ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هر چند ساعت که بخوای ماکسیم همراهته

تاکسی اینترنتی ماکسیم تعرفه جدیدی را به تعرفه های خود اضافه کرده است که راحتی و سرعت را برای مسافران خود فراهم نموده است. حتما برای شما هم بار ها پیش آمده است که کارهای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تاکسی اینترنتی ماکسیم تعرفه جدیدی را به تعرفه های خود اضافه کرده است که راحتی و سرعت را برای مسافران خود فراهم نموده است.

حتما برای شما هم بار ها پیش آمده است که کارهای زیادی در جای جای شهر داشتید و در طول روز باید به نقاط مختلف شهر سر میزدید. در این شرایط اگر بخواهید از ماشین شخصی خود استفاده کنید، پیدا کردن جای پارک یکی از اصلی ترین نگرانی های شماست. اگر خستگی مفرط از رانندگی در ترافیک را هم به این مورد اضافه کنیم، می توانیم به این نتیجه برسیم که استفاده از ماشین شخصی گزینه مناسبی برای انجام امور روزمره ما نیست.

راه حل دیگر استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است. اما این مورد ایرادات خود را دارد. انتظار برای پیدا شدن تاکسی، آمدن اتوبوس و یا رسیدن مترو می تواند زمانبندی ما برای رسیدن کارهایمان را تحت تاثیر خود قرار دهد؛ همچنین عدم رعایت فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا ما را به انتخاب راه حل مطمئن تر و بی دردسر تری وا می دارد.

امروزه با فراگیر شدن استفاده از تاکسی های اینترنتی این مشکل تا حدودی برطرف شده است. شما می توانید به راحتی با تلفن همراه خود درخواست خودرو بدهید و به هر نقطه از شهر که خواستید منتقل شوید. با این روش دیگر با مشکلاتی که پیش از این گفته شد دست و پنجه نرم نخواهید کرد.

ماکسیم برای این موضوع راه حل ویژه ای را در نظر گرفته است. با انتخاب تعرفه خودرو در اختیار ماکسیم در اپلیکیشن مسافران می توانید برای هر مقدار ساعتی که می خواهید، درخواست خودرو بدهید و کافیست مکان های توقف خود را با راننده در میان بگذاربد.

تا قبل از این امکان ثبت درخواست ساعتی فقط ازطریق تماس با ۱۶۱۱ وجود داشت؛ اما از این پس می‌توانید با انتخاب این تعرفه در اپلیکیشن «ماکسیم»،‌ درخواست ساعتی ثبت کنید.

مبلغ نهایی این درخواست‌ها نیز با توجه به مسافت پیموده‌ شده و مدت‌ زمان اجرای درخواست، در پایان سفر محاسبه و مشخص می‌شود.

با این روش با صرف یک هزینه منطقی و متعارف و همچنین دوری از تمام مشکلات می توانید در یک روز تمام کارهای خود را سر وقت انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی