ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شیوه‌های عجیب ترغیب طراحی‌های بسته بندی به خرید

بسته بندی یک کالا میتواند نخستین تجربه مصرف کنندگان و مشتریان با برند شما باشد، زیرا نه تنها توجه آنان را به پک شما جلب میکند بلکه باعث ترغیب شدن به خرید نیز میگردد. بسته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسته بندی یک کالا میتواند نخستین تجربه مصرف کنندگان و مشتریان با برند شما باشد، زیرا نه تنها توجه آنان را به پک شما جلب میکند بلکه باعث ترغیب شدن به خرید نیز میگردد.

بسته بندی حس و انگیزه خاصی نسبت به کالای درونی جعبه ایجاد میکند که این احساسات و انگیزه ها باعث حضور تاثیرگذار و تثبیت هویت شما در بازار خواهد شد. به همین دلیل است که افراد زیادی برای این صنعت هزینه زیادی میکنند و با صرف پول و زمان تحقیقات بسیاری کرده اند تا بدانند کدام بسته بندی با چه ویژگی در درخشش برندها تاثیر دارد.

مردم عاشق محصولات برند هستند و دوست دارند به افراد دیگر نشان دهند که کالاهای برند خریداری کرده اند بنابراین، بیشتر اوقات به سمت کالاهای برند با بسته بندی های مارک کشیده میشوند.

اگر شما نیز دارای یک کسب و کار میباشید باید بدانید که یک پک کالا چه نقشی در شناخته شدن محصولاتتان ایفا میکند تا بتوانید در میدان رقابتی انبوهی از محصولات متنوع تاثیرگذار باشید.

بسته بندی از اهمیت زیادی برخوردار است. از حفظ و نگهداری کالا گرفته تا افزایش فروش و تاثیر در برندینگ. طی تحقیقاتی که از این صنعت صورت گرفته است، بسیاری از مشاغل، برند خود را تنها ایجاد و طراحی یک بسته بندی خلاقانه توسعه دهند.

در این مقاله میخواهیم تکنیک های جالب ترغیب کننده در بسته بندی را برایتان توضیح دهیم.

تاثیر رنگ ها را دست کم نگیرید!

تصور کنید دنیای بدون رنگ چگونه است؟ زندگی کردن در دنیای سیاه و سفید چه احساسی دارد؟ هر یک از رنگ ها تاثیر خاصی بر روی روان و عاطفه افراد میگذارد. به همین دلیل است که طراحان موفق به روان شناسی رنگ ها واقفند و میدانند که چه طیف رنگی میتواند بر روی تصمیم گیری افراد در خرید تاثیر بگذارد.

بسته بندی، استند تبلیغاتی پویا

از اساسی ترین نکات در موفقیت هر شغل و کسب و کاری، مارکتینگ و بازاریابی است. اگر کالاهای شما از کیفیت عالی برخوردار است اما مورد توجه افراد قرار نمیگرد، از بازاریابی مناسبی برخوردار نیست.

بسته بندی خود به تنهایی یک بازاریابی حرفه ای است به شرطی که بتوان با طراحی های زیبا و سیاست های جذابیت پک های جذاب و چشم نواز تولید نمود.

در دنیای که افراد به بسته بندی هم به اندازه خود کالا اهمیت میدهند، صرف هزینه در راستای این صنعت و طراحی های آن منطقی ترین کار ممکن است.

حفاظت از محصولات

تامین دوام و ماندگاری محصولات از دیگر وظایف بسته بندی مناسب است. نقش اصلی که بسته بندی ایفا میکند. نگهداری و حفاظت از کالاهای درونی است. هیچ کس نمی خواهد در هنگام آنباکسینگ (بازگشایی جعبه) با محصولی شکسته و آسیب دیده روبرو شود. پس، اعمال کیفیت متناسب با محصول در تولید جعبه و کارتن بسته بندی بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به تجربیات کارخانه کارتن سازی آوین پک در زمینه کارتن سازی و جعبه سازی؛ مناسب ترین جعبه و کارتن بسته بندی برای لوازم خانگی و شکستنی، کارتن 5 لایه است. همچنین برای کسب و کارهایی که بیشترین صادرات را دارند، کارتن های لمینتی مناسب ترند. برای دیدن جعبه و کارتن های بسته بندی بیشتر میتوانید از بخش نمونه کارها دیدن فرمایید.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات

اصل پیچیدگی در سادگی است!

به کار گیری طرح های شلوغ و رنگ های نامتناسب باعث سردرگمی مشتریان هنگام بازدید از محصول شما میشود. همانطور که در تیتر تاثیر رنگ ها گفته شده نباید از روان شناسی رنگ ها و تاثیر آنها غافل شوید، اما استفاده نامناسب از طرح و ایجاد رنگ بدون هماهنگی و هارمونی خاص در کنار یکدیگر باعث خسته شدن چشم مشتری خواهد شد. که نتیجه آن دوری از محصول شماست. در عوض باید طراحی با رنگ هایی را در نظر بگیرید که در عین سادگی مشتری پسند باشد.

استفاده مجدد

هیچ چیز نمیتواند خوشایند تر از این باشد که بسته بندی محصولی مجددا توسط مشتریان مورد استفاده قرار گیرد. این موضوع به منزله آن است که پک کالا بدون از دست رفتن کیفیت در حال استفاده شدن است.  

تمامی نکات ذکر شده مواردی میباشند که اعمال آنها بر روی فروش و بازاریابی محصولات تاثیر بسزایی دارند.

حال در این بخش سوال پیش می آید که کدام بسته بندی باعث میشود افراد حس خوشایندی داشته باشند و تمامی ویژگی های ذکر شده را نیز در برگیرد؟

در میان پک های متعددی که برای انواع محصولات در نظر گرفته میشود، فقط جعبه و کارتن بسته بندی است که قابلیت اعمال چنین ویژگی هایی را دارد. بعنوان مثال، بسته بندی شیشه ای را نمیتوان به راحتی تغییر داد و همچنین به دلیل سنگین بودن آن افراد هنگام بازگشایی جعبه بسیار مراقب اند که نشکند.

جعبه و کارتن از مناسب ترین گزینه برای بسته بندی می باشند که در ادامه دلایل آنها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

  1. یکی از این امتیازات ، قابلیت چاپ بالایشان است. اکثر تولید کنندگان که سهم زیادی از محصولاتشان صادر میگردد خواستار آن اند که بسته بندی های زیبا با طراحی های خاص برای کالاهایشان در نظر گرفته شود. جعبه و کارتن بهترین گزینه هایی هستند که میتوان در این زمینه از آنها استفاده نمود.

مواردی مانند: وضوح تصاویر، رنگ آمیزی های متنوع، امکان یووی و ورنی کردن، طلاکوبی، سلفون و دیگر خدمات چاپ از موادی هستند که میتوان فقط بر روی جعبه و کارتن اعمال کرد.

  • اساسی ترین موضوعی که مشتریان و تولیدکنندگان بیش از هر چیز دیگر به آن دقت میکنند، کیفیت است. همه ما انتظار داریم زمانی که جعبه را باز میکنیم با محصول سفارشی سالم مواجه شویم. اگر ببینیم که کالا درون بسته بندی له یا شکسته شده است، برای بار دوم دیگر از آن کسب و کار خرید نخواهیم کرد.

تولید کنندگان نیز برای جذب مشتریان و جلب رضایت آنان پک هایی را سفارش میدهند تا بتوانند محصولات را سالم و عاری از هرگونه آسیب به دست مشتری برسانند.

  • چه در داخل و چه خارج از مزرهای کشورمان تمامی افراد تمایل به استفاده از محصولاتی را دارند که بسته بندی هایشان به محیط زیست آسیب نرساند. از آنجایی که پک های کارتنی و مقوایی، ماده اصلی تشکیل دهندشان از چوب و الیاف چوبی درختان است، زودتر از هر نوع ماده دیگر در طبیعت تجزیه میشوند.

و در آخر بهتر است بدانید فقط صنعت بسته بندی است که از ایزو بین المللی برخوردار است. ایزو  TC122 از انواع ایزوهای جهانی محسوب میشود که برای خدمت رسانی به حقوق مشتری و مصرف کنندگان تعریف شده است.

بنابراین، جعبه و کارتن بسته بندی با توجه به وزن محصول شما تولید شده و با کیفیتی که دارند باعث حفظ و نگهداری کالاها در طولانی مدت میشوند. این بسته بندی ها نه تنها قابلیت اعمال چاپ و خدمات چاپی را دارند، بلکه با قیمت به صرفه شان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بدانید: استعلام آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

کلام پایانی

شرکت کارتن سازی آوین پک با بیش از ده سال سابقه کاری در زمینه چاپ و بسته بندی، بهترین بسته بندی های  داخلی و صادراتی را تولید کرده است. این بسته بندی های با توجه به صادراتی بودنشان با بهترین متریال ساخته شده و در بازارهای هدف عرضه میشوند. شما عزیزان میتوانید برای گرفتن مشاوره و ثبت سفارش از واحد فروش این مجموعه اطلاعات کافی را به دست آورید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی