ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سیم کارت رند همراه اول را گران نخرید

چه رازهایی در خرید سیم کارت همراه اول رند وجود دارد که فروشندگان، آن را از شما پنهان می‌کنند؟ اگر قصد خرید سیم کارت رند همراه اول اما ارزان را دارید و یا کنجکاو شده‌اید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه رازهایی در خرید سیم کارت همراه اول رند وجود دارد که فروشندگان، آن را از شما پنهان می‌کنند؟ اگر قصد خرید سیم کارت رند همراه اول اما ارزان را دارید و یا کنجکاو شده‌اید که چگونه می‌توان شماره همراه اول رند ارزان خرید، باید به شما بگویم که سخت در اشتباهید!

سیم کارت رند همراه اول ارزان وجود ندارد اما ترفندهایی وجود دارد که به کمک آنها می‌توان خط همراه اول رند ارزان‌تری بخرید. می‌پرسید چگونه؟ به خواندن ادامه دهید ...

همراه اول، اولین اپراتور کشور با واگذاری ۴ سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، عرضه رسمی سیم کارت در ایران را آغاز کرد. این اپراتور با فروش سیم کارت‌های رند خود، رقابتی را به وجود آورد که همین امر باعث قیمت بالای این خطوط شده است.

ابتدا بگذارید درباره اینکه چرا به سیم کارت رند همراه اول نیاز داریم، صحبت کنم و یا بهتر بگویم:

 مهم‌ترین مزایای خرید شماره همراه اول رند چیست؟

  • کسب اعتبار ویژه و برند‌سازی
  • سرمایه‌گذاری
  • راحتی به خاطر سپردن

شاید می‌خواهید بدانید هزینه سیم کارت همراه اول رند چقدر است؟ چه عواملی در قیمت شماره رند همراه اول تاثیر می‌گذارند؟

  • پیش‌شماره و کد سیم کارت
  • صفر یا کارکرده بودن
  • دائمی یا اعتباری بودن
  • نوع رندی

عوامل بالا تعیین می‌کنند که یک سیم کارت همراه اول رند چه قیمتی داشته باشد. حالا به بررسی هریک می‌پردازم تا با رعایت این فوت‌وفن‌ها، بتوانید خط همراه اول رند اما ارزانِ خود را بخرید. البته خرید از جای معتبر نیز بسیار اهمیت دارد که در انتها، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول را به شما معرفی می‌کنم.

خرید سیم کارت رند همراه اول ارزان با کد 0

خط 0912 یکی از آن پیش‌شماره‌های پرطرفدار و البته گران اپراتور همراه اول است. این پیش‌شماره دائمی است و سیم کارت 0912 اعتباری وجود ندارد. گران‌ترین کدها به ترتیب از کدهای ۱ تا ۹ می‌باشند. قیمت بالای آنها علاوه بر رند بودن، به علت قدمت و اعتبار آنهاست.

اما در این میان، همراه اول با ارائه سیم کارت 0912 کد 0، امکان خرید شماره رند همراه اول را در اختیار افرادی که به دنبال خرید سیم کارت رند هستند؛ قرار داده است.

ترفند اول، اگر می‌خواهید سیم کارت رند بخرید، کد 0 جزء ارزان‌ترین انتخاب‌‌ها است.

همچنین شما می‌توانید از پیش‌شماره‌های دیگر استفاده کنید. اپراتور همراه اول صاحب پیش‌شماره‌های متفاوتی است که در میان آنها، خط 0912 به صورت دائمی ارائه شده و بقیه آنها که شامل پیش‌شماره‌های 0911، 0913، 0914، 0915، 0916، 0917 و 0918 هستند؛ به صورت دائمی و اعتباری ارائه شده‌اند.

هر کدام از این پیش‌شماره‌ها برای چندین استان می‌باشند. به عنوان مثال سیم کارت 0912 علاوه بر تهران برای استان‌های البرز، قم، قزوین، زنجان و سمنان است.

یکی دیگر از ترفندهای خرید سیم کارت رند همراه اول ارزان، خرید پیش‌شماره از استان مربوطه است که آن را ارزان‌تر از همه می‌فروشد. مثلا اگر شما سیم کارت 0912 همراه اول را از استان دیگری به غیر از تهران تهیه کنید، برای شما ارزان‌تر در خواهد آمد.

خرید سیم کارت رند همراه اول صفر بهتر است یا کارکرده؟

در نظر داشته باشید که کارکرده بودن سیم کارت رند تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد. خرید سیم کارت همراه اول رند صفر مانند خرید خودروی صفر است. همانطور که خودروی کارکرده و صفر هیچ تفاوتی در آپشن‌های آن ندارد، در مورد سیم کارت نیز به همین شکل است. یعنی یک سیم کارت با همان ویژگی اما کارکرده!

تنها تفاوت سیم کارت کارکرده با صفر این است که زنگ خور دارد و ممکن است قبلا شبکه‌های اجتماعی روی آن فعال شده باشد. با این حال، شما می‌توانید با قیمت ارزان‌تر صاحب یک شماره رند شوید.

بنابراین اگر به دنبال خرید سیم کارت رند همراه اول ارزان هستید، می‌توانید نوع کارکرده آن را بخرید تا هزینه کمتری برای آن پرداخت کنید.

سیم کارت رند همراه اول اعتباری چه تفاوتی با دائمی دارد؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای خرید خط رند همراه اول ارزان، بهترین و ارزان‌ترین راهکار، خرید سیم کارت رند اعتباری همراه اول است.

شماره رند اعتباری ارزان از آن دسته خطوطی است که شما را از صرف هزینه سنگین نجات می‌دهد. چطور؟

برای جا انداختن این موضوع به این مثال توجه کنید: فرض کنید صاحب یک املاکی قصد دارد تا به مشاورین املاک خود یک خط رند بدهد، به همین منظور باید به تعداد هریک از آنها خط رند تهیه کند؛ تصور کنید خرید سیم کارت رند همراه اول چقدر برای او هزینه دارد. ۲۰ میلیون؟ ۳۰ میلیون؟ یا بیشتر؟

بهترین راه‌حل این است که سیم کارت رند اعتباری بگیریم. هیچ تفاوتی میان سیم کارت رند اعتباری همراه اول و سیم کارت رند دائمی آن وجود ندارد و مشترکین می‌توانند از تمامی خدمات این اپراتور استفاده کنند.

حتی برای اینکه درگیر خرید شارژ و بسته اینترنت نشوید، می‌توانید به راحتی شماره اعتباری رند خود را به دائمی تبدیل کنید و همه هزینه‌های سیم کارت را همانند دائمی پرداخت کنید.

چه چیزی در هنگام خرید سیم کارت رند همراه اول برای شما اهمیت دارد؟

از نظر من به خاطر سپردن آن، اهمیت بالایی دارد مگر اینکه هدف شما از خرید این سیم کارت، سرمایه گذاری باشد تا از طریق این روش مطمئن، سرمایه خود را چندین برابر کنید.

اما اگر به دنبال این هستید که مشتریان شما در مواقعی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند به راحتی شماره شما را به خاطر بیاورند و سریعا با شما تماس بگیرند...خرید سیم کارت اعتباری رند همراه اول همان چیزی است که به آن احتیاج دارید و دیگر نیازی نیست نگران هزینه آن باشید زیرا با این ترفند، صاحب یک شماره رند اما ارزان شده‌اید.

پیش‌شماره خطوط اعتباری همراه اول شامل 0910، 0919، 0990، 0991 و 0992 است. شما می‌توانید بر حسب نیاز خود، این سیم کارت‌ها را به صورت سریالی نیز تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید تعدادی سیم کارت رند همراه اول با تفاوت در یک شماره اما با قیمت ارزان تهیه کنید.

رابطه نوع رندی و قیمت سیم کارت رند همراه اول

اگر می‌خواهید سیم کارت رند همراه اول بخرید، باید بدانید نوع رندی نیز در قیمت آن تاثیر دارد. چندین نوع رندی وجود دارد که با دانستن آنها می‌توانید سیم کارت رندتری بخرید. البته هرچه شماره رندتر باشد طبیعتا قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

قیمت‌گذاری مناسب سیم کارت براساس نوع رندی از آن دسته فوت‌وفن‌هایی است که یک کارشناس خبره سیم کارت می‌داند و بر اساس این فاکتور می‌تواند قیمت حدودی سیم کارت شما را تخمین بزند. در این مطلب قرار نیست چیزی را از شما پنهان کنیم بنابراین برای تشخیص نوع رندی سیم کارت و دانستن نوع رندی شماره‌ای که به دنبال خرید آن هستید، می‌توانید از سایت‌هایی که به صورت آنلاین، رندی سیم کارت را تشخیص می‌دهند کمک بگیرید.

حالا که تمامی قلق‌های به روز خرید سیم کارت رند همراه اول را یاد گرفتید بهتر است به شما منبعی را معرفی کنم که خیالتان از بابت خرید نیز راحت باشد. البته این سایت یکی از جاهایی است که شما می‌توانید شماره همراه اول دلخواه خود را بخرید. این سایت همان فوت کوزه‌گری است که بررسی آن کمک زیادی به شما می‌کند.

خرید سیم کارت همراه اول رند از سامانه سیم خان

سیم خان، پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت است. شما می‌توانید با استفاده از این سامانه، مناسب‌ترین شماره را با توجه به عواملی مانند پیش‌شماره، کد، صفر یا کارکرده بودن، دائمی یا اعتباری بودن، رند یا معمولی بودن و رنج قیمت مشخص کنید.

جستجوگر هوشمند این سامانه به شما کمک می‌کند سیم کارت رند همراه اول اعتباری خود را پیدا و به صورت آنلاین خرید کنید.

خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول یکی از امکانات این سامانه است. با چند کلیک ساده، آنلاین پرداخت کنید و کد فعال‌سازی سیم کارت را از طریق پیامک دریافت کنید. برای فعال‌سازی و دریافت سیم کارت خود نیز کافیست به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه نمایید.

خرید سیم کارت از سامانه سیم خان simkhan.ir دارای ۴ مرحله آسان می‌باشد. از جمله مزیت‌های خرید سیم کارت از سیم خان عبارت‌اند از:

  • ۲۴ ساعت ضمانت خرید
  • قیمت‌های رقابتی
  • خرید آسان سیم کارت
  • مرجوعی سیم کارت در صورت وجود مشکل سیستمی
  • ربات هوشمند تشخیص نوع رندی
  • سریع‌ترین روش خرید سیم کارت

همچنین اگر قصد فروش سیم کارت همراه اول خود را دارید، می‌توانید به صورت رایگان در این سایت بفروشید.

سیم خان چه امکاناتی برای فروشنده‌های سیم کارت دارد؟

اگر به شما بگویم سایتی وجود دارد که بازدیدکنندگان آن شامل صاحبین دفاتر پیشخوان دولت از سراسر کشور، خریدار و فروشندگان سیم کارت و همچنین کاربران عادی است و شما می‌توانید در آن به خرید و فروش سیم کارت بپردازید؛ چه می‌گویید؟

سیم خان نه خریدار است نه فروشنده بلکه فضایی است که به صورت اختصاصی برای شما طراحی شده تا به خرید و فروش سیم کارت‌های خود بپردازید. فروشندگان فعال، خانواده سیم خان را تشکیل می‌دهند و ما برای قدردانی از شما امکانات فوق‌العاده‌ای را آماده کرده‌اند. برای بهره‌مندی از آنها می‌توانید با شماره 45652-021 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ActiveGirl
    ActiveGirl | ۲ خرداد ۱۴۰۰

    به موضوع جالبی در مورد خرید سیم کارت رند همراه اول در این مطلب اشاره شده که واقعا از خوندنش لذت بردم 😍 😎

مطالب پیشنهادی