساخته شده با چوب راش، از کیفیت و دوام بیشتری نسبت به دیگر مبل‌ها دارا هستند.

میز ناهارخوری جهیزیه

میز ناهارخوری از وسایل پر استفاده در هر خانه است. میزهای ناهارخوری محلی برای گرد هم آمدن اعضای خانواده و خوردن غذا است و از این حیث دارای اهمیت بسیار بالایی است.

شکل و ظاهر میز، مواد به کار رفته در آن، دوام و استحکام میز از جمله فاکتورهایی است که هنگام خرید میز باید به آن توجه داشته باشید. همانند مبلمان، میزهای ساخته شده با چوب راش از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

میزهای ناهارخوری تنوع زیادی دارند و هنگام خرید با انواع مختلفی از این میزها برخورد خواهید کرد. میزهای ناهارخوری دایره‌ای، مستطیلی، مربعی و بیضوی اشکالی هستند که میزهای ناهارخوری دارا هستند. میزهای ناهاخوری پرکاربرد، دو نفره، چهارنفره، شش نفره و هشت نفره هستند.

و اما فاکتورهایی که هنگام خرید میز ناهارخوری باید آن‌ها را مد نظر داشت.

  • جنس میز و مواد به کار رفته در آن

مواد به کار رفته در ساخت میز باید اولین فاکتور شما در طی خرید باشد. برخی مواد به کار رفته در میز اگرچه باعث محصول نهایی خوبی می‌شوند اما پایدار نیستند و بعد از چند وقت باید میز را تعویض کرد.

  • استحکام و دوام میز

همانطور که در پاراگراف قبلی گفته شد، استحکام میز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. پس هنگام خرید توجه داشته باشید که میز انتخابی شما از چه موادی ساخته شده است.

  • طرح و ظاهر میز ناهارخوری

مسلماً طرح و ظاهر میز از مهمترین فاکتورهای خرید است. چنانچه خرید شما با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگی نداشته باشد، نتیجه‌ی خرید خوشایند نخواهد بود. بنابراین هنگام خرید میز ناهارخوری جهیزیه، محل قرارگیری آن را در نظر داشته باشید تا هماهنگی بین وسایل دکوراسیون حفظ شود.

  • ارتفاع میز ناهارخوری

نشستن پشت میزی که دارای ارتفاع نامناسبی است، اشتهای فرد را کور می‌کند. پس در هنگام خرید ارتفاع میز را نیز در نظر داشته باشید. کوتاهی و بلندی بیش از حد میز باعث اذیت شما در هنگام خوردن غذا خواهد شد.

  • قیمت میز ناهارخوری

بهتر است قبل از خرید بودجه‌ی خود را تعیین کنید. چرا که هنگام ورود به فروشگاه مبل و میز با انواع مختلف مبلمان و میزها مواجه خواهید شد. البته این حرف به معنای این نیست که کیفیت را فدای قیمت کنید. داشتن قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا می‌تواند بهترین خرید میز ناهارخوری شما باشد.

میز تلویزیون

تلویزیون یکی از وسایل مهم هر خانه است. بعد از یک روز کاری خسته کننده، نشستن روی مبل و تماشای تلویزیون یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان برای رفع خستگی ناشی از کار انجام داد. به همین خاطر انتخاب و خرید میز تلویزیون به یک تصمیم مهم تبدیل می‌شود.

میز تلویزیون دارای مدل‌های مختلفی است که باید برای آن طبق دکوراسیون داخلی خانه، خریداری کرد. میز تلویزیون‌های مدرن دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند که زیبایی خانه را دوچندان می‌کنند.

میز تلویزیون دارای مدل‌های چند تکه، کمدی و دیواری است. البته چند دسته بندی دیگر از جمله میز تلویزیون چوبی، میز ال ای دی، میز ال سی دی و میز تلویزیون ام دی اف را می‌توان برای آن در نظر گرفت.

البته گاهی اوقات امکان استفاده از میزهای مدرن میسر نیست و شما مجبور به خرید میز تلویزیون دیواری هستید. البته این نوع میزها نیز دارای مدل‌ها و طرح‌های مختلفی هستند.

در انتها خرید این وسایل بستگی به سلیقه و بودجه‌ای که شما برای آن در نظر گرفته‌اید بستگی دارد. خرید این وسایل به راحتی از فروشگاه ایران میز به راحتی امکان پذیر است و با ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش با ارسال رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی