ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هدیه تولد ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب

نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از داشبورد حرفه‌ای که این پلتفرم در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت یکجا مدیریت کنید. شبکه‌های اجتماعی فضای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از داشبورد حرفه‌ای که این پلتفرم در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت یکجا مدیریت کنید.

شبکه‌های اجتماعی فضای بسیار مناسبی برای گسترش کسب‌و‌کار است. اگر کسب‌و‌کار خود را به تازگی شروع کرده‌اید، شبکه‌های اجتماعی امکانات بسیار خوبی برای تبلیغات و بیشتر دیده شدن به شما می‌دهند. به همین دلیل است که همواره توصیه می‌شود ازامکاناتی که شبکه‌های اجتماعی برای رشد، در اختیار شما می‌گذارند استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید که فعالیت در این فضا مستلزم رعایت یک سری موارد است. یکی از این موارد مدیریت حرفه‌ای آن است. شما نیاز دارید که شبکه‌های اجتماعی خود را به گونه‌ای مدیریت کنید که برای شما افزایش دنبال‌کننده به همراه داشته باشد. همچنین فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی باید رشد کسب‌وکارتان را به همراه داشته باشد. اگر چنین نتایجی ندارد چرا باید به فعالیت خود ادامه دهیم؟ یا چرا این کانال‌ها را انتخاب می‌کنیم؟

نوین هاب تصمیم گرفته به مناسبت تولد سه سالگی خود کمپین تازه‌ای راه بیندازد. در این کمپین با هر خرید از نوین هاب اشتراک شما تا دو برابر شارژ خواهد شد. اگر از تاریخ 3 تا 11 تیر اقدام به خرید اشتراک از نوین هاب کنید، اشتراک 1 ماهه به اندازه 2 ماه و اشتراک 1 ساله به اندازه 2 سال تمدید خواهند شد.

برای خرید اشتراک دو برابری کافیست که وارد صفحه تعرفه ها شوید و یکی از اشتراک ها را خریداری کنید تا بصورت خودکار دوبرابر شارژ شود

نوین هاب چگونه به رشد کسب‌وکارها کمک می کند؟

1- مدیریت و انتشار محتوا:

اگر قرار است به صورت حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت کنید باید مدیریت خوبی به روی انتشار محتوا داشته باشید. منظور از مدیریت محتوا و انتشار آن است که شما اول از همه برای انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی خود نیاز به مدیریت و زمان‌بندی دارید. اینکه محتوای خود را راس ساعت مشخصی منتشر کنید نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن شماست. یکی از امکاناتی که ابزار نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان زمان‌بندی محتواست. شما می‌توانید محتوای خود را در داشبورد حرفه‌ای نوین هاب برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی زمان بندی کنید.

2- مدیریت کامنت

یکی دیگر از مواردی که هنگام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی باید رعایت کنید حفظ تعامل با مخاطب است. معمولا تعامل با مخاطب در قسمت کامنت‌ها اتفاق می‌افتد. مخاطب سوالات و نظرات خود را با شما به اشتراک می‌گذارد و انتظار دریافت پاسخ دارد. اگر هر کدام از این نظرات را از دست بدهید به منزله از دست دادن مخاطب خواهد بود.

مدیریت کامنت‌ها و امکان پاسخ‌گویی به آن‌ها در داشبورد نوین هاب فراهم است. اگر شما فعالیت گسترده‌ای در تمام شبکه‌های اجتماعی دارید می‌توانید کامنت‌های آن‌ها را به صورت یکجا مدیریت کنید و پاسخ دهید. در این حالت هیچ کامنتی از سمت شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

3- آنالیز شبکه‌های اجتماعی

آنالیز فعالیت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهید یکی دیگر از موراد حائز اهمیت است. به عنوان یک کسب‌وکار حرفه‌ای که قصد رشد دارد، باید عملکرد خود را ارزیابی کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید متوجه شوید آیا استراتژی شما برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی کارآمد است یا خیر. نوین هاب این امکان را برای شما فراهم کرده که تمام شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت یکجا و یکپارچه آنالیز کنید و عملکرد خود را بسنجید.

با توجه به امکاناتی که نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید با استفاده از آن شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنید. کمپین جدید نوین هاب فرصت جذاب و تازه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که از امکانات این ابزار حرفه‌ای استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی