ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نصب دوربین مداربسته داهوا، در چه مکانی ضرورت دارد؟

همانطور که می دانیم وجود دوربین مداربسته یکی از ضروریات زندگی امروز محسوب می‌شود که می‌تواند ما را در برقراری امنیت یاری سازد. نصب دوربین مداربسته داهوا، می تواند تمام امکانات لازم برای نظارت و کنترل محیط ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همانطور که می دانیم وجود دوربین مداربسته یکی از ضروریات زندگی امروز محسوب می‌شود که می‌تواند ما را در برقراری امنیت یاری سازد. نصب دوربین مداربسته داهوا، می تواند تمام امکانات لازم برای نظارت و کنترل محیط را برای ما فراهم سازد تا بتوانیم به نظارت دقیق و بهتری نسبت به محیط پیرامون بپردازیم و حتی از راه دور بتوانیم منزل، محل کار و هر محیط دیگری را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهیم. در این مقاله، به ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا، می پردازیم.

چگونه می توان با نصب دوربین مداربسته داهوا، امنیت را برقرار ساخت؟

همانطور که می دانیم برند داهوا، یکی از برندهای معتبر و مطرح نظارت تصویری در جهان است، دارای سبد کالای متنوع و گوناگونی است و برای هر یک از محیط ها، یک محصول مناسبی ارائه شده است. این سبد کالا شامل دوربین های پلاک خوان، تشخیص و شناسایی چهره، ضد انفجار و ضد اکسایش، حرارتی و ... می شود.

 دوربین پلاک خوان : نصب دوربین مداربسته داهوا از نوع پلاک خوان، این امکان را فراهم می سازد تا شما بتوانید به طور دقیق تردد خودروها را تحت کنترل و نظارت خود قرار دهید. دوربین های پلاک خوان، معمولا در جاده ها، تقاطع ها، میادین و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. پلیس با استفاده از این نوع دوربین ها، رفتارهای رانندگان را زیر نظر می گیرد و رانندگان متخلف را شناسایی و اقدامات لازم را اجرا می کند.

نصب این دوربین ها در پارکینگ ها نیز می تواند نگهبان و یا مسئولین را در تردد بهتر خودروها راهنمایی کند. یکی از دوربین های بسیار معروف داهوا که مناسب نصب در پارکینگ است، دوربین ITC-237 می باشد. این دوربین 2MP امکاناتی چون تعیین لیست های سفید و سیاه را دارد. یعنی می توان پلاک های مجاز و غیر مجاز را تعیین کرد تا بر آن مبنا بتوان ورود و خروج خودروها را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار داد.

دوربین مداربسته تشخیص و شناسایی چهره : شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات تشخیص و شناسایی چهره را ارائه ساخته است. دوربین های تشخیص چهره داهوا، می توانند چهره را از سایر اجزای محیط تشخیص دهند و از آن ها عکس تهیه کنند و در نهایت شما را در نظارت بهتر محیط یاری سازند.

 

دوربین شناسایی چهره، امکان تشخیص چهره ها بر مبنای دیتابیس را فراهم می سازد و شما را از وجود چهره ها در لیست از پیش تعیین شده مطمئن می سازد و هشدارهای لازم را ارسال می کند. دوربین IPC-HFW8841X-E3-LB یک دوربین 8MP شناسایی چهره می باشد که بر مبنای تکنولوژی  WizMind می باشد و از  قابلیت های IVS چون : عبور از خط، ورود به منطقه ممنوع، گم شدن اشیا و ...، همچنین شمارش افراد پشتیبانی می کند. شما با نصب دوربین مداربسته داهوا مذکور می توانید به تمام قابلیت های لازم برای نظارت محیط دست یابید.

دوربین های شناسایی و تشخیص چهره می توانند در درب های ورودی ادارات، مراکز آموزشی چون : آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها نصب شوند. به عنوان مثال با نصب دوربین مذکور در ورودی مدارس می توان، پدر و مادرها را از حضور فیزیکی فرزندان در مدارس مطلع ساخت.

دوربین حرارتی : دوربین های حرارتی با قابلیت تشخیص دمای اجزا محیط می توانند به دسته بندی اجزا بپردازند و یا موجب پیشگیری از آتش سوزی های مهیب در مراتع، انبار مهمات، پالایشگاه ها و ... شوند. با نصب دوربین مداربسته داهوا از نوع حرارتی نیز می توانید در پیشگیری و کنترل بیماری کوید-۱۹ نیز اقدام نمایید.

دوربین های بولت و دام معمول : این نوع دوربین ها در رزولوشن های مختلفی ارائه می شوند، دسته های مذکور می توانند بر مبنای نوع کیس در این دسته قرار گیرند. این دوربین ها بسیار کاربردی هستند یعنی قابل نصب در انواع محیط ها هستند و در رنج قیمت های پایین، متوسط و بالا ( متناسب با قابلیت ها و کاربرد ) به فروش می رسند.

دوربین مداربسته اسپید دام : دوربین های اسپید دام که به دوربین های PTZ  معروف هستند، این امکان را فراهم می سازند که بتوانید بر روی سوژه های مختلف زوم کنید و حتی به صورت افقی و عمودی دوربین را کنترل کنید و در جهت دلخواه بچرخانید. دوربین PSD81602-A360 یک دوربین تحت شبکه 2MP، دارای ۸ لنز و از تکنولوژی پانوراما است ، از قابلیت های IVS، مقاومت در مقابل گرد و غبار، رطوبت ، باران و برف (IP67)، مقاومت در مقابل ضربات (IK10) می باشد. با نصب دوربین مداربسته داهوا مذکور می توانید محیط پیرامون خود را ایمن سازید.

 

از کجا می توان دوربین مداربسته داهوا را تهیه کرد ؟

شرکت های متعددی در ایران محصولات داهوا را عرضه می کنند که همه ی آن ها از اعتبار کافی برخوردار نیستند. شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین عرضه کننده محصولات نظارت تصویری در ایران می باشد که تمام محصولات خود را با گارانتی ۲۵ ماه ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و یا تماس با شماره ۰۲۱۵۳۸۶۲، از نزدیک ترین نمایندگی در شهر محل سکونت خود مطلع شوید.

کلام آخر در خصوص ضرورت نصب دوربین مداربسته داهوا

همانطور که شرح داده شده، سبد کالای داهوا شامل انواع گوناگون از محصولات کاربردی می شود که هر یک دارای ویژگی های انحصاری می باشند و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید با نصب دوربین مداربسته داهوا متناسب با نوع پروژه خود، حتی از راه دور به آنالیز دقیق اجزای محیط بپردازید و با اطمینان خاطر بیشتر محیط را مورد نظارت قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی