ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هومسا و فلایتیو در یه سفر همه چی تموم

دنیای گردشگری با سرعت به سوی آنلاین شدن پیش می‌رود و در سال‌های اخیر، استارتاپ‌های زیادی برای بزرگ کردن سهم گردشگری در دنیای دیجیتال تلاش کرده‌اند، از مجموعه‌های بزرگ جهانی مانند Airbnb گرفته تا استارت‌آپ‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دنیای گردشگری با سرعت به سوی آنلاین شدن پیش می‌رود و در سال‌های اخیر، استارتاپ‌های زیادی برای بزرگ کردن سهم گردشگری در دنیای دیجیتال تلاش کرده‌اند، از مجموعه‌های بزرگ جهانی مانند Airbnb گرفته تا استارت‌آپ‌های در حال رشدی مانند هومسا.

استارتاپ‌هایی که می‌خواهند چهره گردشگری را تغییر بدهند و بازار خدمات سفر را تا جای ممکن به صورت آنلاین دربیاورند. هومسا و فلایتیو دو نمونه از این استارتاپ‌ها هستند که در سال‌های اخیر با وجود تمام مشکلات سعی کرده‌اند، خدمات سفر را به صورت آنلاین و با کیفیت بالا ارائه بدهند و تا جای ممکن در هزینه‌ها و زمان مشتریان‌شان صرفه‌جویی کنند.

این دو شرکت گردشگری که هر دو به عنوان زیر مجموعه‌های هلدینگ ارنیکا فعال هستند با هدف گسترش گردشگری آنلاین و خلق تجربه‌ای بهتر برای کاربر، در حال اجرای یک کمپین مشترک با شعار «یه سفر همه چی تموم» هستند.

سایت هومسا سامانه اجاره‌ی آنلاین روزانه اقامتگاه در سرتاسر ایران است که بیش از 6000 اقامتگاه در آن فعال هستند و به میزبانی از مسافران می‌پردازند. سایت فلایتیو هم بزرگ‌ترین سامانه خرید بلیط مسافرت در ایران است که سبد متنوعی از محصولات و خدمات مانند پرواز داخلی، پرواز خارجی، هتل، قطار و اتوبوس را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هدف کمپین مشترک هومسا و فلایتیو

همکاری هومسا و فلایتیو این امکان را برای اهالی سفر به وجود می‌آورد که در لحظه و بدون دغدغه به بیشتر خدمات سفر مانند اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه، بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

این همکاری باعث می‌شود کیفیت ارائه خدمات گردشگری آنلاین بالاتر برود و بخش بزرگی از تصمیم‌گیری‌های سفر با کمک این دو سایت انجام شود، چیزی که به صرفه‌جویی در زمان و هزینه مسافران کمک بزرگی می‌کند.

از طرفی دیگر، ارائه‌دهنده‌های خدمات گردشگری مانند هتلداران، صاحبان اقامتگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، تعاونی‌های اتوبوس‌رانی و شرکت رجا نیز از این همکاری سود می‌برند و به دلیل حجم بزرگی از مخاطبان و مشتریانی که از سوی این دو شرکت به سمت آن‌ها روانه می‌شود، می‌توانند سهم بیشتری از بازار اقتصاد گردشگری را در اختیار بگیرند.

هر اندازه هم که با این دست همکاری‎‌ها سفر رونق بگیرد، اقتصاد محلی شهری و روستایی، اشتغال‌زایی به ویژه اشتغال زنان، صنایع‌دستی، فرهنگ و هنر و محیط زیست رونق می‌گیرد.

نحوه استفاده از تخفیف‌های کمپین یه سفر همه چی تموم

کمپین مشترک هومسا و فلایتیو، از 2 شهریور ماه شروع می‌شود و تا آخر این ماه ادامه پیدا می‌کند. کسانی که در این کمپین ثبت نام می‌کنند، یک تیر و دو نشان بزنند و همزمان یک کد تخفیف 100 هزار تومانی اقامت از هومسا و یک کد تخفیف 200 هزار تومانی پرواز از فلایتیو، هدیه بگیرند.

جزئیات کمپین

ثبت نام در کمپین: در مرحله اول باید در صفحه لندینگ کمپین ثبت نام کنید. مهلت ثبت‌نام در این کمپین تا پایان شهریور است.

دریافت کد تخفیف از هومسا: پس از اینکه ثبت‌نام‌تان در کمپین با موفقیت انجام شد، وارد صفحه هومسا می‌شوید. اقامتگاهی که دوست دارید را انتخاب کنید و برای رزرو این اقامتگاه، 100 هزار تومان کد تخفیف از هومسا می‌گیرید. برای استفاده از این کد تخفیف تا پایان مهرماه مهلت دارید.

دریافت کد تخفیف از فلایتیو: رزورتان که در هومسا با موفقیت انجام شد، کیف پول شما در سایت فلایتیو برای خرید بلیط هواپیما به مقدار 200 هزار تومان شارژ می‌شود. برای استفاده از این کد تخفیف محدودیت زمانی ندارید، می‌توانید هر وقت لازم داشتید، از این کد تخفیف استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی