ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یادگیری و درآمدزایی با آموزش سئو برتر آموز

سئو یکی از بخش های پولساز دیجیتال مارکتنیگ است. شما با اگر به دانش سئو مسلط باشید میتوانید از این راه درآمدزایی خوبی را داشته باشید. حالا درآمدزایی از سئو روش های بسیاری دارد که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سئو یکی از بخش های پولساز دیجیتال مارکتنیگ است. شما با اگر به دانش سئو مسلط باشید میتوانید از این راه درآمدزایی خوبی را داشته باشید. حالا درآمدزایی از سئو روش های بسیاری دارد که در این مطلب در اینباره بیشتر صحبت خواهیم کرد. پیش از این باید بدانیم سئو چیست؟ به مجموعه ای از کارها و فعالیت هایی که روی یک سایت انجام میشود تا آن سایت روی کلمات هدفمند در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد سئو میگویند.

کاربرد سئو چیست؟

قطعا این سوال پیش خواهد آمد سئو اصلا چه کاربردی دارد؟ با یک مثال اهمیت سئو را به شما خواهیم گفت: کلمه آموزش زبان آلمانی ماهانه بیش از بیست هزاربار در گوگل سرچ میشود، حال اگر شما یک سایت داشته باشید و یک محصول آموزش زبان آلمانی در سایت شما باشد تنها با قیمت 200 هزارتومان و سایتتان را روی کلمه آموزش زبان آلمانی سئو کرده باشید که کسی این کلمه را سرچ کرد در گوگل سایت شما برای کاربر نمایش دهد، حالا از این بیست هزار سرچ تنها 5 هزارنفر وارد سایت شما شوند طی یک ماه و تنها صد نفر از شما محصول آموزشی شمارو خریداری کنند شما ماهی بیست میلیون تومان درآمدزایی کرده اید! بله این تنها گوشه ای از دانش پولساز سئو است که در ایران هنوز به اندازه کافی روی آن مانور داده نشده است. سایتهای بزرگی در ایران همانند سافت 98، برتر آموز، ورزش سه، دیجیکالا و ... که با سئو به این نقطه موفقیت رسیده اند و روزانه ورودی زیادی به سمت این سایت ها جذب میشود.

روش های درآمدزایی از سئو

روش های بسیاری برای کسب درآمد از سئو وجود دارد. به نوعی که شما میتوانید از این راه کسب درآمد در منزل هم داشته باشید. در ادامه چندین روش درآمدزایی از سئو که محسن حبیبی راد متخصص سئو گفته است به شما خواهیم گفت:

دریافت پروژه سئو: در این روش شرکت ها و کسب و کارهای زیادی وجود دارند که قصد دارند سایت خود را روی کلمات هدفمند حوزه کاریشان به صفحه اول گوگل برسانند اما به دلیل اینکه سئو رو بلند نیستند مجبورند این امر را به متخصصین سئو سپرده و اینجا متخصصین سئو با دریافت و انجام این پروژه میتوانند درآمد بالایی را داشته باشند.

آموزش سئو: اگر در امر سئو سلط بسیار عالی را دارید میتوانید در حوزه آموزش فعالیت کنید.

مشاوره سئو: عموما افراد و کسب و کارهای زیادی هستند که برای پیشبرد سایت خود به دنبال متخصصینی هستند که به آنها مشاوره سئویی بدهند. شما میتوانید در این مشاوره های خود مسیر سئو سایت هارا مشخص کنید و مشاوره هایی بدهید که در ادامه فعالیت سئو کار را برای مدیران سایت راحت کنید به نوعی نقشه راهی به آنها خواهید داد.

تحلیل گر سئو: در این امر افرادی هستند که فقط کارشان و تخصصشان تحیلیل کامل سایت هاست. به نوعی گزارش کامل سایت شما و رقبایتان را به شما میدهند و شما میتوانید طبق این گزارشات ادامه مسیر سئو خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

بهینه سازی سئو: عموما افرادی که در این بخش فعالیت میکنند تخصصشان بهینه سازی بخش های مختلف سایت شما از نظر سئویی است. افرادی که برای شما لینکسازی به سبک حرفه ای انجام میدهند. یا افرادی که کدهای سایت شمارا بهینه میکنند که مشکلی از نظر سئویی نداشته باشد.

محتوانویس: اگر در امر محتوانویسی تخصص دارید به خوبی میتوانید در این بخش فعالیت کنید فقط باید با اصول محتوانویسی و سئو محتوا آشنا باشید که بتوانید بهترین محتوا را بنویسید.

چطور پروژه سئو دریافت کنیم؟

این سوالیست که همیشه هست. یکی از ساده ترین کارها این است که شما یک پیج اینستاگرام بزنید و شروع به تولید محتوا کنید و دانش خود را نشان دهید. پیش از این باید یک دوره آموزش اینستاگرام دیده باشید که بتوانید به بهترین شکل ممکن در این حوزه فعالیت کنید. وقتی شما تخصص خود به خوبی نشان دهید قطعا افراد زیادی به سمت شما جذب خواهند شد و در نهایت درخواست های پروژه سئویی زیادی برای شما خواهد آمد. روش بعدی این است که روی کلمه آموزش سئو یا پروژه سئو در صفحه اول گوگل و جزو نتایج بالایی باشید قطعا در اینجا شما میتوانید به خوبی مشتری هدفمند جذب کنید.

میانگین درآمد متخصصین سئو در ایران

درآمد متخصصین سئو در ایران رقم مشخصی ندارد و هر فردی با توجه به دانش و تسلط خودش میتونه درآمد بالایی داشته باشد. قطعا اگر شما در این حوزه دانش و تجربه بالایی داشته باشید میتوانید درآمد بالایی را تجربه کنید. اما اگر به دنبال این هستید که رقمی مشخص برای شما بگویم باید این مورد را به چند بخش تقسیم کنیم تا حدود و میانگین درآمد متخصصین سئو را بدانیم.

اگر در سطح دانش شما مبتدی است و فقط با بیس اولیه سئو آشنایی دارید ماهانه بین 5 الی 10 میلیون میتوانید درآمد داشته باشید که این درآمد میتوانید به صورت استخدامی در شرکتی و پشتیبانی اولیه سئو سایت باشد یا دریافت پروژه های کوچک سئو توسط شما.

اگر تجربه یک ساله به همراه یک رزومه کوچک دارید میانیگن ماهانه بین 7 الی 15 میلیون میتواند درآمد شما باشد.

اما اگر تجربه خوب و روزمه خوبی دارید و در سطح حرفه ای فعالیت میکنید قطعا درآمد بالای را تجربه خواهید کرد. افراد زیادی در ایران هستند که در سطح حرفه ای فعالیت میکنند و ماهانه درآمد بالای 50 میلیون را دارند و این یعنی اگر شما تجربه و رزومه خوبی را داشته باشید قطعا در مقابل درآمد بالایی را خواهید داشت.

منبع : سایت برتر آموز

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی