ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید چمدان مسافرتی ، کیف لپ‌تاپ و کوله‌پشتی از فروشگاه 123kif.ir

چمدان، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ سه مدل مختلف کیف هستند که هرکدام متناسب با کاری ساخته شده‌اند. اگرچه این هر سه این وسیله جزء یک خانواده هستند اما کارایی آنها بسیار متفاوت است که در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چمدان، کوله‌پشتی و کیف لپ‌تاپ سه مدل مختلف کیف هستند که هرکدام متناسب با کاری ساخته شده‌اند. اگرچه این هر سه این وسیله جزء یک خانواده هستند اما کارایی آنها بسیار متفاوت است که در ادامه به بیان هرکدام از آنها خواهیم پرداخت.

خرید چمدان

چمدان یک نوع کیف مسافرتی بزرگ است که هنگام سفر یکی از ضروری‌ترین وسایل است. باتوجه‌به نیازهای مختلف، چمدان‌های مختلفی ساخته شده است که هرکدام مناسب یک نوع سفر است. نوع سفر در انتخاب و خرید چمدان بسیار حائر اهمیت است. به طور مثال برای مسافرت‌های کوتاه استفاده از یک چمدان کوچک بهتر است زیرا در این‌گونه مسافرت‌ها، نیاز به حمل لوازم و مدارک زیادی نیست. اما در مسافرت‌های طولانی‌مدت به دلیل وجود وسایل و مدارک زیاد، بهتر است از چمدان‌های بزرگ استفاده شود. اما سؤال اینجاست که هنگام خرید چمدان چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم.

در هنگام خرید چمدان جدید باید اندازه، وزن، ساختار، جنس و ظاهر چمدان مورد بررسی قرار بگیرد. مسلماً برای جای‌دادن وسایل در چمدان شما نیاز به یک چمدان با اندازه مناسب دارید که بتوانید وسایلتان را به‌راحتی داخل آن قرار دهید.

اندازه و وزن باید جزو اولین فاکتورهای شما در هنگام خرید باشد زیرا در صورت درنظرنگرفتن این دو مورد ممکن است در طی سفر برای شما مشکلاتی پیش آید.

به‌عنوان‌مثال درصورتی‌که چمدان شما بیش از حد بزرگ باشد ممکن است هنگام حمل آن با مشکلاتی مواجه شوید یا در صورت سنگینی بیش از حد چمدان، در سفرهای هوایی شما با مشکل اضافه‌بار مواجه خواهید شد که در نهایت باعث افزایش هزینه‌های سفر شما خواهد شد. پس در هنگام خرید به وزن و اندازه چمدان بسیار توجه کنید. خرید یک چمدان منعطف و سبک گزینه مناسب‌تری برای مسافرت شما خواهد بود.

چرخ‌های چمدان را در نظر بگیرید

چرخ‌های چمدان از مهم‌ترین بخش‌های یک چمدان است. درصورتی‌که این چرخ‌ها استحکام و دوام کافی را نداشته باشند، چمدان کارایی لازم را نخواهد داشت و عمر آن بسیار کوتاه خواهد بود؛ بنابراین در هنگام خرید باید چرخ‌ها را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که کیفیت لازم را دارند. اینکه چمدان با دوچرخ یا چهارچرخ بخرید بستگی به انتخاب شما خواهد داشت.

خرید کیف لپ‌تاپ

کیف لپ‌تاپ یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که بعد از خرید لپ‌تاپ باید آن را تهیه کنید. بدون کیف امکان صدمه دیدن لپ‌تاپ به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. به همین جهت شما باید بعد از کسب اطلاعات لازم اقدام به یک خرید کیف لپ‌تاپ مناسب کنید تا لپ‌تاپتان را از صدمات احتمالی در امان نگه دارید.

در هنگام خرید کیف لپ‌تاپ شما باید چند نکته را در نظر داشته باشید که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت. خرید با آگاهی کامل در نهایت باعث خواهد شد که شما یک خرید موفق را تجربه کنید و سلامت لپ‌تاپ خود را تأمین کنید.

  1. اندازه مناسب

اولین نکته‌ای که هنگام خرید کیف باید به آن توجه داشته باشید، اندازه آن است. به‌عنوان‌مثال اگر شما صاحب یک لپ‌تاپ 15 اینچی هستید، پس باید یک کیف با همین اندازه خریداری کنید.

  1. ضربه‌گیر بودن

دومین نکتهٔ مهم در هنگام خرید کیف مخصوص لپ‌تاپ ضربه‌گیر بودن آن است. درصورتی‌که ضربه‌گیری کیف کم باشد، با یک ضربه کوچک لپ‌تاپ شما در معرض خراب‌شدن قرار خواهد گرفت.

  1. داشتن جا به‌اندازه کافی

یک کیف لپ‌تاپ خوب، کیفی است که علاوه بر موارد گفته شده در بالا، جادار باشد. به طوری که بتوان لوازم جانبی لپ‌تاپ از جمله شارژر، موس و هارد قابل‌حمل را به‌راحتی داخل آن قرار داد.

  1. کیفیت دسته‌های کیف را بررسی کنید

امروزه مدل‌های مختلفی از کیف‌های لپ‌تاپ در بازار وجود دارد و هرکدام برای کار خاصی طراحی و ساخته شده‌اند اما یک نکته در مورد تمام این کیف‌ها صدق می‌کند و آن هم کیفیت دسته‌های کیف است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشت. کیفیت دسته‌های کیف باید به صورتی باشد که طول عمر طولانی داشته باشد و به‌راحتی از بدنه کنده نشود. به همین جهت این مورد را در هنگام خریدکردن در نظر داشته باشید.

خرید کوله‌پشتی

کوله‌پشتی یکی دیگر از انواع کیف است که کاربری مخصوص به خودش را دارد. این مدل کیف در گذشته تنها برای کوهنوردی و گردشگری استفاده می‌شد ولی در حال حاضر برای هر کاری از جمله حمل کتاب‌های مدرسه و دانشگاه می‌توان از آن استفاده کرد. بسته به نوع کاربرد مدل‌های مختلفی از کوله‌پشتی وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند اما به‌طورکلی در هنگام خرید کوله‌پشتی باید چند آیتم مهم را در نظر داشته باشید. در ادامه به بررسی برخی از این آیتم‌ها خواهیم پرداخت.

  1. داشتن وزن مناسب

از ویژگی‌های مهم یک کوله‌پشتی داشتن وزن استاندارد است. هرچند وزن کوله‌پشتی‌ها تحت تأثیر نوع کاربری آنها متفاوت است اما به طور معمول وزن ایده‌آل برای یک کوله‌پشتی باید در حدود ده درصد وزن فرد استفاده‌کننده باشد. کوله‌پشتی‌هایی که جنس آنها از برزنت است معمولاً وزن کمتری در مقابل سایر کوله‌پشتی‌های باکیفیت دارند. کوله‌پشتی با وزن زیاد در نهایت باعث آسیب رسیدن به فرد می‌شود.

  1. داشتن جنس خوب

متریال‌ها و مواد مختلفی در تهیه و ساخت کوله‌پشتی‌ها استفاده می‌شود و به همین دلیل در بازار مدل‌های مختلفی از کوله‌پشتی‌ها با جنس‌های متفاوت وجود دارد. دراین‌بین کوله‌پشتی‌های چرمی و برزنتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دوام آنها بیشتر است.

  1. داشتن بند مناسب

یکی دیگر از عوامل مهم و تأثیرگذار در کوله‌پشتی بند آنها است. به دلیل حفظ سلامتی فرد استفاده‌کننده، بند کوله‌پشتی باید 5 سانتی‌متر پهنا داشته باشد. همچنین بندهای کوله‌پشتی نباید به شکلی باشد که دور بازوی فرد جمع شود زیرا با این کار فشار روی شانه و عضلات بازوی فرد زیاد می‌شود و نتیجه آن آسیب‌دیدن بدن فرد است که ناراحتی‌های عصبی را به همراه خواهد داشت. یک مورد خیلی مهم در مورد بندها این است که طول بندهای کوله‌پشتی باید با یکدیگر برابر باشد.

  1. داشتن پد پشتی

پد قسمتی است که در بین کوله‌پشتی و کمر فرد استفاده‌کننده قرار می‌گیرد. وجود این پد باعث می‌شود که هنگام استفاده از کوله‌پشتی، وسایلی که داخل کوله قرار دارند به کمر فرد فشاری نیاورند و فرد در هنگام استفاده بسیار راحت باشد. یکی از نشانه‌های کوله‌پشتی استاندارد، وجود پد پشتی در آن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی