ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه اینترنتی منزل؛ تحولی نوین در عرصه دکوراسیون داخلی

در دنیای امروز، دانش دکوراسیون داخلی جایگاه و پایگاه ویژه‌ای در بین مردم پیدا کرده و شاهد تحولی نوین در نگرش مردم نسبت به این دانش جامع و فراگیر هستیم. دکوراسیون داخلی به قدری فراگیر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای امروز، دانش دکوراسیون داخلی جایگاه و پایگاه ویژه‌ای در بین مردم پیدا کرده و شاهد تحولی نوین در نگرش مردم نسبت به این دانش جامع و فراگیر هستیم. دکوراسیون داخلی به قدری فراگیر شده که حتی در کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین هم نفوذ کرده و شاهد گسترش روزافزون این دانش در فضای مجازی هستیم. فروشگاه اینترنتی منزل (manzel.ir)، یک کسب و کار آنلاین منحصر به فرد و تک در زمینه دکوراسیون داخلی است که می‌کوشد بهترین امکانات، محصولات و خدمات را به مخاطبان خودش عرضه کند.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی منزل صحبت کنیم. در صورتی که شما هم به دکوراسیون داخلی علاقمند هستید و تصمیم دارید محیط منزل، فضای کاری و اداری خود را تزئین و زیبا کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید تا با یکی از مراکز مشتری‌مدار در عرصه دکوراسیون داخلی آشنا شویم.

آشنایی با محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی منزل

پیش از این بیان کردیم که دکوراسیون داخلی منزل و محیط‌های اداری و تجاری، حوزه تخصصی فعالیت فروشگاه اینترنتی منزل است. در ادامه قصد داریم نگاهی دقیق‌تر به فعالیت‌های این مجموعه تخصصی داشته باشیم و ببینیم که این مجموعه دقیقاً چه محصولاتی به مشتریان خودش ارائه می‌دهد. جدا از محصولات معرفی شده، در فروشگاه منزل محصولاتی مثل دیوارپوش، موکت، تابلو، آسمان مجازی و ... هم موجود است.

پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری که به آن کاغذ دیواری سه بعدی هم گفته می‌شود، یکی از محصولات اصلی فروشگاه منزل است. تنوع در دسته‌بندی پوستر دیواری سایت منزل به قدری بالا است که هر کس با هر سلیقه و هر رده سنی می‌تواند محصول مورد علاقه خودش را انتخاب کند. همچنین قیمت تمام موارد کاملاً مشخص است و کافی است که ابعاد مورد نظر خود را وارد کنید و قیمت تمام‌شده را مشاهده کنید.

هنگام انتخاب کاغذ دیواری حتماً به فضای منزل خود توجه داشته باشید. عصر حاضر، عصر منازل آپارتمانی است و فضای این نوع از منازل، معمولاً کوچک و محدود است و به همین خاطر خانواده‌ها تمایل دارند که از ابزارهای دکوراسیون داخلی برای دلبازتر کردن منزل خود استفاده کنند. از این رو است که اگر منزل کوچکی دارید، به رنگ محصولات توجه ویژه داشته باشید و از رنگ‌هایی استفاده کنید که فضای خانه شما را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان دهد.

کاغذ دیواری‌ های سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی همان پوستر دیواری است، که به دلیل داشتن طرح سه بعدی اصطلاحا کاغذ دیواری سه‌ بعدی می گویند. کاغذ دیواری‌‌‌ های سه بعدی در طرح های بسیار متنوعی طراحی و تولید و عرضه می شوند و همین امر نیز باعث شده تا این دسته از محصولات برای هر نوع سلیقه ای گزینه های زیادی را داشته باشد. کاغذ دیواری‌‌ های سه بعدی‌ را می توان در اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، محل کار، اتاق نوجوان، فضاهایی مانند کافی شاپ و... نصب و استفاده نمود.

کاغذ دیواری

یکی دیگر از محصولات و خدمات این فروشگاه اینترنتی، کاغذ دیواری است. همیشه مخاطبان این سوال را مطرح می‌کنند که کاغذ دیواری با پوستر دیواری چه تفاوتی دارند؟ پوستر دیواری همان کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر سه بعدی است و در آن یک طرح کلی و یکپارچه وجود دارد ولی کاغذ دیواری ساده یا معمولی طرحی دارد که این طرح به صورت مداوم تکرار می‌شود. کاغذ دیواری هم طرفداران بسیاری دارد و بسیاری از شرکت‌ها و خانواده‌ها از این محصول برای زیباسازی محیط خود استفاده می‌کنند.

در حال حاضر مدیران رستوران‌ها و کافه‌ها هم به اثربخشی کاغذ دیواری سه بعدی (پوستر دیواری) و کاغذ دیواری پی برده‌اند و تمایل عجیبی به نصب این محصول در محیط کاری خود دارند. این محصولات روی مشتریان تأثیر روانی می‌گذارد و باعث می‌شود که به آن رستوران یا کافه وفادار شوند.

چند سال قبل، از گچ به عنوان دیوارپوش استفاده می‌شد ولی امروز افراد ترجیح می‌دهند با کمی هزینه بیشتر، زیبایی و جلوه بی‌نظیری به منزل خود ببخشند. کاغذ دیواری نوعی روکش است که برای پوشاندن سطح دیوارها از آن استفاده می‌شود. در گذشته این دیوارپوش، تنوع چندانی نداشت ولی امروز خوشبختانه انواع و اقسام این محصول در بازار وجود دارد. در صورتی که در مورد رنگ و قیمت کاغذ دیواری سوال کنید با انبوهی از رنگ و قیمت مواجه خواهید شد.

پرده پانچ

پرده پانچ یکی دیگر از محصولات بی‌نظیری است که فروشگاه اینترنتی منزل عرضه کرده و در اختیار مشتریان خودش قرار داده است. این محصول هم نور محیط را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد و هم رنگ آن می‌تواند زیبایی و جذابیت خانه را چندبرابر کند. هر چند که این محصول بسیار ساده است ولی از نظر شیک و لاکچری بودن حقیقتاً عالی است و محیط را زیباتر می‌کند.

مزیت این محصول زیبایی و نصب ساده آن است و همین نصب ساده و تنوع در طرح و رنگ باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. حتی بدون کمک نصاب هم می‌توانید این پرده را خیلی راحت در منزل یا فضای اداری خود نصب کنید. این محصول از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود و به همین خاطر هم تنوع قیمت بالایی دارد. البته اگر علاقه‌ای به طرح ندارید، می‌توانید از مدل‌های ساده این محصول استفاده کنید.

پرده پانچ در دو جنس هازان و مخمل در فروشگاه اینترنتی منزل به فروش میرسد، عرض هر قواره 150 سانتی متر می باشد. عرض پرده پانچ در حالت چین شده 100 سانتی متر است. ارتفاع پرده حداکثر 3 متر میباشد ، که با توجه به نیاز شما میتوانید ارتفاع کمتر سفارش دهید. برای خرید پرده پانچ با بهترین قیمت می توانید از بین طرح و مدل های مختلف، محصول نهایی را انتخاب و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

کاشی بین کابینتی

یکی دیگر از محصولات همه‌پسند فروشگاه اینترنتی منزل، کاشی بین کابینتی است. کاشی بین کابینتی در بین برخی از متخصصان با نام «تایل بین کابینتی» هم شناخته می‌شود و همان‌طور که از اسمش پیدا است در فضای بین کابینت‌های هوایی و زمینی قرار می‌گیرد و می‌تواند نما و جلوه آشپزخانه را به کلی متحول کند. از طرفی از دیوار آشپزخانه در برابر ضربه، حرارت و آلودگی محافظت و مراقبت می‌کند. تنوع کاشی بین کابینتی در سایت منزل واقعاً بالا است و این سایت سعی کرده این محصول را برای تمامی سلیقه‌ها عرضه کند.

در صورتی که فضای منزل شما کوچک و محدود است، سعی کنید رنگ کابینت‌ها و کاشی بین کابینتی را با یکدیگر سازگار و هماهنگ کنید. به عنوان مثال اگر منزلی کوچک دارید و دوست دارید که که فضا را دلبازتر کنید، سعی کنید رنگ کابینت‌ها و کاشی بین کابینتی روشن و ملایم باشد. در صورتی که این گزینه برای شما مهم نیست، دستتان در انتخاب باز است. به عنوان مثال اگر رنگ کابینت‌های شما قهوه‌ای یا کرمی است، می‌توانید از کاشی بین کابینتی با رنگ طلایی استفاده کنید. این تزکیب، واقعاً تحسین‌برانگیز است.

در صورتی که تمایل دارید برای فضای بین کابینت‌های خود، کاشی بین کابینتی خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود از محصولات ارزشمند فروشگاه اینترنتی منزل استفاده کنید. این فروشگاه اینترنتی کار را برای شما آسان کرده، تصاویر مختلفی از محصولات ارائه کرده و در این فروشگاه می‌توانید تایل بین کابینتی مورد نظر خود را خیلی راحت سفارش دهید. این فروشگاه تلاش کرده طیف وسیع و متنوعی از تایل‌های بین کابینتی را در فروش خود عرضه کند تا دست مشتری برای انتخاب باز باشد.

راهنمای خرید سایت منزل برای تمام مخاطبان

متخصصان و کارشناسان سایت منزل تجربه بسیار بالایی در زمینه فروش محصولات دکوراسیون داخلی دارند و به همین خاطر خیلی خوب و دقیق می‌دانند که مشتریان چه خواسته‌ها و انتظاراتی مد نظر دارند. متخصصان این مجموعه سوالات متداولی که اکثر مشتریان هنگام خرید محصولات دکوراسیون داخلی مطرح می‌کنند را جمع آوری کرده و بهترین پاسخ‌های ممکن را به این سوالات داده‌اند.

آن‌ها یک بخش به نام «مشاوره و خرید» در سایت منزل ایجاد کرده‌اند و سوالات متداول مشتریان و پاسخ‌های خود را در این بخش قرار داده‌اند تا مشتریان هنگام انتخاب محصول بتوانند خیلی راحت پاسخ تمام پرسش‌های خود را در این بخش پیدا کنند. در صورتی که نتوانستید پاسخ پرسش‌های خود را بیابید، کافی است با شماره‌های فروشگاه اینترنتی منزل که در سایت هم قرار دارد تماس بگیرید.

با فروشگاه منزل، هیچ محدودیتی نخواهید داشت

فروشگاه منزل manzel تلاش می‌کند به زیباسازی منازل و محیط‌های کاری کمک کند و خوشبختانه بر اساس نظرهای مشتریان، تاکنون در این زمینه موفق بوده است. در صورتی که شما هم تمایل دارید محصولات دکوراسیون داخلی ( مثل کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری، پرده پانچ، دیوارپوش، موکت، کاشی بین کابینتی و....) برای منزل یا محیط کاری و اداری خود خریداری کنید، کافی وارد وب‌سایت منزل شوید و محصول مورد علاقه خود را از هر جای ایران و در هر ساعت از شبانه روز سفارش دهید. با این خصوصیت، فروشگاه منزل تمامی محدودیت‌های کسب و کارهای حضوری را از جلوی شما برداشته و باعث شده بتوانید آزادانه و با خاطری آسوده خرید کنید.

مزیت فروشگاه اینترنتی منزل این است که تلاش می‌کند محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان قرار دهد و همچنین می‌کوشد سفارش‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برساند. با خرید از سایت منزل، یک خرید مقرون به صرفه و شگفت انگیز را تجربه کنید.

آدرس سایت منزل: www.manzel.ir

آدرس اینستاگرام: manzel.ir@

شماره تماس : 02191303330

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی