ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه در سریع‌ترین زمان ممکن پرفکت مانی بخریم؟

فرض کنید یکی از دوستان یا اقوام شما در خارج از کشور نیاز فوری به دریافت پول دارد. در این حالت شما باید راهی برای اتصال به درگاه‌های پرداخت بین المللی پیدا کنید. بسیاری از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فرض کنید یکی از دوستان یا اقوام شما در خارج از کشور نیاز فوری به دریافت پول دارد. در این حالت شما باید راهی برای اتصال به درگاه‌های پرداخت بین المللی پیدا کنید. بسیاری از سرویس‌های پرداخت مشهور مانند پی پال، امکان افتتاح حساب به کاربران ایرانی را به دلیل تحریم‌ها نمی‌دهند، اما پلتفرم‌های دیگری نیز برای بهره‌گیری از تراکنش‌های دلاری یا ارزهای دیگر وجود دارد که یکی از آنها پرفکت مانی است.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از مشهورترین سرویس‌ها در زمینه پرداخت بین‌المللی است که در کشور پاناما در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده اما دفتر مرکزی آن در زوریخ سوییس قرار دارد. این شرکت در حال حاضر میلیون‌ها مشتری از سراسر دنیا دارد و اکنون پذیرای ۲۲ زبان زنده دنیاست.

این پلتفرم طی سال‌ها نیز پیشرفت‌های زیادی به خود دیده و در سال ۲۰۱۳ با تمرکز روی رونمایی از اپلیکیشن‌های اندروید و ios توانست مشترکان موبایلی را نیز به خود جذب کند. اکنون کاربران می‌توانند تنها با ساخت یک اکانت روی گوشی خود به راحتی به انتقال پول و خرید و فروش پرفکت مانی در سراسر دنیا بپردازند. کم بودن هزینه انتقال و کارمزدها در این سرویس موجب شده که کاربران فریلنسر، دانشجو و مدیران استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای زیادی در سراسر دنیا مشتری پروپاقرص آن شوند. شما نیز می‌توانید در پرفکت مانی با مشخصات واقعی خود یک حساب باز کنید و با تایید هویت خود، یک حساب رسمی داشته باشید.

کاربردهای پرفکت مانی

  • معمولا از پرفکت مانی برای خرید کالا و خدمات به صورت آنلاین استفاده می‌شود. اگر وب سایتی درگاه پرفکت مانی داشته باشد، شما می‌توانید به راحتی با استفاده از حساب پرفکت مانی خود از آن‌ها خرید کنید.
  • همچنین نه فقط برای خرید محصول یا سرویس، بلکه شما به عنوان یک فریلنسر یا فردی که برای شرکت‌های خارجی فعالیت می‌کند، می‌توانید از پرفکت مانی برای دریافت پول خود بهره‌ ببرید.
  • به جز این، در مواردی مانند نقل و انتقال پول به دوستان و اعضای خانواده‌تان در خارج از کشور نیز می‌توانید روی پرفکت مانی حساب کنید.
  • نکته دیگر امکان تبدیل پرفکت مانی به ارز یا کد ووچر است و شما می‌توانید تنها با وارد کردن کد ووچر پرفکت مانی، موجودی دلاری حساب کاربری خود را در هر وب سایتی که این روش را می‌پذیرد، افزایش دهید و برای این کار حتی نیازی هم به افتتاح حساب پرفکت مانی ندارید.
  • با کد ووچر پرفکت مانی می‌توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. برای این کار باید ارزی را که در اختیار دارید، به ووچر تبدیل و سپس توسط آن حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.
  • همچنین به کمک سرویس پرفکت مانی امکان دریافت ارز به صورت دلار، یورو و حتی به صورت طلا و بیت کوین هم وجود دارد. در حال حاضر پرفکت مانی از ارزهای دلار (USD)، یورو (EUR)، طلا (Gold) و بیت کوین(BTC) پشتیبانی می‌کند. یعنی کاربران پرفکت مانی می‌توانند این ارزها را انتقال دهند یا  از طریق این ارزها پول خود را دریافت کنند.

مزایای استفاده از پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی مشکلی با اتباع ایرانی نداشته و به تمام کاربران ایرانی خدمات ارایه می‌دهد. به این ترتیب خیال شما بابت هرگونه مشکل مانند بسته شدن حساب کاربری یا محدود شدن دسترسی شما به آن کاملا راحت باشد. این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سرویس است که موجب شده فریلنسر های زیادی این پلتفرم را برای روش نقد کردن درآمد ارزی خود انتخاب کنند.

یکی دیگر از مزیت‌های این سیستم، مورد اعتماد بودن و امنیت آن است. این پلتفرم به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به صورت ناشناس پول جابه‌جا کنند.

از دیگر مزایای خرید و فروش پرفکت مانی نیز امکان خریداری کالاها به صورت، پس انداز کردن ارز‌های فیات یا ارزهای رمزنگاری شده با دریافت سود و کسب درآمد با کمک سرمایه و در اختیار داشتن انواع گزینه‌های دریافت یا اهدای وام و ... اشاره کرد.

چرا به خرید و فروش پرفکت مانی احتیاج داریم؟

برای اینکه بتوانید از تمام مزایا و کاربردهایی که پرفکت مانی برایتان فراهم می‌کند استفاده کنید، نیاز به خرید پرفکت مانی و ارسال آن به دیگری یا پرداخت هزینه خرید خود هستید. پرفکت مانی این اجازه را به شما می‌دهد پول خود را به راحتی به هر نقطه‌ دنیا منتقل کنید یا به خرید محصول یا سرویس از فروشگاه‌ها یا شرکت‌های متخلف بپردازید.

از آن جایی که بسیاری از فروشگاه‌های دنیا از کارت بانکی ایرانی یا ریال به صورت مستقیم پشتیبانی نمی‌کنند، پرفکت مانی گزینه مناسبی است تا با خرید آن، از امکانات سایت‌های مختلف بهره‌مند شوید.

نکات پیش از خرید و فروش پرفکت مانی

کاربران ایرانی پیش از خرید و فروش پرفکت مانی خوب است به نکاتی مانند میزان کارمزد و ... دقت کنند. درست است که برای استفاده از خدمات پرفکت مانی نیازی به احراز تایید هویت ندارید اما در صورتی که حساب خود را تایید یا به اصطلاح وریفای کنید نرخ کارمزد تراکنش‌های پرفکت مانی از ۲ درصد به تنها نیم درصد کاهش پیدا می‌کند.

همچنین در پرفکت مانی برخلاف پی پال امکان برگشت وجه یا Dispute وجود ندارد و اگر تراکنش مشکوک داشته باشید یا افراد دیگر از شما شکایت کنند، ممکن است حساب شما مسدود شده و دارایی شما بلوکه شود. پس پیش از هر اقدامی در این زمینه لازم است دانش خود را بالا برده و از قوانین و شرایط استفاده از پرفکت مانی آگاه باشید.

نحوه خرید و فروش پرفکت مانی

اگر از قوانین مالی پرفکت مانی اطلاع ندارید، خوب است آن را به یک مجموعه باتجربه بسپارید تا احتمال خطا و بلوکه شدن پولتان را کم کنید. یکی از ساده‌ترین روش‌های‌ خرید و فروش پرفکت مانی در ایران، استفاده از پلتفرم نیک پرداخت است. فقط کافی است تا یک حساب کاربری در سایت نیک پرداخت بسازید و وارد اکانت خود شوید. سپس با ورود به بخش سفارشات، خرید پرفکت مانی یا شارژ بروکر فارکس با پرفکت مانی را انتخاب کنید. درخواست شما در کمترین زمان ممکن (کمتر از ۳۰ دقیقه) و با کمترین کارمزد، تکمیل خواهد شد.

همچنین نیک پرداخت خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی هم ارائه می‌کند و به کاربران در زمینه پرداخت‌های آنلاین ارز مشاوره رایگان می‌دهد. نیک پرداخت سال‌هاست در زمینه راهکارهای پرداخت بین المللی فعالیت می‌کند و می‌تواند در زمینه شارژ و اضافه کردن ارز به حساب پرفکت مانی یا نقد کردن درآمد ارزی کمک‌رسان شما باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی