ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آخرین فرصت‌های استخدام برنامه نویس در شرکت‌های بزرگ

مطمئنا زمانی که برنامه نویسی را به عنوان حرفه خود انتخاب کردید، به آینده شغلی و همچنین مسیر شغلی روشنی که دارد نیز فکر کردید. همان‌طور که شاهد هستید روز به روز به تعداد نرم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مطمئنا زمانی که برنامه نویسی را به عنوان حرفه خود انتخاب کردید، به آینده شغلی و همچنین مسیر شغلی روشنی که دارد نیز فکر کردید. همان‌طور که شاهد هستید روز به روز به تعداد نرم افزارهای جدید و اپلیکیشن‌های تلفن همراه اضافه می‌شود و حتی شرکت‌ها نیز وب‌سایت‌های خود را با کدنویسی طراحی می‌کنند. به همین خاطر نیاز به برنامه نویسان چه در زمینه وب و چه در زمینه اپلیکیشن موبایل بسیار زیاد شده است و در این میان نیز شرکت‌های بزرگ همیشه پای ثابت استخدام برنامه نویسان حرفه‌ای بودند. این مهم در آگهی های استخدام برنامه نویس ایران تلنت قابل مشاهده است، چرا که ایران تلنت همیشه به عنوان اولین مرجع برای شرکت‌های بزرگ و برای انتشار آگهی‌های استخدامی بوده است.

در این مقاله قصد داریم تا برخی از شرکت‌های بزرگ حال حاضر ایران که در آگهی‌های استخدامی خود آگهی استخدام برنامه نویس را منتشر کرده‌اند را بررسی کنیم. اما قبل از اینکه سراغ معرفی این شرکت‌ها برویم، شما می‌توانید برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی برای برنامه نویسی در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

دیجی کالا

استفاده از اینترنت و روش‌های نوین در خرید، باعث شده است که وب‌سایت‌های فروشگاهی در میان مردم بیشترین طرفدار را پیدا کنند و به دلیل سازگار بودن این مدل خرید با محیط زیست، بهترین این وب‌سایت‌ها نیز به عنوان وب‌سایت‌های مرجع انتخاب می‌شوند. دیجی کالا یکی از همان وب‌سایت‌های مرجع است که در واقع به عنوان اولین وب‌سایت فروشگاهی در ایران کار خود را آغاز کرد.

مطمئنا بخش بزرگی از کار دیجی کالا با کار برنامه نویسان گره خورده است و به همین خاطر همیشه حضور افراد موفق و حرفه‌ای در این حوزه در دیجی کالا نیاز است. دیجی کالا همیشه به دنبال بهترین‌های حوزه برنامه نویسی است و خانواده برنامه نویسان خود را روز به روز بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌کند. شما هم می‌توانید یکی از اعضای این خانواده باشید و رویاهای خودتان را در کنار دیجی کالا بسازید. با مشاهده آگهی شغلی استخدام برنامه نویس در دیجی کالا می‌توانید اولین قدم را بردارید. سپس دیجی کالا استعدادهای شما را می‌بیند و در صورت داشتن تمام ویژگی‌های درخواستی دیجی کالا، می‌توانید برای انجام مصاحبه و اشتغال در این شرکت بزرگ خود را آماده کنید.

هفت هشتاد

امروزه خدمات الکترونیکی و پرداخت‌های موبایلی برای صرفه جویی در زمان و هزینه افراد هستند و تمام کاربران می‌توانند با کمک این خدمات، تمام کارهایی که قبلا برای آنها باید زمان زیادی می‌گذاشتند را در کسری از ثانیه انجام دهند. سامانه کد دستوری#۷۸۰* یکی از این سامانه‌های خدماتی در ایران است که این امکان را برای افراد فراهم کرده است که از روی هر گوشی و با هر تکنولوژی بتوانند کارهای خود را با این کد دستوری انجام دهند.

هفت هشتاد نیز در میان شرکت‌های بزرگی قرار می‌گیرد که در حال حاضر به دنبال برنامه نویسان قابل و حرفه‌ای است. مطمئنا چنین کسب و کاری، مانند دیگر کسب و کارهای حوزه آنلاین، به برنامه نویس در شاخه‌های مختلف نیاز دارد. اگر برنامه نویس هستید و به دنبال این هستید که در شرکت‌های بزرگ به کار خود ادامه دهید، آگهی شغلی استخدام برنامه نویس در هفت هشتاد در ایران تلنت را می‌توانید مشاهده کنید و اولین قدم را بردارید. در صورت تطابق ویژگی‌های آگهی شغلی با رزومه شما، می‌توانید آماده انجام مصاحبه شوید.

گلدیران

گلدیران، یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه لوازم خانگی و همچنین لوازم صوتی، تصویری و گوشی موبایل است. گلدیران همیشه به داشتن تیم بزرگ و حرفه‌ای اهمیت می‌دهد و به همین خاطر همیشه به دنبال نیروهای جوان  و پویا در تیم خود است تا بتواند با کمک آنها موفقیت را هم برای خود و هم برای این نیروی مشتاق رقم بزند.

در گلدیران برنامه نویسان می‌توانند به تجربه خود بیفزایند؛ تجربه کار در محیطی متفاوت را به دست آورند و ارزش آفرین باشند. به همین خاطر اگر شما هم به عنوان برنامه نویس به حرفه‌ای گرایی، رشد و توسعه علاقه‌مند هستید، می‌توانید برای آگهی شغلی برنامه نویس در گلدیران رزومه ارسال کنید تا گلدیران آن را بررسی و نتیجه را به شما اعلام کند.

ایرانسل

ایرانسل از اپراتورهای پیشرو در حوزه تلفن همراه است که در میان شرکت‌های بزرگ حال حاضر ایران به شمار می‌آید. هدف اصلی این شرکت این است که دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید به کاربران خود ارائه دهد و در این راه همیشه از بهترین افراد کمک بگیرد. ارزش آفرینی و خلق تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان، بهبود مشتری مداری بخش‌های خدمات‌رسان به مشتریان و فعالیت بر اساس اصول نوآوری در همه امور بخشی از دغدغه‌های ایرانسل است که این مهم را با تیم حرفه‌ای و کاربلد خود محقق خواهد کرد.

در حال حاضر این شرکت بیش از ۵۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده است و در حال حاضر نیز در حوزه برنامه نویسی در ایران تلنت آگهی شغلی خود را منتشر کرده است. شما با ارسال رزومه برای این آگهی شغلی می‌توانید شانس کار در محیط کاری تیمی، پرنشاط و خلاق را داشته باشید و در مسیر موفقیت ایرانسل و همچنین خودتان قدم بردارید.

اسنپ

اسنپ، اولین و بزرگ‌ترین تاکسی اینترنتی ایران، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. اپلیکیشن در اسنپ حرف اول را می‌زند و در این زمینه نیز همیشه موفق بوده است و آن را مدیون تیم حرفه‌ای خود می‌داند.

اسنپ یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در ایران است که سریع‌ترین رشد را همیشه داشته است. همچنین این شرکت با ابزاری که دارد،‌ همیشه در بخش IT و برنامه نویسی بهترین‌ها را ارائه داده است و به همین خاطر برای قوی کردن تیم خود، به دنبال برنامه نویسان شاخص ایرانی می‌گردد. با مشاهده و خواندن آگهی شغلی برنامه نویسی اسنپ در ایران تلنت،‌ می‌توانید برای ورود به این شرکت بزرگ ایران اولین قدم را بردارید و شما نیز جزئی از تیم حرفه‌ای اسنپ شوید.

اسنپ فود

با اپلیکیشن اسنپ‌فود به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توان رستوران‌ها، کافه‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌های نزدیک را جست‌و‌جو کرد و از تجربه سفارش آسان از اسنپ‌فود لذت برد. این اپلیکیشن نقطه قوت این کسب و کار است و برای اینکه همیشه بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد، به تیم برنامه نویس کاملا حرفه‌ای نیاز دارد.

اسنپ فود نیز در لیست شرکت‌های بزرگی قرار می‌گیرد که در حال حاضر به دنبال برنامه نویس است و قصد دارد تا تیم خود را بزرگ‌تر کند. اگر به ایران تلنت مراجعه کنید، می‌توانید این آگهی را مشاهده کنید و زودتر از دیگر افراد برای آن اقدام کنید، تا شما نیز در لیست برنامه نویسان اسنپ فود قرار بگیرید.

ایران تلنت

ایران ‌تلنت اولین وب سایت استخدامی ایران است که بیش از یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی در آن عضو هستند و سالانه بیش از 5000 نفر از طریق آن به استخدام شرکت‌ها در می‌آیند. ایران تلنت با هدف تغییر در صنعت استخدام کار خود را آغاز کرد و تا به امروز، به مدت 16 سال است که به عنوان کانال اصلی استخدام در بسیاری از شرکت‌های برجسته ایرانی و شرکت‌های بین المللی شناخته می‌شود.

ایران تلنت بستری فراهم کرده است که از طریق آن شرکت‌ها و کارفرمایان بتوانند افراد با استعداد را برای فرصت‌های شغلی خود انتخاب کنند و همچنین کارجویان نیز یک قدم به شغل رویایی خود نزدیک‌تر شوند. در یک جمله و به صورت خلاصه می‌توان عنوان کرد که مأموریت ایران تلنت، ایجاد بستری آنلاین برای تعامل راحت‌تر و ساده‌تر متخصصان و افراد جویای کار با شرکت‌ها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی