ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سه تا از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۱

پرفروش بودن یک گوشی نشان از محبوبیت آن داشته و راهِ انتخابی آسان تری از میان تنوع بالای گوشی های هوشمند موجود، مقابل خریداران قرار می‌دهد. با توجه به رشد روزافزون گوشی های شیائومی و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پرفروش بودن یک گوشی نشان از محبوبیت آن داشته و راهِ انتخابی آسان تری از میان تنوع بالای گوشی های هوشمند موجود، مقابل خریداران قرار می‌دهد. با توجه به رشد روزافزون گوشی های شیائومی و عرضه گسترده این برند در سراسر جهان، توجه به سبد محصولات پر فروش شیائومی یکی از راه های انتخابی مناسب است تا بخش اعظمی از مسیر خرید به درستی پیموده شود.

شیائومی صدرنشین فروش گوشی هوشمند

می‌توان در یک دسته بندی کلی دلایل پرفروش شدن گوشی های شیائومی در سراسر جهان را بدین صورت شرح داد:

  1. مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی
  2. تنوع کاربرد برای اهداف گوناگون خریدار
  3. خدمات پس از فروش مطلوب با گارانتی اصلی شیائومی

چه گوشی های شیائومی در  سال 2021 پر فروش شدند؟ به تازگی فهرستی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021  بر اساس فروش بالای آن ها منتشر شده که به ترتیب گوشی های شیائومی می  11 (Xiaomi Mi 11)، شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی (XiaomiPOCO X3 NFC)  و شیائومی ردمی نوت 10 پرو  (Xiaomi Redmi Note 10 Pro) به عنوان پرفروش ترین های شیائومی در نظر گرفته شده است. همان گونه که مشخص است، در سال میلادی جاری از میان تمام سری های تولید شده گوشی های شیائومی، یعنی میان رده ها، پرچم داران و پوکوها یک گوشی به فروش بالا رسیده است. اما چه ویژگی‌ هایی باعث شده این گوشی ها اولویت خریداران شوند؟

شیائومی می 11 و کسب رتبه برتر

با وجود پیش بینی ها در مورد تبدیل گوشی شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) به پرفروش ترین گوشی جهان، به دلیل سبک جدید طراحی و استفاده از LCD دوربین سلفی بر بدنه پشت، گوشی شیائومی می 11 به رتبه نخست فروش دست یافته است. این گوشی با کیفیت دوربین108MP با ظاهری ساده  و زیبا، اسنپدراگون 888 و صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 120Hz، بلندگویی از شرکت  Harman Kardon و اتصال به اینترنت 5G به بهترین گوشی شیائومی در 2021 تبدیل شده است.

جدول مشخصات گوشی شیائومی می 11 در یک نگاه

با شیائومی پوکو ایکس 3NFC برنده بازی باشید!

همان طور که اشاره شد، گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 NFC یکی دیگر از پرطرفدارترین گوشی های شیائومی شناخته شده است. محبوب ترین گوشی پوکو به دلیل دارا بودن نرخ بالای تازه سازی، صفحه نمایش6.67 اینچی در کنار ظرفیت بالای 128گیگابایت، پردازنده اسنپدراگون 732G، خود را به عنوان گوشی مناسب بازی در جهان معرفی کرده است. البته نباید فراموش کرد که ظرفیت مناسب 5160mAh با شارژ سریع  33W  یکی از بهترین باطری ها در گوشی های شیائومی است که در گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 NFC   نیز تعبیه شده است. این ویژگی ها دلایلی هستند که این تلفن هوشمند را از میان انواع گوشی های شیائومی به رتبه دوم بهترین های 2021 رسانده است.

جدول مشخصات گوشی شیائومی پوکو ایکس 3NFC  در یک نگاه

شیائومی ردمی نوت 10 پرو تحولی در میان رده ها

کیفیت دوربین گوشی های شیائومی از ویژگی های بارز انتخاب آن ها برای خرید است. در سال 2021  شیائومی این ویژگی برتر را در آخرین مدل میان رده خود، یعنی ردمی نوت 10 پرو تقویت کرد و این گوشی را با بهترین دوربین پرچمداران خود یعنی کیفیت 108MP به بازار عرضه کرد. از دلایل مهمی که ردمی نوت 10 پرو به جایگاه سوم محبوب ترین گوشی های شیائومی در جهان تبدیل شده است، امکان انتخاب از میان حافظه های متنوع با گرافیک مناسب کوالکام آدرنو 618 و پردازشگر اسنپدراگون 732G است تا خاطر خریداران را آسوده سازد.

جدول مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در یک نگاه

محبوبان دیگر شیائومی

محبوب ترین گوشی های شیائومی در سال 2021 تنها در این سه نام خلاصه نمی‌گردند، بلکه اسامی دیگر از جدیدترین مدل ها تا گوشی های قدیمی نیر یزدر این فهرست دیده می‌شوند. در ادامه باید گفت که گوشی شیائومی می 10 تی پرو   (Xiaomi Mi 10T Pro) با دارا بودن نرخ تازه سازی 120Hz و دوربین108MP چهارمین گوشی پرفروش 2021 نامیده می‌شود.

از طرفی گوشی های شیائومی پوکو اف 3 (Xiaomi POCO F3) و شیائومی می نوت 10  (Xiaomi Mi Note 10) به ترتیب رتبه های پنجم و ششم لیست برترین ها را کسب نموده‌اند. دلیل انتخاب گوشی شیائومی پوکو اف 3 پردازنده اسنپدراگون 870  و ویژگی اتصال به اینترنت 5G ذکر می‌گردد. شیائومی می نوت 10 نیز با دوربین108MP و رم 8 گیگابایت و 256 گیگابایت توانسته در این لیست قرار گیرد. رتبه هفتم لیست محبوبان شیائومی می 11 اولترا با طراحی جدید در گوشی های هوشمند است. در مقام هشتم فهرست گوشی شیائومی بلک شارک 3  (Xiaomi Black Shark 3)با پردازنده  5G 856 قرار گرفته است. در انتهای این فهرست دو  گوشی شیائومی پوکو قرار دارند که شیائومی پوکو ایکس 3 پرو (Xiaomi POCO X3 Pro) با کیفیت بالا و نرخ نوسازی زیاد120Hz  و گوشی شیائومی پوکو اف 2 پرو POCO F2 Pro) (Xiaomi  با ظرفیت 256 گیگابایت و پردازنده اسنپدراگون 865 5G به ترتیب در جایگاه نهم و دهم قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی