ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی به ایران تلنت اضافه شد

زبان انگلیسی در حال حاضر به عنوان زبان اول دنیا شناخته می‌شود و به همین خاطر یادگیری و دانش آن می‌تواند به عنوان برگ برنده بسیاری از افراد در پیدا کردن شغل به شمار آید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زبان انگلیسی در حال حاضر به عنوان زبان اول دنیا شناخته می‌شود و به همین خاطر یادگیری و دانش آن می‌تواند به عنوان برگ برنده بسیاری از افراد در پیدا کردن شغل به شمار آید. امروزه تمام فعالیت‌ها و کارها در شرکت‌ها با این زبان بین المللی انجام می‌شود و حتی کار با تمام ابزارها در سازمان‌ها به دانش زبان انگلیسی نیاز دارند. به عنوان مثال، ارسال یک ایمیل ساده نیاز به آگاهی از زبان انگلیسی دارد. از این رو و برای افزایش شانس خود برای استخدام در شرکت‌ها، باید بدانید که دانش شما در زبان انگلیسی در چه سطحی قرار دارد و اگر لازم است برای تقویت آن اقدام کنید.

ایران تلنت با راه اندازی آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، کار شما در تعیین سطح را راحت کرده است و دیگر نیازی نیست تا حضوری به آموزشگاه‌ها مراجعه کنید و حتی برای تعیین سطح خود مبلغی پرداخت کنید. برای شرکت در آزمون اینجا کلیک کنید.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

با مراجعه به وب‌سایت ایران تلنت می‌توانید این آزمون را انجام دهید و همزمان چهار مهارت خود در زبان انگلیسی را بسنجید. این مهارت‌ها شامل واژگان یا Vocabulary، مهارت گرامر یا Grammar، مهارت گوش دادن یا Listening و مهارت خواندن یا Reading می‌شود. 60 سؤال این آزمون همگی در راستای این طراحی شده‌اند که بتوانید سطح عمومی زبان خود را ارزیابی کنید.

زمان شرکت در این آزمون 60 دقیقه است و شما در این زمان می‌توانید به تمام سؤالات مهارت‌های مختلف پاسخ دهید. البته باید دقت کنید که توقف در این آزمون جود ندارد و زمانی که دکمه شروع را می‌زنید، آزمون شروع می‌شود و تا انتها و در زمان مشخص شده، باید پاسخگویی را ادامه دهید.

چرا آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت؟

ایران تلنت همیشه در طراحی تست‌های خود در وب‌سایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج می‌دهد تا کاربران بتوانند بهترین نتیجه را از انجام آن به دست آورند. در مورد آزمون تعیین سطح زبان نیز این مورد وجود دارد.

مهم‌ترین دلیل برای انتخاب آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت این است که این آزمون طبق اصول جهانی تعیین سطح زبان انگلیسی طراحی شده است و نتیجه به دست ‌آمده از آن کاملا استاندارد است. همچنین، تمام سؤالات این آزمون توسط مؤسسات آموزشی برتر، بررسی و ارزیابی تا بروز خطا در آن به صفر برسد.

دلیل دیگر برای انتخاب این آزمون، رایگان بودن آن است و شما برای تعیین سطح زبان انگلیسی خود نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در نهایت نیز می‌توانید آن را در رزومه شغلی خود در ایران تلنت قرار دهید تا کارفرما در مورد دانش انگلیسی شما آگاهی به دست آورد.

نحوه‌ی شرکت در آزمون

برای شرکت در این آزمون تنها کاری که باید بکنید این است که به وب‌سایت ایران تلنت مراجعه کنید. نکته‌ای که باید بدانید این است که این آزمون نمره منفی ندارد و شما می‌توانید به تمام سؤالات بدون نگرانی از نمره منفی پاسخ دهید. آزمون با زدن دکمه شروع، آغاز می‌شود و شما باید به سؤالات 4 مهارت مختلف به نوبت پاسخ دهید. سؤالات مراحل چهارگانه این تست به ترتیب زیر هستند:

  • مرحله اول، تست مهارت واژگان (Vocabulary)
  • مرحله دوم، تست مهارت گرامر (Grammar)
  • مرحله سوم، تست مهارت گوش دادن (Listening)
  • مرحله چهارم، تست مهارت خواندن (Reading)

پس از پاسخ دادن به سؤالات هر مرحله، در نهایت نتیجه برای شما نمایان می‌شود و شما می‌توانید میزان درصد پاسخ سؤالات را مشاهده کنید. بعد از نمایان شدن نتیجه می‌توانید برای تقویت هر مهارت خود برنامه ریزی کنید.

نتیجه این آزمون به صورت خودکار در رزومه شما در ایران تلنت قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از آن به عنوان نقطه قوت خود در رزومه استفاده کنید و حتی در صورت تمایل می‌توانید آن را از رزومه خود بردارید.

منبع: وبلاگ ایران تلنت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی