ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سینما خانگی چه مارکی خوبه؟

مسلماً زمانی که شما یک فیلم سینمایی مهیج و یا یک بازی فوتبال پر هیجان را تماشا می کنید طبیعتاً تمایل دارید از بلندترین و رساترین صوت ممکن برخوردار شوید و طبق آن از مشاهده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مسلماً زمانی که شما یک فیلم سینمایی مهیج و یا یک بازی فوتبال پر هیجان را تماشا می کنید طبیعتاً تمایل دارید از بلندترین و رساترین صوت ممکن برخوردار شوید و طبق آن از مشاهده خود لذت ببرید. با در نظر گرفتن این اصل که صدا مهم ترین دلیل برای ایجاد حال و هوای یک سینمای واقعی می باشد می توان سینما خانگی را به عنوان یکی از ملزومات در هر منزلی تلقی کرد که می تواند صدایی فراگیر و همه جانبه را در تمام فضای سالن شما پخش کند. امروزه با توجه به تقاضای بازار شرکت های نوینی نیز دست به تولید و ساخت این نوع از سیستم های صوتی زده اند که البته نمی توان اصلی بودن قطعات و کیفیت آنها را تایید نمود، با این حال اگر به دنبال بهترین مارک سینما خانگی هستید ما در این نوشته سعی بر آن داشته ایم تا با معرفی بهترین برند سینما خانواده بتوانید یک خرید جنجالی و فوق العاده را برای خود رقم بزنید.

سینما خانگی چیست؟

سینما خانگی ها مجموعه ای از بلندگوها به همراه یک دستگاه دی وی دی پلیر می باشند که در بعضی مدل ها یک ساب ووفر نیز همراه آنها قرار گرفته است که در ایجاد صوتی عظیم و فراگیر نقش بسیار تاثیر گذاری را ایفا می کنند.

کیفیت صوتی

اصلی ترین و مهم ترین دلیل خرید سینما خانگی بی شک ایجاد صدایی همه جانبه و فراگیر در فضای سالن و نشیمن است که با توجه به این مهم می توان گفت هر چه کیفیت صوت دستگاه شما شفاف تر و واضح تر باشد قطعاً مخاطبان بیش از پیش در فیلم و یا بازی خود غوطه ور خواهند شد. سینما خانگی ها معمولاً از 2 یا 7 عدد بلندگو به همراه یک ساب ووفر تشکیل شده اند که می توانند در دورهمی های دوستانه و یا مراسمات خانوادگی یکی از پر قدرت ترین اصوات را برای شما به ارمغان داشته باشند، البته اگر فیلم و یا سریال شما از فناوری دالبی تبعیت کند بی شک صدای در حال پخش را با کیفیتی فوق العاده واضح و شفاف خواهید شنید

جدای از تمام مواردی که توضیح داده ایم ابعاد و مساحت محیطی که سینما خانگی را در آن قرار می دهید می تواند بسیار در کیفیت صوتی تاثیر گذار باشد به عبارتی مخاطبان باید سیستمی را انتخاب کنند که با سالن و یا نشیمن آنها مَچ باشد، چرا که اگر شما برای محیط های کوچک سینما خانگی را انتخاب کنید که بلندگوهای قدرتمندی داشته باشد قطعاً بازدهی خوشایندی را دریافت نخواهید کرد و صدا کاملاً نا مفهوم خواهد بود. همچنین اگر شما برای نشیمن بزرگ خود سینما خانواده ای را انتخاب کنید که از کانال های صوتی کمی برخوردار باشد بی شک صوت واقعی فیلم و یا سریال مورد علاقه خود را نخواهید شنید، بنابراین برای دریافت واضح ترین صوت با سینما خانگی ها باید اندازه سالن خود را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین کارایی و عملکرد را مشاهده کنید.

درگاه های ارتباطی

یکی از راه های اتصال تلویزیون با سینما خانواده تعبیه شدن پورت های ورودی و خروجی می باشد که به منظور پیروی کردن از آنها می توانید از طریق USB و کابل HDMI صوت فیلم و سریال خود را چند برابر افزایش دهید و به نحوی نهایت لذت را از مشاهده خود ببرید. استفاده از کابل اپتیکال از دیگر روش های اتصال سینما خانواده با تلویزیون می باشد که البته برای استفاده از این کابل شما باید اطمینان داشته باشید که هر دو گیرنده از این پورت برخوردار باشند. از آنجایی که این کابل توانایی ایجاد صوتی حرفه ای را در همه فضای سالن دارا می باشد، کاربران می توانند صوتی دیجیتالی و حرفه ای را در هنگام پخش موسیقی و یا برنامه های منتخب خود ایجاد نمایند.

بسیاری از مدل سینما خانگی های جدیدی که امروزه به بازار جهانی عرضه شده اند علاوه بر اینکه از طریق پورت های ورودی و خروجی می توانند به تلویزیون متصل شوند و صوتی عظیم و بی نظیر را پخش کنند، از طریق قابلیت های بی سیمی چون بلوتوث و NFC این امکان را ایجاد می کنند که با تلویزیون مَچ شوند و صدا را به طور کاملاً رسا و همه جانبه پخش نمایند. از جذابیت های این امکانات بی سیم، می توان به نظم و انظباطی که بلندگوها در محیط نشیمن و سالن ایجاد می کنند اشاره نمود چرا که در مدل هایی که بلندگوها دارای سیم می باشند علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که در محیط ایجاد می کنند دچار گره خوردن سیم ها و یا قطع و وصل شدن نیز می شوند.

سینما خانگی چه مارکی خوبه ؟

سینما خانگی ها دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند که هر کدام از مارک های معتبر به نوبه خود و با توجه به طراحی اختصاصی خود آنها را در چرخه تولید قرار داده اند و به نحوی موجب آن شده اند تا کاربران در هنگام خرید بتوانند با توجه به متنوع بودن مدل ها مورد نظر خود را پسند نمایند.

به طور کلی اگر به دنبال یک سینما خانواده خوب و با کیفیت می باشید، برندهایی چون ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس، پاناسونیک و مارشال از بهترین های این محصولات به شمار می آیند چرا که نه تنها از لحاظ کیفیت قادر خواهند بود که صدایی فوق العاده واضح و چند بعدی را برای مخاطبان به دنبال داشته باشند بلکه از نظر طراحی و ظاهر نیز از جمله شیک ترین و دلپسند ترین سیستم های صوتی به شمار می آیند که به راحتی با هر نوع دیزاین و دکوراسیونی ترکیب می شوند و جلوه خارق العاده ای را به فضای محیط شما خواهند بخشید، به طوری که با ورود افراد به سالن شما اولین چیزی که خود نمایی می کند سینما خانواده شما خواهد بود.

آیا سینما خانگی باید از مارک تلویزیون باشد ؟

بسیاری افراد به باور اینکه حتماً باید مارک سینما خانگی و تلویزیون یکی باشد بسیاری اوقات از خرید سینما خانگی مورد علاقه خود خودداری می کنند، اما لازم است که متذکر شویم هیچ لزومی ندارد که سینما خانگی که شما انتخاب می کنید با مارک تلویزیون شما از یک برند تبعیت کنند. نظر به اینکه اکثریت مدل سینما خانگی هایی که امروزه در بازار موجود هستند دارای پورت های ورودی و خروجی می باشند از طریق کابل HDMI می توان سیستم را به تلویزیون متصل کرد و به نحوی از صدای سه بعدی و همه جانبه ای که ایجاد می شود نهایت لذت را برد، پس با توجه به این امکان می توان گفت لزومی ندارد که سینما خانگی و تلویزیون شما هر دو از یک برند خاص باشند و تنها از طریق همین کابل می توان همگام سازی لازم را انجام داد. البته نا گفته نماند در بسیاری از مدل ها امکاناتی وجود دارد که تنها در صورت مَچ بودن تلویزیون با سیستم امکان پذیر خواهد بود یعنی به عبارتی این قابلیت ها در صورتی اجرایی خواهند بود که هر دو دستگاه از یک برند خاص تبعیت کنند.

سخن پایانی

در این مقاله ما شما را بهترین برند سینما خانواده آشنا نمودیم تا بتوانید با اطلاعات و آگاهی های لازم از میان مدل ها و شرکت های مختلف بهترین مارک سینما خانگی را برای خود انتخاب کرده و با مراجعه به فروشگاه آنلاین آترین کالا یک خرید بی نظیر را برای خود به ارمغان داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی