ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا لینکیار را برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟

همانطور که میدانید، رپورتاژ آگهی و بک لینک امروزه به یکی از ابزار های قدرتمند تبلیغات اینترنتی امروزه تبدیل شده است. امروزه با توجه به رشد فضای وب و اینترنت و روی آوردن کسب و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همانطور که میدانید، رپورتاژ آگهی و بک لینک امروزه به یکی از ابزار های قدرتمند تبلیغات اینترنتی امروزه تبدیل شده است.

امروزه با توجه به رشد فضای وب و اینترنت و روی آوردن کسب و کارهای سنتی به فضای دیجیتال، ابزار های مختلف تبلیغاتی در این حوزه شکل گرفته و روی کار آمده است. از انواع مهم و پرکاربرد این تبلیغات میتوان به : تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی، رپورتاژ آگهی و بک لینک و... اشاره کرد.

چرا خرید رپورتاژ آگهی؟

با تحقیقات و مطالعات انجام شده روی بیش از 1000 کمپین تبلیغاتی در فضای وب مشاهده شده که کاربران این فضا رفته رفته نسبت به تبلیغات مستقیم زاویه گرفته و ارتباط خوبی با تبلیغات مستقیم برقرار نمیکنند.
صاحبان کسب و کار های اینترنتی و وب مستران سایت ها میتوانند با خرید رپورتاژ آگهی به دلیل ماهیت غیر تبلیغاتی این نوع از تبلیغات (تبلیغات غیر مستقیم) به خوبی با کاربران ارتباط برقرار کرده و پیام برند خود را به خوبی منتقل کنند.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک؟

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شده، خرید رپورتاژ فواید دیگه ای را نیز به همراه دارد :

همانطور که میدانید، بک لینک ها یکی از فاکتور های اصلی موتور های جست و جو برای رتبه بندی وب سایت ها هستند و از طرفی بک لینک های دریافتی در رپورتاژ آگهی ها، طبیعی ترین شکل بک لینک ها بوده و به دلیل ماهیت اثر گذار خود (dofollow link) به خوبی به رشد و ارتقای کلمات کلیدی شما در نتایج موتور های جست و جو کمک میکند.

از دیگر مزایای این نوع از تبلیغات میتوان به دائمی بودن این تبلیغات اشاره کرد. به این معنا که شما یک بار هزینه انتشار رپورتاژ آگهی را پرداخت کرده، و تا ابد رپورتاژ آگهی شما در رسانه انتخاب شده باقی خواهند ماند(بر خلاف دیگر انواع تبلیغات که به صورت تعرفه ای و زمان دار هستند)

چالش های خرید رپورتاژ آگهی

با تمامی تفاسیر و تمجید هایی که از رپورتاژ اگهی کردیم. خرید کمپین رپورتاژ آگهی با چالش هایی رو به رو است. چالش های مثل : پیدا کردن رسانه های معتبر و مرتبط با فیلد کاری – مذاکره با رسانه ها و آگاهی از شرایط رسانه ها – تضمین اجرای تهعدات از سوی هر دو طرف، سنجش میزان اثرگذاری و...

یقینا برای یک مدیر کسب و کار و وبمستر دشوار است که تمامی این مراحل و فرایند را برای خرید هر رپورتاژ آگهی طی کند.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از لینکیار

پلتفرم لینکیار، پلتفرمی هوشمند و همه جانبه برای خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک است. در این پلتفرم تمامی رسانه های فعال در حوزه تبلیغات اینترنتی، به صورت مستقیم ثبت نام کرده و خریدارن بک لینک و رپورتاژ آگهی میتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه (بدون پرداخت هیچ گونه پورسانت و هزینه اضافی) از رسانه ها اقدام به خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک نمایند.

از دیگر مزایای این پلتفرم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تضمین پایین ترین قیمت رپورتاژ آگهی : به دلیل ثبت نام مستقیم رسانه ها و مذاکرات انجام شده با رسانه ها، قیمت های رپورتاژ در این پلتفرم به صرفه ترین و ارزان ترین قیمت های ممکن هستند.
  • ابزار های مقایسه ای : در پلتفرم لینکیار ابزار های رایگان جهت کمک به شما برای مقایسه و انتخاب رسانه در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین ابزار های تحلیلی دیگر برای بعد از خرید و سنجش میزان اثر گزاری بک لینک ها و رپورتاژ آگهی ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • آرشیو تمامی خرید ها : شما در این پلتفرم میتوانید تمامی رپورتاژ های خود و میزان اثرگزاری هر یک را به تفکیک آرشیو و مستند سازی کنید.
  • امکان مزایده : در پلتفرم لنیکیار خریداران قادر خواهند بود، قیمت پیشنهادی خود را به رسانه ها قبل از خرید اعلام نمایند و در صورت تایید رسانه ها، رپورتاژ خود را با قیمت پایین تری از قیمت اعلام شده خریداری نمایند.
  • امکان گفت و گو خریدار با فروشنده : در فرآیند خرید، هر یک از طرفین میتوانند با پیام رسان داخلی این پلتفرم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
  • تمضمین بازشگت وجه در صورت عدم رضایت خریدار : خریداران میتوانند تا یک هفته بعد از خرید رپورتاژ، رپورتاژ را بررسی و در صورت تایید (صحت از فالو بودن لنیک ها و ایندکس شده رپورتاژ آگهی و بک لینک و...) اقدام به تایید رپورتاژ و آزاد سازی وجه برای فروشند نمایند.
  • امکان رزرو رپورتاژ آگهی تا یک ماه : کاربران و خریداران لینکیار میتوانند، رپورتاژ آگهی ها و بک لینک های خود را به مدت یک ماه پیش خرید و رزرو نمایند. چناچه در طول این یک ماه، رسانه اقدام به افزایش قیمت نماید، ما به تفاوت قیمت را پلتفرم پرداخت کرده و خریدار هیچگونه هزینه اضافی را پرداخت نخواهد کرد.

مشاوره رایگان پیش از خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی :

تیم تخصصی مارکتینگ لینکیار با پشتیبانی 7*24 آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در حوزه های مختلف تبلیغات دیجیتال : سوالات پیش از خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی، رعایت نکات سئو در رپورتاژ ها و بک لینک ها، نوه نوشتن متن رپورتاژ آگهی و... خواهند بود.

برای خرید رپورتاژ آگهی و یا خرید بک لینک میتوانید از آدرس : https://linkyar.com/ اقدام نمایید

شماره تماس : 08132670392

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی