ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت به زبان ساده

امروزه استفاده از اینترنت و به طور کلی دنیای مجازی  به اندازه ای زیاد شده است که هر فردی را به فکر وا می دارد که از طریق شرکت معتبر وکاربلد  یک وب سایت با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه استفاده از اینترنت و به طور کلی دنیای مجازی  به اندازه ای زیاد شده است که هر فردی را به فکر وا می دارد که از طریق شرکت معتبر وکاربلد  یک وب سایت با طراحی اختصاصی  برای کسب و کار خود  راه اندازی کند. این کار باعث می شود که 24 ساعته با کاربران در نقاط مختلف جغرافیایی در ارتباط باشند و در نتیجه بتوانند خود را به طور کامل و دقیق معرفی کنند و فروش بیشتری داشته باشند.  در دنیای مجازی یکی از واژه هایی که بسیار به گوش می خورد دیجیتال مارکتینگ است. حال در این مقاله از تیم ریراکو می خواهیم بررسی کنیم چرا دیجیتال مارکتینگ برای حفظ کسب و کار و جذب مشتری اهمیت دارد.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی در واقع اقدامات و فعالیت هایی است که شما برای بازاریابی محصولات ویا خدمات خود با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی انجام می دهید. به دلیل اینکه شما مکان یا مغازه ایی ندارید که محصولات خود را معرفی کنید و تمام فعالیت های شما مرتبط می شود به فضای مجازی و شما با استفاده از موبایل و سایر دستگاه های الکترونیکی محصولات خود را معرفی می کنید و در این راه از سایت و شبکه های اجتماعی و یا حتی از ایمیل استفاده می کنید تا بتوانید به جذب مشتری هرچه بیشتر بپردازید.

اهمیت بازاریابی دیجیتال

اینترنت  بخشی از زندگی افراد شده است و به همین دلیل داشتن یک کسب و کار اینترنتی به جای  یک فروشگاه و با آموزشگاه فیزیکی  یکی از نیازهای بسیار ضروری است.  دیجیتال مارکتینگ دارای اهمیت بسیار زیادی است به دلیل:

  • به صرفه بودن
  • کسب و کارتان خیلی سریع رشد می کند
  • ایجاد اعتماد در میان مشتریان
  • همیشه در دسترس مخاطبان هستید
  • می توانید تمامی فعالیت های مرتبط یه مشتری را ارزیابی کنید

ابزار های دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند چت آنلاین، بهینه سازی موتور جستجو، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و ...هستند که ما در زیر به برخی از مهمترین آنها می پردازیم.

ابزار بهینه سازی موتور جستجو

یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری، موتور جستجوی گوگل است. سئو به شما کمک می کند که بتوانید بهترین جایگاه را در رتبه های گوگل کسب کنید و در نتیجه کاربران بیشتری با شما آشنا می شوند. از جمله ابزارهای موتور جستجومی توان به ahref  و گوگل آنالیتیکس اشاره کرد.

ابزار ایمیل مارکتینگ

ایمیل یکی از بهترین راه ها است که شما می توانید با مشتریان خود در تعامل باشید و از روش های تبلیغاتی موثر است ودیگر لازم نیست هزینه های سرسام آوری  را برای تبلیغات انجام دهید. از جمله این ابزار ها میتوان به mailchip، mailerlite  و در سرویس های ایرانی هم می توان به سرویس نجوا اشاره کرد.

ابزارهای شبکه اجتماعی

اگر دقت کرده باشید بسیاری از شبکه های اجتماعی دارای فالورهای فیک هستند که شما با ابزارهایی مانند socialblade، ninjalitics  می توانید به آنالیز آنها بپردازید که socialblade  برای همه شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و... و ninjalitics  برای اینستاگرام کاربرد دارد.

بهترین ابزارهای طراحی وب سایت

در ادامه همراه با آژانس تبلیغاتی دیجیتال ریراکو به دو مورد از ابزارهای طراحی و ساخت سایت می پردازیم که می توانند کمک شایانی به راه اندازی وب سایت داشته باشند.

Invision studio

 این ابزار برای طراحی ui   وب سایت به کار برده می شود که اگر با   ui آشنا نیستید می توانید به مقاله تفاوت طراحی UI و UX در سایت ریراکو مراجعه کنید تا به طور کامل با آن آشنا شوید. این ابزار کمک می کند تا طراحی صفحات بسیار زیبا انجام شود و امکان افزودن انیمیشن هم در آن وجود دارد.

Sketch

 یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که در زمینه طراحی سایت غوغا کرده است sketch نام دارد. یادگیری این  ابزار و استفاده از آن بسیار ساده است و این نرم افزار برای طراحی اجزای ui  و ux مورد  استفاده قرار می گیرد.

سخن پایانی

برای رسیدن به هدف  آشنایی و استفاده از ابزار ها بسیار دارای اهمیت هستند ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع ابزارها آشنا کنیم تا با کمترین هزینه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. برای هرگونه مشاوره در زمینه طراحی سایت و هر چیزی مرتبط با آن می تواتید با ما در شرکت ریراکوتماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mireza
    mireza | ۲۷ مهر ۱۴۰۰

    صرفا برای تبلیغات مقاله میسازین !

مطالب پیشنهادی