ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رونمایی از نرم‌ افزارهای آموزش زبان انگلیسی کاربردی

در هر سن و هر شرایطی باشید، زبان انگلیسی نقش پر رنگی را برای شما ایفا میکند. خوشبختانه دیگر راه‌های یادگیری زبان انگلیسی آن راه‌های صعب‌العبور پر از سنگلاخ نیستند، حالا پیشرفت تکنولوژی از یادگیری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در هر سن و هر شرایطی باشید، زبان انگلیسی نقش پر رنگی را برای شما ایفا میکند. خوشبختانه دیگر راه‌های یادگیری زبان انگلیسی آن راه‌های صعب‌العبور پر از سنگلاخ نیستند، حالا پیشرفت تکنولوژی از یادگیری زبان یک تفریح هیجان‌انگیز ساخته است. نرم‌افزارها یکی از جذاب‌ترین مسیرهای یادگیری زبان انگلیسی‌اند. می‌توانید با انتخاب یک نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی کاربردی، یک تیر و چند نشان بزنید، هم ساعت و برنامه‌ی یادگیری زبان را کنترل کنید، هم نیازی به حضور فیزیکی در کلاس‌ها ندارید، هم هزینه‌تان کمتر می‌شود و هم نرم‌افزارها ابزارهای مختلفی برایتان آماده کرده‌اند.

اما چطور نرم ‌افزار آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کنیم؟ چه معیارهایی داشته باشیم؟ ما در این مطلب می‌خواهیم پرده از پاسخ همین سوال برداریم و نگاهی به کاربردی ترین نرم ‌افزارهای آموزش زبان انگلیسی بیندازیم.

نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی کاربردی چه ویژگی‌هایی دارد؟

نرم‌افزارها یکی از پرطرفدارترین راه‌های رسیدن به زبان انگلیسی شناخته می‌شوند، با این حال هر نرم‌افزاری نمی‌تواند شما را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای به دنیای انگلیسی‌زبان‌ها ببرد. امروزی کافی‌ست کلیک کنید تا ده‌ها نرم‌افزار آموزش زبان از شما دعوت کنند، اما نرم ‌افزار آموزش زبان انگلیسی کاربردی کدام است؟ این نرم‌ افزار باید برای شما یک کلاس تمام عیار باشد؛ تمام نیازهای آموزشی‌تان را برطرف کند و آن‌قدر جذاب باشد که شما را دنبال خودش بکشاند. به‌طور کلی یک نرم‌افزار خوب آموزش زبان انگلیسی ویژگی‌های زیر را دارد:

  • حرفه‌ای و استاندارد است

نرم‌افزارهای آموزش زبان انگلیسی، ضمن استفاده از جذاب‌ترین و به‌روزترین روش‌ها، مطابق استانداردهاست. اگرچه زبان جاری است و فرمول ندارد، ولی هر زبانی برای خود قاعده‌ها و اصولی دارد. اگر خشت اول را کج بگذارید، ممکن است مجبور شوید از ثریا به خشت اول برگردید و دوباره شروع کنید. پس‌ نرم‌افزاری انتخاب کنید که تحت نظر متخصصان حرفه‌ای طراحی شده باشد.

در ضمن یادتان باشد نرم‌افزارهای حرفه‌ای با وجود این‌که جذاب و به‌روز هستند، وعده‌های نشدنی مثل یادگیری زبان در ۵۰ روز یا وعده‌هایی شبیه این نمی‌دهند.

  • کامل و چندبعدی است

یک نرم‌افزار مناسب به تمام ابعاد زبان می‌پردازد؛ مهارت‌های چهارگانه‌ی شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خوانایی، لغات، لهجه و... نرم ‌افزار آموزش زبان انگلیسی برنامه‌ای‌ست که شما را از سر زدن به سایر منابع بی‌نیاز می‌کند.

هر کدام از مهارت‌ها به‌ شیوه‌ای تقویت و پرداخت می‌شوند؛ پس حواستان باشد برنامه‌ای انتخاب کنید که هیچ مهارتی را از قلم نیندازد.

  • جذاب و هیجان‌انگیز است

مهم‌ترین ایراد روش‌های قدیمی آموزش زبان، خشک و جدی بودن آن‌ها است. امروز آموزش زبان تبدیل به یک تفریح شده است؛ طوری آموزش می‌بینید که حس نمی‌کنید سر کلاس درس نشسته‌اید، بلکه با داستان‌ها، کتاب‌ها، پادکست‌ها و موسیقی‌ها پیش می‌روید.

ابزار نقش مهمی در یادگیری زبان دارند، چون می‌توانند توجه و تمرکز شما را به خودشان میخکوب کنند و نگذارند حواستان پرت شود. فرض کنید فیلم موردعلاقه‌تان را به زبان انگلیسی ببینید، مسلماً دیالوگ‌ها بیشتر در ذهن‌تان می‌مانند و به‌مرور لهجه‌تان تقویت می‌شود؛ یا فرض کنید آن‌قدر غرق مطالعه‌ی کتاب موردعلاقه‌تان شوید که فراموش کنید لغات جدیدی دارند وارد ذهن‌تان می‌شوند. همچنین می‌توانید پادکست‌هایی با موضوعات متنوع و متفاوت گوش کنید. به‌طور کلی جذابیت نقش زیادی در پاسخدهی مطالعه دارد؛ حواس شما بیشتر جذب چیزهای موردعلاقه‌اش می‌شود تا جذب ضرورت و این‌که مجبورید زبان بخوانید!

  • شما را به دل زبان انگلیسی می‌برد

نرم‌افزارها از هر لحاظ می‌توانند جای یک کلاس آموزش زبان را بگیرند؛ تنها تفاوت‌شان این است که در کلاس فرصت پس دادن آموزش‌ها را دارید و معلم حمایتتان می‌کند. نرم‌ افزار آموزش زبان انگلیسی می‌تواند این مشکل را هم حل کند. پس برنامه‌ای انتخاب کنید که به شما کمک کند تمرین کنید و آموخته‌هایتان را به کار بگیرید.

معرفی چند تا از نرم ‌افزارهای آموزش زبان انگلیسی کاربردی

  • Hello English

Hello English یک نرم‌افزار محبوب و مشهور است؛ این نرم‌افزار زبان را از طریق بازی به ذهن شما می‌فرستد. همچنین این برنامه به مهارت‌های مختلف می‌پردازد، مهارت‌هایی مثل املا، خواندن، گرامر و... این نرم افزار امکانات مختلف و متعددی دارد؛ امکاناتی مثل مطالعه‌ی آفلاین، مطالعه‌ی گروهی و امکان چت با ربات‌ها.

  • Babbel

Babbel نرم‌افزاری است که به‌طور تخصصی روی مهارت مکالمه‌تان تمرکز دارد. این نرم‌افزار مستقیم سراغ مهارت مکالمه‌ی شما می‌رود و دستی رویش می‌کشد. در این برنامه انواع مکالمات دسته‌بندی شده‌اند؛ آیا می‌خواهید مکالمه در مطب دکتر را یاد بگیرید؟ به مکالمه در سفر نیاز دارید؟ می‌توانید مستقیم سراغ هدفتان بروید و انتخابش کنید.

  • Basuu: Language Learning

این نرم‌افزار یک برنامه‌ی موفق است که ۱۲ زبان را به کاربرهایش آموزش می‌دهد. در این برنامه می‌توانید مهارت‌های مکالمه را یاد بگیرید، پای تدریس گرامر هوش مصنوعی بنشینید، دوست‌های هم‌مسیر پیدا کنید و با بومی‌های انگلیسی‌زبان صحبت کنید و سوالاتتان را از آن‌ها بپرسید.

  • Learn English - 15,000 Words

Learn English - 15,000 Words نرم‌افزار مخصوص لغات است. نرم‌افزاری که به شما کمک می‌کند نه تنها لغات انگلیسی، بلکه لغات ۶۱ زبان زنده‌ی دنیا را بخوانید.

لغات در این نرم‌افزار با بازی و سرگرمی وارد ذهنتان می‌شوند. همچنین آن‌ها در دسته‌های مشخصی گروه‌بندی شده‌اند تا بتوانید دسترسی بهتری به لغات سطح موردنظرتان داشته باشید.

  • زبانشناس

زبانشناس یک نرم‌افزار ایرانی آموزش زبان انگلیسی است. این نرم‌افزار یک برنامه‌ی تمام و کمال است که به تمام مهارت‌ها می‌پردازد. همچنین زبانشناس زبان انگلیسی را به کمک بازی، موسیقی، کتاب، فیلم و... وارد ذهنتان می‌کند. در این برنامه می‌توانید به‌صورت رایگان به انواع کتاب‌های آموزشی دسترسی پیدا کنید، انواع و اقسام فیلم‌ها را با زیرنویس ببینید، بهترین کتاب‌های داستانی زبان انگلیسی را با فایل صوتی بخوانید و پادکست‌های مختلفی گوش کنید. همچنین زبانشناس به شما امکان می‌دهد با بقیه‌ی زبان‌آموزها در ارتباط باشید، تجربیاتتان را ردوبدل کنید و انگیزه بگیرید.

زبانشناس نرم‌افزاری برای همه زبان‌آموزها

زبانشناس تمام این نکته‌ها را آویزه‌ی گوشش کرده و آماده است تا شما را به دنیای زبان انگلیسی ببرد؛ برایتان یک سفر به یادماندنی بسازد، کاری کند زبان انگلیسی ملکه‌ی ذهنتان شود و از یادگیری‌اش لذت ببرید. در واقع زبانشناس جعبه‌ای است که از تمام روش‌ها کمک گرفته تا هیچ سلیقه‌ای ناامید برنگردد؛ جعبه‌ای مملو از کتاب‌های آموزش زبان، فیلم‌های آموزش زبان، کتاب‌های داستان انگلیسی، پادکست‌ها و هرچیز دیگری که تا حالا برای آموزش زبان شناخته شده است.

نرم‌افزار زبانشناس با داشتن ویژگی‌های زیر می‌تواند کاربردی ترین نرم ‌افزار آموزش زبان انگلیسی شناخته شود:

  • زبانشناس زیر نظر استادان مجرب طراحی شده است

زبانشناس با در نظر گرفتن چارچوب‌های استاندارد جهانی، کتاب‌های تایید شده‌ی سازمان‌های معتبر و روش‌های آموزشی استاندارد پیش می‌رود. در زبانشناس اصول و یادگیری صحیح حرف اول را می‌زند. می‌توانید با خیال راحت از صاف گذاشتن خشت اول، زبان انگلیسی‌تان را به این نرم‌افزار بسپارید.

  • به تمام مهارت‌ها توجه دارد

زبانشناس به هر چهار مهارت فکر کرده است، ابزارهایی برای آموزش و تقویت هر کدام طراحی کرده و سعی می‌کند هیچ گوشه‌ای از زبان را قلم نیندازد. برای مهارت نوشتاری و خوانایی می‌توانید سراغ کتاب‌های گرامر اصولی بروید که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند؛ مهارت‌ شنیداری‌تان را با گوش دادن به پادکست‌های مختلف سروسامان بدهید، مهارت خوانایی و دایره‌ی لغاتتان را با دنیای داستان‌های زبانشناس تقویت کنید و برای هر مهارتی با ابزارهای هیجان‌انگیز مواجه شوید.

  • با بازی و لذت به شما آموزش می‌دهد

در زبانشناس همه‌چیز برای یادگیری لذت‌بخش و هیجان‌انگیز آماده است. آیا پادکست دوست دارید؟ از داستان‌ها لذت‌ می‌برید؟ خوره‌ی فیلم هستید؟ ویدیوهای آموزشی بیشتر توجهتان را جلب می‌کنند؟ در هر صورت می‌توانید از این علاقه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. زبانشناس تمام تلاشش را کرده تا یک معلم خوش‌صحبت و جذاب باشد؛ معلمی که باعث می‌شود فراموش کنید در حال یادگیری هستید.

  • یک طرفه نیست و شما هم باید وارد بازی شوید

در زبانشناس شما تنها شنونده و مخاطب نیستید؛ از جایی خودتان هم وارد بازی می‌شوید. می‌توانید در آزمون‌های مختلف زبانشناس شرکت کنید؛ آزمون‌هایی که باعث می‌شوند آموخته‌های‌تان را آزمایش کنید. در این برنامه انواع و اقسام آزمون‌ها و گفت‌وگوها در انتظار شما هستند. می‌توانید با بقیه‌ی زبان آموزها حرف بزنید، تجربه‌هایتان را به اشتراک بگذارید، آزمون و خطا کنید. به‌طور کلی زبانشناس یک موسسه‌ی زبان کامل است؛ راه آموزش زبانی نیست که بشناسید و در زبانشناش ردش را پیدا نکنید.

همین الان برنامه آموزش زبان انگلیسی زبانشناس را از طریق لینک زیر دانلود نمایید:

دانلود برنامه زبانشناس

حرف آخر

زبان انگلیسی در زندگی امروز آچار فرانسه است و برای هر کار بزرگ و کوچکی کمکمان می‌کند. نیاز به این زبان شتری‌ست که دیر یا زود جلوی خانه‌ی شما هم می‌خوابد. ما در این مطلب سعی کردیم با معرفی نرم ‌افزار آموزش زبان انگلیسی ، کمکتان کنیم تا کلاس زبان را به دل موبایل یا لپ‌تاپتان بیاورید، زمان مطالعه‌تان دست خودتان باشد و در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید.

زباشناس می‌تواند یک فضای آموزش زبان تمام عیار باشد؛ فضایی که شما را از هر راه دیگری برای مطالعه‌ی زبان بی‌نیاز می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک فضای آموزشی همه‌چیز تمام هستید، زبانشناس انتخاب خوبی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی