ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟

درست از زمانی که ویروس کرونا در سراسر جهان، مردم را به سبک زندگی جدیدی عادت داد، اهمیت استفاده از زیرساخت‌های مجازی و معامله در بستر اینترنت نیز بیش از همیشه بر همگان ثابت شد. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

درست از زمانی که ویروس کرونا در سراسر جهان، مردم را به سبک زندگی جدیدی عادت داد، اهمیت استفاده از زیرساخت‌های مجازی و معامله در بستر اینترنت نیز بیش از همیشه بر همگان ثابت شد.

کرونا که مثل بسیاری دیگر از بیماری‌های اپیدمیک در طول تاریخ، سبک زندگی ما را تا حدود زیادی تغییر داد، بیشترین اثرش را در بازار تجارت بر فروشگاه‌های اینترنتی گذاشت. فروشگاه‌های اینترنتی به‌عنوان یک ویترین بی‌خطر به کمک مردم آمدند تا هم آن‌ها را از خطر ابتلا به کرونا دور کنند و هم تجربه‌ی جدیدی از خریدکردن را برای همه‌ی ما فراهم کنند. شاید تا پیش از شیوع کرونا فروشگاه‌های اینترنتی محبوبیت و اهمیت امروزشان را نداشتند اما به‌تدریج مردم به اهمیت معامله‌های آنلاین و شبکه‌های پستی پی بردند.

فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا نیز به‌عنوان یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه‌ی فروش لوازم خانگی، با شیوع کرونا و نیاز بیش از پیش مردم به خرید اینترنتی، زیرساخت‌هایش را ارتقا داده است تا دسترسی شما را برای انتخاب لوازم خانگی موردنظرتان، به اندازه‌ی چند کلیک کوتاه کند.

از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کنیم ؟

« فروشگاه اینترنتی ایران کالا» امروز مرجعی مناسب برای مقایسه ، بررسی و خرید کالاها به صورت اینترنتی است ومشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده خریدی آسان را تجربه کنند . همواره تلاش ما بر این است  با ارائه تنوع بی نظیر از برندهای معتبر لوازم خانگی ،  لوازم دیجیتال ، فرش ، مبلمان و دکوراسیون منزل و ... محصولاتی با بهترین قیمت و کیفیت ، همراه با خدمات پس از فروش در اختیارشما مشتریان عزیز قرار دهیم .

تجربه اندوخته شده از سال­‌ها فعالیت در این عرصه به ما آموخت که شما مشتریان ارجمند بزرگترین سرمایه ما هستید و می بایست تمامی اقدامات مان را در راستای کسب رضایت شما عزیزان به انجام برسانیم بنابراین با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه و برای افزایش رفاه عمومی و کمک به معیشت خانوارهای ایرانی، با برگزاری جشنواره های تخفیفی و ارائه محصولات با ضمانت معتبر و قیمت ارزان ،  شرایط بی نظیری را برای خرید با هر سلیقه و توانایی مالی فراهم کردیم.

ما با نوآوری در فروش و ایجاد  شرایط متنوع خرید ،پشتیبانی مناسب و ارسال رایگان کالا به سراسر کشور، پایه گذار سبک جدیدی از مشتری مداری شدیم. یکی دیگر از نوآوری های ما ضمانت کیفیت ، قیمت ارزان و بدون واسطه ، همکاری با برند های معتبر و فروش اقساطی است که باعث شده است تا بتوانید با خاطری آسوده و بدون دغدغه از بابت کیفیت و قیمت کالا ها به خرید بپردازید.

  « فروشگاه اینترنتی ایران کالا» به منظور احترام به حقوق مصرف کنندگان ، تمامی محصولات خود را با کیفت و ضمانت نامه  معتبر و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

از جمله مزایای « فروشگاه اینترنتی ایران کالا » موارد زیر است:

  • ضمانت قیمت
  • ضمات اصالت کالا
  • ارسال رایگان
  • پشتیبانی انلاین و تلفنی
  •  پرداخت امن

فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا چه ویژگی‌هایی دارد؟

فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا به‌عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه محصولات لوازم خانگی ،لوازم برقی ، لوازم دیجیتال و محصولات خانه و آشپزخانه و سایر محصولات و با تنوع بیش از هزاران محصول ،  به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات موجود در سایت را به‌ تفکیک انتخاب کنید، محصولات مورد نیاز خود را به راحتی جستجو و تصاویر باکیفیتی از محصولات را مشاهده کنید و با اضافه کردن کالا به بخش مقایسه ، محصول مورد نظر خود را مورد بررسی و مقایسه قرار دهید . در صفحه انتخابی هر محصول توضیحات دقیقی از کالاها درج شده است که اطلاعات دقیق و کاملی از ان محصول را به شما می دهد و به شما کمک میکند تا انتخاب درست و بهتری داشته باشید.

تمام اطلاعات مندرج در سایت از جمله قیمت ها ، موجودی و توضیحات کالاها ، کاملا به روز و توسط کارشناسان معتبر در حال بررسی و به روز رسانی است تا مشتریان با خیالی آسوده تر از سایت ایران کالا خریدی مطمئن داشته باشند.

امروز فروشگاه اینترنتی ایران کالا به عنوان یک مرجع مناسب برای مقایسه و قیمت کالاها است و ما تلاش میکنیم تا مشتریان ما بتوانند از طریق فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا ، اطلاعات دقیقی از کالا ها را دریافت و با خیال راحت یک خرید آنلاین مطمئن و با قیمتی مناسب انجام دهند.

فروشگاه معتبر ایران‌کالا همه‌ی محصولات مربوط به خانه را در دسته‌بندی‌های مشخصی قرار داده است و شما می‌توانید برای انتخاب هر محصول، برندهای مختلف را با ویژگی‌های منحصربه‌فردشان مشاهده کنید.

پشتیبان آنلاین فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا

در سایت فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا ، امکان پشتیبانی و مشاوره آنلاین با متخصصین فروش وجود دارد و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از بخش پشتیبانی آنلاین سایت فروشگاه اینترنتی ایران کالا سوالات خود را بپرسید. و مشاورین بخش پشتیبانی به شما کمک می‌کنند تا باتوجه به بودجه‌ای که دارید، مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید و علاوه بر دریافت یک کالای باکیفیت، از مزایای ارسال رایگان ایران‌کالا نیز بهره‌مند شوید.

ارسال رایگان برای چه سفارش‌هایی است؟

اگر در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام صفحه‌ی ایران‌کالا را دنبال کنید، می‌توانید در جریان طرح‌ها و جشنواره‌های تشویقی ما قرار بگیرید. ما همواره در تلاش هستیم تا رضایت مشتریانمان را در سطح بالایی نگه داریم. فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا به‌صورت فصلی یا ماهانه طرح‌هایی برگزار می‌کند که شما می‌توانید با آگاهی از آن‌ها خریدهای ضروری‌تان را در بازه‌ی موردنظر انجام دهید تا هم از امتیازهای ایران‌کالا برخوردار شوید و هم کالایتان را رایگان تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا برای خریدهای بالای دو میلیون تومان، کالای شما را تا نزدیک‌ترین باربری شهر موردنظرتان به‌صورت رایگان حمل می‌کند تا هم خریدی آسان داشته باشید و هم کالایتان را رایگان تحویل بگیرید. پس اگر مدت‌هاست که می‌خواهید برخی از لوازم خانگی منزل‌تان را تعویض کنید و منتظر یک فرصت مناسب هستید، امروز بهترین زمان است. کافی است به سایت فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا مراجعه کنید، کالاهای موردنظر خود را انتخاب کنید و با مقایسه‌ی قیمت‌ها با سایر فروشگاه‌های اینترنتی از کیفیت یک خرید درجه‌یک اطمینان حاصل کنید.

ضمانت کاهش قیمت در فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا

ایران‌کالا به مشتریانش اطمینان می‌دهد که قیمت روز محصولات موجود در بازار با قیمت‌ها در ایران‌کالا هماهنگ است و علاوه بر این ایران‌کالا همیشه تلاش می‌کند با سود کمتری برای خود، قیمت محصولات را تضمین کند تا شما سود بیشتری از خرید خود دریافت کنید.

ضمانت قیمت در ایران‌کالا، اطمینانی است که ما به شما می‌دهیم تا خیالتان راحت شود که مهمترین مسئله در تمام فرآیند خرید، مراقبت از جیب شما و اطمینان از قیمت‌های استاندارد است.

ضمانت کیفیت در فروشگاه اینترنتی ایران‌کالا

ما در ایران‌کالا همواره در تلاش هستیم تا برندهای مختلف لوازم خانگی را از مورد اعتمادترین فروشندگان کالا دریافت و به شما عرضه کنیم. ایران‌کالا کیفیت تمامی کالاهای عرضه‌شده در سایت را تضمین می‌کند و خودش را نسبت به سالم‌بودن کالا مسئول می‌داند.

ما پیش از آنکه شما نگران کیفیت محصولات خریداری‌شده‌ی خود باشید، تلاشمان را می‌کنیم تا کالاهای بی‌کیفیت یا نقص‌دار به انبار ایران‌کالا وارد نشوند.

چند کلیک و یک دنیا اعتماد

به ایران‌کالا اعتماد کنید. ما همیشه تلاش می‌کنیم تا علاوه بر آسان‌کردن فرآیند خرید شما، در هر مرحله، اعتماد شما را نیز به‌دست بیاوریم و خیالتان را از کیفیت محصولاتی که می‌خرید، راحت کنیم.

ارسال محصولات به سراسر کشور

مهم نیست شما از کجای کشور پهناور ایران به سایت ما آمده و کالای موردنظرتان را خریداری کرده‌اید. هرجه که باشید ما کالاهایتان را به دستتان خواهیم رساند تا این فروشگاه، مقابل منزلتان باشد؛ بی آنکه نیاز باشد برای خرید محصولات لوازم خانگی ساعت‌ها در پاساژها و مراکز خرید شهر محل زندگی‌تان بگردید.

خرید از ایران‌کالا نه سختی خرید حضوری را دارد و نه شما را در معرض محیط‌های سربسته و شلوغ قرار می‌دهد. ایران‌کالا علاوه بر آنکه هوای جیب شما را دارد، نگران سلامتی شما هم هست. پس به ما اعتماد کنید و با چند کلیک هرآنچه را که نیاز دارید خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی