ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کدام شرکت پست ایرانی خرید از آمازون را انجام می‌دهد؟

خرید از سایت‌های خارجی، برای بسیاری از شما جذابیت ویژه‌ای دارد. خرید لباسی که در ایران نیست، یا خرید یک گجت موبایل و یک اکسسوری جذاب که در ایران سخت پیدا می‌شود از آمازون یا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید از سایت‌های خارجی، برای بسیاری از شما جذابیت ویژه‌ای دارد. خرید لباسی که در ایران نیست، یا خرید یک گجت موبایل و یک اکسسوری جذاب که در ایران سخت پیدا می‌شود از آمازون یا Ebay یا Trendyol ترکیه به سادگی قابل انجام است. اما برخی مشکلات که برای کاربران ایرانی در فضای بین‌المللی وجود دارد، لذت این خرید را از ما گرفته است. اما شرکت پست بین‌المللی PDE با مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی، این کار را برای همه مردم ایران ممکن کرده است.

خرید از فروشگاه‌های خارجی

شرکت‌های پست به واسطه کارکردِ ذاتیِ خود ارتباط نزدیکی با فروشگاه‌های اینترنتی دارند، پست PDE نیز از همین روی برای رفاهِ حال مردم ایران که امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی را ندارند، امکان خرید از تمام فروشگاه‌های اینترنتی از جمله علی‌بابا، علی اکسپرس، آمازون، Ebay و ... را فراهم آورده است.

خدمات جامع واردات و صادرات

خدمات گمرکی نظیر حمل کالا از کشورهای خارجی به ایران (واردات) یا حمل کالا از ایران به سایر کشورها (صادرات) در کنار خدمات ترخیص گمرکی همواره یکی از دغذغه‌های بازرگانی خارجی بوده است. فقدان یک نظامِ توانمند برای ارزیابی فعالان این حوزه نیز منجر به سردرگمی بین فعالان بخش تجارت خارجی شده است. شرکت‌های پست یکی از معدود شرکت‌هایی هستند با داشتن مجوزها و ضمانت‌های قانونی لازم، خدمات جامع واردات و صادرات را در کنار ترخیص گمرکی می‌توانند انجام دهند.

شرکت پست سریع بین‌المللی PDE دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های پست خصوصی در ایران، خدمات جامع واردات و صادرات را از حمل تا ترخیص گمرک ارائه می‌دهد. دفاتر متعدد شرکت PDE در چین، امارات، کانادا و ... کار حمل کالا به سراسر جهان را از طریق بستری قانونی و مطمئن ایجاد و تسهیل کرده است.

حمل بار سنگین بین‌المللی

اگرچه شرکت پست PDE از طریق دفاتر و باجه‌های پستی خود کار حمل مرسوله‌های کوچک را به تمام مقاصد خارج از کشور (حتی آمریکا و کانادا) انجام می‌دهد اما بخش مستقلی از شرکت به کارِ حمل بارهای سنگین (زمینی، دریایی یا هوایی) و انجام امور صادرات و واردات می‌پردازد.

واحد پشتیبانی شرکت PDE از طریق شماره 02141546 پاسخگوی سوالات کاربران است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Srttn
    Srttn | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

    سایتش بالا نمیاره که😕

مطالب پیشنهادی