ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لند جی اف ایکس منبعی پارسی زبان برای دانلود فایل‌ها‌ی لایه باز، پروژه‌های آماده افترافکت و پریمیر

وبسایت سرزمین گرافیک ،دانلود فایل‌ها‌ی گرافیکی لایه باز و آماده علاوه‌ بر اینکه باعث ایجاد صرفه جویی در زمان شما می‌شود، می‌تواند کارتان را خیلی حرفه‌ای‌تر جلوه دهد. استفاده از حرفه‌ای‌ترین فایل‌ها گرافیکی موجود که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وبسایت سرزمین گرافیک ،دانلود فایل‌ها‌ی گرافیکی لایه باز و آماده علاوه‌ بر اینکه باعث ایجاد صرفه جویی در زمان شما می‌شود، می‌تواند کارتان را خیلی حرفه‌ای‌تر جلوه دهد. استفاده از حرفه‌ای‌ترین فایل‌ها گرافیکی موجود که توسط برترین طراحان بین‌المللی طراحی شده است از مراحل ایده پردازی و شروع کار از ابتدا جلوگیری می‌کند. همین موضوع می‌تواند باعث می‌شود ساعت ها در وقت خود صرفه‌جویی کرده و زودتر به طراحی نهایی دست پیدا کنید.

بنا به همین دلیل امروز قصد داریم یک منبع فارسی برای دانلود فایل‌های لایه باز معرفی کنیم. وب‌سایت لند جی‌ اف‌ ایکس یک وب‌سایت فعال در زمینه ارائه انواع فایل‌های لایه باز فتوشاپ و طرح لایه باز ایلوستریتور است . علاوه بر این نوع فایل‌ها می‌توانید در این وب‌سایت به دانلود پروژه آماده پریمیر و دانلود پروژه آماده افترافکت هم بپردازید.

در ادامه مقاله به ما همراه باشید تا بررسی کنیم چرا باید از فایلهای لایه باز استفاده کنیم و بهترین منبع دانلود فایلهای لایه باز و پروژه‌های آماده نرم‌افزارهایی ویدیویی کدام‌اند؟

طرح لایه باز چیست؟

طرح لایه باز اصطلاحاً به طرحی گفته می‌شود که قابلیت ویرایش مجدد دارد. زمانی که شما یک طرح لایه باز را دریافت می‌کنید می‌توانید مجدد آن را ویرایش کرده و خروجی نهایی مدنظر خود را ایجاد کنید. مثلاً تصاویر و متون دلخواه خود را در طرح قرار دهید و رنگ و استایل‌های آن را تغییر دهید.

یکی از فرمت‌های محبوب که مجدد امکان ویرایش فایل را برای ما ممکن می‌کند، فرمت PSD است که دسترسی به لایه‌های طرح و امکان استفاده مجدد از آنها را میسر می‌کند.

معرفی منبعی برای دانلود فایل‌ها‌ی گرافیکی لایه باز

بسیاری از افراد طبق عادت خود، برای دانلود فایل‌ها‌ی گرافیکی لایه باز به سراغ منابع خارجی می‌روند. بسیاری از این منابع برای کشور ما محدودیت گذاشته‌اند و همچنین برای پرداخت ارزی فایلهای پرمیوم هم مشکلاتی وجود دارد که این کار را برای ما بسیار سخت کرده است.

پیشنهاد ما استفاده از وب‌سایت ایرانی لندجی‌اف‌ایکس است.

دیگر نیاز نیست برای دانلود فایل های پرمیوم به پرداخت دلاری فکر کنید. فقط با تهیه یک اشتراک ماهانه در وب‌سایت لندجی‌اف‌ایکس می‌توانید صدها فایل پرمیوم را دریافت کنید.

برای دانلود فایل لایه باز فتوشاپ به این وب‌سایت مراجعه نمایید. این تمام خدمات این وب‌سایت نیست. این وب‌سایت منبعی مناسب برای دانلود فایل‌های گرافیکی لایه باز و پروژه‌های آماده‌ی ویدیویی است. استفاده از این فایل‌ها خروجی کار شما بسیار حرفه‌ای و جذاب‌تر خواهند کرد.

وقتی صحبت از دانلود فایل‌ها‌ی گرافیکی لایه باز می‌شود، تنها فرمت در دسترس، PSD نیست. اگر برای پروژه های خود نیاز به فایل‌های وکتور دارید قطعاً استفاده از فایل های لایه باز نرم‌افزار ایلوستریتور پیشنهاد مناسبی است.

دانلود فایلهای لایه باز ایلوستریتور

نرم‌افزار ایلوستریتور برای طراحی در فرمت وکتور بسیار قدرتمند است. این نرم‌افزار مانند فتوشاپ خروجی‌های متعددی دارد که دو فرمت Al و EPS برای ارائه فایل‌های لایه باز کاربردی‌ترند. این فرمت‌ها در واقع حکم همان فرمت PSD در فتوشاپ را دارند که به شما امکان ویرایش لایه‌های طرح را می‌دهند.

برای دانلود این فایل‌های لایه باز کافیست به منبع landgfx.ir مراجعه کنید تا به جذاب‌ترین فایلهای گرافیکی لایه باز دسترسی داشته باشید.

و اما اگر در زمینه تدوین ویدیو فعال هستید ادامه مقاله را همراه ما باشید.

پروژه آماده افترافکت چیست؟

افترافکت یکی از معتبرترین نرم‌افزاهای ایجاد جلوه‌های ویژه و موشن گرافیک است. به کمک این نرم‌افزار می‌توان جلوه‌های بصری ویژه دو بعدی ایجاد کرد.

پروژه‌های آماده افترافکت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر بتواند به آسانی و با چند کلیک اجزاهای صفحه را جابه‌جا کند و خروجی متناسب با سلیقه‌ی خود داشته باشد، بی آنکه درگیر پیچیدگی‌های طراحی شود! این نوع پروژه ها به علت ساختار ساده‌تر، مرتب‌تر همراه با فایل های آموزشی همراه خود معمولاً برای عموم قابل درک و آسان‌تر هستند.

استفاده از پروژه‌های آماده افترافکت باعث می‌شود درگیر پیچیدگی‌های نرم افزار نشوید، در وقت خود صرفه‌جویی کنید و خروجی حرفه ای‌تری داشته باشید.

پروژه آماده افترافکت را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود پرو‌ژ‌ه‌های آماده افترافکت کافیست به وب‌سایت لندجی‌اف‌ایکس مراجعه نمایید. در این وب‌سایت علاوه بر امکان دانلود پروژه آماده افترافکت می‌توانید به دانش‌نامه‌های این وب‌سایت هم دسترسی داشته باشید. دانلود پروژه‌های آماده در این منبع جامع، فقط محدود به نرم‌افزار افترافکت نیست و شما این امکان را دارید که انواع فایل‌های آماده گرافیکی و حتی پروژه آماده پریمیر را هم دانلود نمایید.

پریمیر، غول ویرایش فایل‌های ویدیویی

پریمیر نرم‌افزای است که برای ویرایش فایل‌های ویدیویی به کار می‌رود. از این نرم افزار برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی، تیزرها و ایجاد جلوه‌های بصری حرفه‌ای استفاده می‌شود. سال ۲۰۰۳ را می‌توان شروعی برای قدرت‌نمایی این نرم‌افزار دانست. در این سال نرم افزار پریمیر، یک نسخه دوباره نویسی شده از ادوبی پریمیر را با نام پریمیر پرو ارائه داد که مورد تایید صنعت فیلم و ویدیو قرار گرفت.

اکثر فیلم‌ها و جلوه های ویژه‌ی حرفه‌ای که امروز مشاهده می‌کنید، به کمک این نرم‌افزار قدرتمند ساخته شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید فیلم‌های حرفه‌ای همچون ددپول، آواتار، بازگشت سوپر من و .. توسط پریمیر ویرایش شده‌اند.

چطور از پریمیر استفاده نماییم؟

گام اول- ابتدا لازم است این نرم‌افزار را در سیستم خود داشته باشید. پس اگر هنوز این نرم افزار را نصب کرده‌اید به سراغ نصب آن بروید.

گام دوم- به وب‌سایت لند‌جی‌اف‌ایکس مراجعه کنید و با توجه به اهداف پروژه‌ی خود یکی از فایلهای آماده‌ی پریمیر را دانلود نمایید.

دانلود پروژه آماده پریمیر

گام سوم- فایل را از فرمت فشرده خارج کرده و فایلی با فرمت PRPROJ را در نرم‌افزار خود باز کنید.

گام چهارم- در این مرحله با دانستن اطلاعات اولیه از این نرم افزار می‌توانید این فایل را شخصی سازی کنید و برای اهداف خود به کار بگیرید.

گام پنجم- حالا برای خروجی گرفتن از فایل نهایی باید نرم‌افزار Adobe Media Encoder که نرم‌افزاری رایگان است را نصب کنید.

به همین سادگی می‌توانید تنها با اجرای این ۵ گام یک جلوه‌ی بصری حرفه‌ای داشته باشید.

معرفی وب‌سایت landgfx.ir

وب سایت لندجی‌اف‌ایکس در زمینه‌ی ارائه فایل‌های لایه باز گرافیکی و پروژه‌های آماده‌ی ویدیویی فعالیت دارد. در این وب‌سایت می‌توانید تنها با خرید یک اشتراک ماهانه به منابع بزرگی از فایل‌های گرافیکی حرفه‌ای دسترسی داشته باشید. شاید برای تهیه هر کدام از این فایلها نیاز باشد تا ده‌ها دلار به وب‌سایت‌های خارجی بپردازید حال آنکه در این وب‌سایت همه‌ی فایلها را یکجا تنها با خرید یک اشتراک می‌توانید دانلود نمایید.

امکاناتی که این وب‌سایت در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • دانلود فایل‌های لایه باز فتوشاپ
  • دانلود فایل‌های لایه باز ایلوستریتور
  • دانلود پروژه‌های آماده افترافکت
  • دانلود پروژه های آماده پریمیر
  • دانلود موسیقی زمینه و افکت صدا
  • ارائه انواع پلاگین، اسکریپت و پریست نرم‌افزارها
  • آموزش کار با نرم افزارهای گرافیکی و...

انعطاف‌پذیری برای ارائه فایل‌های مختلف

در این وب‌سایت انتخاب با شماست تا فایل‌های پرمیوم رو به صورت تکی و تنها با پرداخت ۹ هزار تومان دریافت کنید یا اینکه به سراغ تهیه یک اشتراک چند ماهه بروید و هر فایلی  که مورد نیازتان است را به صورت نامحدود از این سایت دانلود کنید.

در این وب‌سایت از اشتراک‌های یک ماهه گرفته  تا یک‌ساله وجود دارد که با تهیه هرکدام از آنها می‌توانید به صورت نامحدود به دانلود فایل‌های مورد نظرتان بپردازید بپردازید.

یک فرصت طلایی و محدود برای شما: شما با داشتن اشتراک ویژه از سایت لند جی اف ایکس می توانید هر پروژه، فایل لایه باز یا موسیقی را از سایت های element.envato و  MotionArray  و freepik درخواست نمایید تا به صورت رایگان لند جی اف ایکس آن را برای شما در سایت ثبت و سپس آن‌ها را دانلود نمایید.

برای این منظور کافیست به وب‌سایت landgfx.ir مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ehsanaliyari
    ehsanaliyari | ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

    سلام یه سالی هست در این حوزه فعالیت دارم و پروژه میخرم از سایت های دیگه اما این سایت واقعا قیمتش عالی بود امیدوارم همینطور قیمتش پایین باشه مرسی

مطالب پیشنهادی