ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا ردمی ۹ شیائومی گوشی مناسبی است؟

خرید ردمی 9 به‌عنوان گزینه‌ای در برابر گوشی‌های دیگر، دارای نکاتی است که نشان‌ از قدرت‌مندی این تلفن همراه دارد. در یک دسته‌بندی کلی، مهم‌ترین این نکات را با یکدیگر مرور خواهیم کرد‌: طراحی ردمی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید ردمی 9 به‌عنوان گزینه‌ای در برابر گوشی‌های دیگر، دارای نکاتی است که نشان‌ از قدرت‌مندی این تلفن همراه دارد. در یک دسته‌بندی کلی، مهم‌ترین این نکات را با یکدیگر مرور خواهیم کرد‌:

  1. طراحی ردمی 9

اگر به دنبال ایجاد تفاوت در سبک ظاهری خود و متفاوت بودن با دیگران هستید، ردمی 9 با سه رنگ Carbon Grey، Sunset Purple و Ocean Green می‌تواند یار مناسبی برای شما باشد. صفحه‌نمایش ردمی 9، 6.53 اینچ و FHD+ Dot Drop display است. رزولوشن 2340x1080 با تراکم پیکسلی 394 ردمی 9 به شما اجازه‌ می‌دهد تا از کیفیتی بالا در تماشای تصاویر و بازی‌های اندرویدی لذت ببرید.

وزن ردمی 9، 198 گرم و اندازه‌ی آن 9.1  x77.01 x 163.32 میلی‌متر است. شیائومی علاوه‌بر قاب محافظ که در جعبه‌ی بسته‌بندی این گوشی قرار داده، برای محافظت از ردمی 9، گوریلاگلس 3  را در جلوی آن و بدنه‌ای پلاستیکی برای محافظت بیشتر گوشی تعبیه کرده است.

  1. پردازنده و حافظه

CPU ردمی 9 Media Tek Helio G80 با پردازش 12 نانومتری و GPU آن  Mali-G52 MC2  است. ردمی 9 3GB+32GB / 4GB+64GB ظرفیت دارد که برای این منظور از رم LPDDR4X  و رام eMMC 5.1 استفاده می‌نماید.

  1. باتری

یکی از ویژگی‌های برجسته در ردمی 9، باتری 5020 میلی‌آمپری آن است که با فنآوری شارژ پر سرعت TM 3.0 و شارژ سریع 18 وات، انرژی 100 درصدی موردنیاز گوشی شما را در زمانی کوتاه تأمین می‌کند. برای این کار ردمی 9 از کابل شارژ Type-C بهره می‌برد.

  1. دوربین و صدا

دوربین ردمی 9 به‌صورت چهارگانه در بدنه‌ی پشتی قرارگرفته‌ است. این چهار دوربین امکان ثبت تصاویر 13MP با زاویه عریض با میدان دید 75.2 درجه و فوکوس خودکار، 8MP با زاویه فوق‌‌عریض و میدان دید 118 درجه، ‌ماکروی 5MP و حسگر عمقی 2MP را دارند. همچنین این دوربین‌ها می‌توانند ویدئوهای 1080pو 720p  را نیز ثبت کنند. اما ویژگی‌های دوربین ردمی 9 به همین‌جا ختم نمی‌گردد، چرا که می‌توان با حالات منشوری، چهره، HDR عکاسی‌های زیبایی را انجام داد. دوربین سلفی ردمی  9نیز 8MP با میدان دید 77.8 درجه‌ای است؛ قابلیت‎‌های سلفی ردمی 9 بستن شاتر دوربین با اشاره‌ی کف دست، فلش ‌صفحه‌نمایش، تایمر عکاسی هستند.

از دیگر ویژگی‌های این دوربین‌، قفل‌گشایی با تشخیص چهره است که در کنار استفاده از حسگر اثرانگشت در پشت ردمی 9 ، امنیت آن را بالا می‌برد.

ردمی 9 از میکروفون مجهز به نویزگیر ساخته شده و امکان اتصال به آمپلی‌فایر را دارد. همچین برای گوش دادن به موسیقی یا اتصال به دستگاه‌های دیگر مانند تلویزیون، می‌توانید از جک هدفون 3.5 میلی‌‎متری این گوشی استفاده نمائید.

  1. اینترنت و فنآوری مکان‌یابی

استفاده از اینترنت مسئله‌ی مهمی است که امروزه در گوشی‌های هوشمند بسیار مورد توجه است. یکی از دلایل بالا بودن فروش ردمی 9 این است که این گوشی با داشتن دو جایگاه برای سیم‌کارت، امکان پشتیبانی اینترنت 4G  و جایگاه اختصاصی کارت حافظه را نیز دارد.

بیشتر گوشی‌های شیائومی از فنآوری‌های مکان‌یابی استفاده می‌کنند که در ردمی 9، GPS، AGPS،  GLONASSو Beidou تعبیه شده‌اند. حسگرهایی نظیر موتور ارتعاشی، نورمحیط، شتاب‌سنج، ریموت مادون قرمز و قطب‌نمای الکتریکی نیز در ردمی 9 ساخته شده که نشان می‌دهد علاوه‌بر مناسب بودن قیمت ردمی 9، برطرف کردن تمام نیازهای کاربران، هدف موردنظر شرکت شیائومی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

    başima bu da mi gelecekti?

مطالب پیشنهادی