ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین دوره آموزش آنلاین مکالمه کدام است؟

یکی از اصلی ترین دغدغه های زبان آموزان انتخاب بهترین و مناسب ترین کلاس برای آموزش زبان انگلیسی و تقویت مکالمه است. از زمان پیدایش ویروس کرونا، بسیاری از زبان آموزان از یادگیری سنتی و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از اصلی ترین دغدغه های زبان آموزان انتخاب بهترین و مناسب ترین کلاس برای آموزش زبان انگلیسی و تقویت مکالمه است. از زمان پیدایش ویروس کرونا، بسیاری از زبان آموزان از یادگیری سنتی و معمول گذشته فاصله گرفته اند. در این پست ما قصد داریم برای شما عواملی را که کمک می کنند تا بهترین کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کنید معرفی کنیم.

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

در دنیایی که مکالمه و ارتباط برقرار کردن با دیگر جوامع یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت در کسب و کار و زندگی حرفه ای است زبان انگلیسی یکی از اصلی ترین ابزارها به شمار می رود. پس از انقلاب صنعتی و پیشرفت های سریع دولت بریتانیا زبان انگلیسی به زبان اصلی دنیا تبدیل شد ، ظهور اینترنت و دنیای دیجیتال اهمیت این زبان را دو چندان کرد. امروزه فارغ از رشته تحصیلی و شغلتان یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت شما یادگیری زبان انگلیسی است. تصور کنید قصد دارید یک مقاله را در مجله های بین المللی به چاپ برسانید ، بدون زبان انگلیسی این امر غیر ممکن است.از آنجایی که شیوع ویروس کرونا سبب شده است روش های سنتی یادگیری منسوخ شوند دوره های آنلاین توانسته اند به درستی خلاء حضور در کلاس های حضوری را پر کنند.

ویژگی های یک دوره کامل برای آموزش زبان انگلیسی

همانطور که بسیاری از شما می دانید هزینه ی یادگیری زبان انگلیسی چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی بسیار بالا است. بسیاری از زبان آموزان بر این باور هستند با شرکت در دوره هایی که مدرسین بر آموزش کوتاه مدت تاکید می کنند می توانند زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان آموزش ببینند ولی این ها تنها ترفند های تبلیغاتی هستند که آموزشگاه ها برای جذب مشتری استفاده می کنند. یادگیری زبان انگلیسی یک فرایند زمان بر بوده و مستلزم آن است که شما بهترین اساتید و روش تدریس را انتخاب کنید.

به روز بودن متدها و روش تدریس

در زبان شناسی و روش های تدریس زبان دوم صاحب نظران سال ها بر این باور بودن با ترجمه و معنی کردن لغات (روش تدریس در مدارس) می توان زبان دوم را به زبان آموزان آموزش داد ولی با ظهور صاحب نظران مدرن مانند آورام چامسکی ، استیون کراشن و .... آموزش زبان دوم که زبان انگلیسی در مرکز اصلی آن قرار دارد با تحولاتی روبرو شد. امروزه اساتید زبان انگلیسی باید دانش و روش تدریس خود را به روز رسانی کرده و از بهترین کتاب ها بهره بگیرند. دیگر، اساتید نباید تنها به یک کتاب اتکا کرده و از آن ها استفاده کنند. هیچ کتابی به تنهایی پاسخگوی نیازهای زبان آموزان نمی باشد.

انسجام و منظم بودن کلاس ها

همانطور که شما نیز می دانید زبان انگلیسی شامل 4 مهارت اصلی لیسنینگ ، رایتینگ ، اسپیکینگ و ریدینگ است اساتید زبان انگلیسی که قصد دارند در هر سطحی به تدریس مشغول شوند موظف هستند به هر چهار مهارت تسلط داشته باشند ، علاوه بر تسلط استاد به این چهار مهارت انسجام و نظم موارد آموزش داده شده نیز اهمیت بسزایی در تدریس دارد. از این رو پیش از آنکه آموزشگاهی را برای آموزش آنلاین انتخاب می کنید بهتر است از انسجام و تسلط استاد نیز اطلاعاتی را کسب کنید.

به دنبال کلاس های پویا باشید

یکی از عوامل مهم در یادگیری زبان انگلیسی بدون شک تمرین و برطرف کردن اشتباهات زبان آموزان است. همانطور که در دوران دبیرستان اساتید بر روی تمرین مکرر املاء تاکید می کردند در آموزشگاه ها نیز باید بر روی تمرین و حل اشکالات تمرکز ویژه ای شود. زبان به صورت کلی ، یک سیستم پویا است و هر ساعت در حال دگرگونی است یکی از دلایلی که بسیاری می گویند زبان فرار است همین پویایی و عدم تمرین و تکرار زبان است. اگر شما در کشوری زندگی کنید که به زبان مادری شما صحبت نشود ممکن است شما حتی زبان فارسی را نیز فراموش کنید. بنابراین هنگام انتخاب آموزشگاه مورد نظر ، حتما از وجود تمرین های اطمینان حاصل کنید.

آموزشگاه انگلیش کلینیک ، انقلابی در آموزش زبان انگلیسی

حالا که شما را با ویژگی های اصلی یک آموزشگاه معتبر آشنا کردیم قصد داریم یکی از موفق ترین و قدیمی ترین آموزشگاه های زبان انگلیسی را که سال ها در تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین تجربه دارند را معرفی کنیم. انگلیش کلینیک که در سال 1394 تاسیس شده و تا به امروز نزدیک به 30 هزار زبان آموز حضور در دوره های آنلاین این آموزشگاه را تجربه کرده اند. موسس آموزشگاه دکتر حامد رفیعی با تمرکز بر هر چهار مهارت اصلی به صورت صوتی ، تصویری و نوشتاری آموزش های مدون و تقسیم بندی شده ای را به زبان آموزان ارائه داده و با در نظر گرفتن تمرین های هدفمند بر آن است زبان آموزان را برای شرکت در تمامی آزمون ها آماده کند. کیفیت بالا ، هزینه مناسب و انعطاف پذیری دوره های آنلاین انگلیش کلینیک یکی از دلایلی است که آن ها را نسبت به تمامی رقبا متمایز می کند به گفته موسس آموزشگاه شما با یک مرتبه هزینه خدمات ابدی را از انگلیش کلینیک دریافت کنید. علاوه بر این انگلیش کلینیک با اتکا به مدرسین با تجربه و شناخته شده بصورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های زبان آموزان بوده و تمامی اشکالات زبان آموزان را بر طرف می کنند.

کافی است تنها یک مرتبه اولین جلسه رایگان این آموزشگاه را ببینید تا تفاوت آن ها را با دیگر موسسه ها مشاهده کنید.

مشاهده اولین جلسه رایگان کلاس مکالمه آنلاین کلینیک زبان رفیعی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی