ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آشنایی با دوره و کلاس آموزش آنلاین عکاسی تصویرگران پویا اندیش

علاقمندان به هنر عکاسی، مخاطبان اصلی دوره و کلاس آموزش آنلاین عکاسی هستند. از زمان اختراع اولین دوربین عکاسی توسط یک مخترع فرانسوی در اوایل قرن 19 تا کنون، رشد و پیشرفت و توسعه دنیای عکاسی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

علاقمندان به هنر عکاسی، مخاطبان اصلی دوره و کلاس آموزش آنلاین عکاسی هستند. از زمان اختراع اولین دوربین عکاسی توسط یک مخترع فرانسوی در اوایل قرن 19 تا کنون، رشد و پیشرفت و توسعه دنیای عکاسی به حدی بوده است که از یک وسیله برای ثبت چهره‌ها به یک هنر برای پیشرفت دنیای کسب و کارها تبدیل شده و تقریباً تمام زندگی روزمره ما را فراگرفته است. عکاسی برای ما هنری آشنا به شمار می‌رود چرا که در بیشتر مواقع در موقعیت و یا پوزیشن عکاس و یا سوژه‌ای برای عکاسی بوده‌ایم. در تمام این مواقع به دنبال این هستیم که به بهترین نحوه ممکن بهترین عکس را از سوژه مورد نظر ثبت کنیم. این را هم می‌دانیم که ثبت برشی از زمان از دریچه دوربین نیازمند تخصص و یادگیری فنون و قوانین این هنر است. بر همین اساس است که شرکت در دوره و کلاس آموزش آنلاین عکاسی تصویرگران پویا اندیش برای علاقمندان به این حوزه ضروری است تا بتوانند علاقه خود را به روش درست و اصولی پیگیری نمایند. بنا به همین نیاز است که می‌خواهیم در این نوشتار از عکاسی و جایگاه آن در زندگی ما انسان‌ها و تاریخی که به جای می‌گذاریم و همچنین شرایط و مراحل شرکت در دوره‌های آموزشگاه عکاسی، سخن بگوییم.

آیا عکاس صرفاً کسی است که دکمه شات را می‌زند؟!

بارها دکمه شات را فشار داده‌اید و از سوژه مورد نظر خود عکس گرفته‌اید اما آیا شما با این کار یک عکاس محسوب می‌شوید؟ تا کنون چند عکس را دیده‌اید و نظر شما را جلب کرده است؟ آیا فکر کرده‌اید که چرا عکس‌هایی را که عکاسان می‌گیرند با عکس‌‌هایی که یک فرد عادی می‌گیرد متفاوت هستند؟ آیا تا کنون بوده که یک گل را ببینید که در میان دیوارهای سیمانی رشد کرده باشد و بخواهید مفهومی را که از دیدنش درک کرده‌اید به دیگران انتقال دهید اما با وجود تلاش بسیار و عکس گرفتن از چندین زاویه، زمانی که عکستان را نگاه می‌کنید  متوجه می‌شوید همان مفهومی را که دریافته‌اید در عکس شما پیدا نیست! آیا تا به حال بوده که تلاش کنید تا قطره‌های باران بهاری که بر سطح آب حوض می‌خورد را  ثبت کنید تا آرامشی را که یافته‌اید انتقال دهید اما تلاشی که دارید بی‌نتیجه باشد و حس رضایتی از عکسی که گرفته‌اید نداشته باشید و حتی با فتوشاپ هم آنچه که می‌خواهید را نتوانید به دست آورید؟. اگر این تجربه‌ها را داشته‌اید به این معنا است که به خوبی می‌دانید صرفاً فشار دکمه شات نشانه عکاس بودن شما نیست. حتی اگر یک قدم جلوتر بیاییم صرفاً آموزش فتوشاپ درعکاسی از شما یک عکاس نمی‌سازد.

عکس‌ها دنیای از سخن، معنا، مفهوم، تاریخ، حس و غیره را با خود طی زمان‌ها حمل کرده و به آیندگان انتقال می‌دهند. اگر در پارکی قدم زده‌اید و یک نفر را با یک دوربین عکاسی دیده‌اید و برای لحظه‌هایی خود را جای او تصور کرده‌اید و یا اینکه تلاش می‌کنید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌ها را با بهترین سوژه‌هایی که مد نظر دارید، بگیرید و یا هر کدام از تجربه‌های ذکر شده بالا را داشته‌اید باید بگوییم شما آمادگی شرکت در دوره های حضوری عکاسی تصویر گران پویا اندیش را دارید.

 آموزش عکاسی را با یک روش خاص دنبال کنید

عکاسی مانند دیگر هنرها نیازمند ذوق، خلاقیت و درک هنری بسیاری است. هنگام شرکت در دوره و کلاس‌های آموزشگاه عکاسی، یاد خواهید گرفت که چگونه کنجکاو باشید و دقت و تمرکزتان را بر روی سوژه‌هایی که حس قوی را در شما ایجاد می‌کنند، بگذارید و چگونه با رعایت اصول و چارچوب‌های هنرعکاسی، آن را به مخاطبان خود انتقال دهید. عکس‌ها بازتابی از  درونیات، شیوه تفکر، تخیل و ذهنیات عکاسی است که خواسته است یک قاب از برش زندگی روزانه اطراف خود را تصویر بکشند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. دوره و کلاس آموزش آنلاین تصویرگران  پویا اندیش به شما کمک خواهد کرد که این درونیات و ذوق و درک هنری را پرورش دهید و به بهترین روش ممکن و در بهترین زمان از زندگی هنری که دارید آن فرا گیرید. روش ها و مسیرهای بسیاری همچون دوره آنلاین، غیر حضوری، دوره خصوصی، آموزش از طریق شبکه های اجتماعی و غیره برای یادگیری حرفه ای عکاسی وجود دارند. اما پیشنهاد ما این است که برای اینکه بتوانید دوره آموزشی خود را از طریق آموزشگاه عکاسی به خوبی بگذرانید، به جای تغییر مداوم الگوها و شاخه به شاخه شدن، از یک مدل و روش استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اگر زمان و یا شرایط شرکت در دوره‌های آموزش حضوری عکاسی تصویرگران پویا اندیش را ندارید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین عکاسی می‌توانید در اولین فرصت، هنری را که به آن علاقه دارید دنبال کنید و زمان را از دست ندهید.

یادگیری سبک‌های متفاوت در عکاسی

هنگام یادگیری سبک‌های متفاوتی که در آموزشگاه عکاسی تصویرگران پویا اندیش می‌گذرانید  باید از خود بپرسید می‌خواهید از چه چیزی عکس بگیرید و می‌خواهید با عکس گرفتن از آن سوژه، چه چیزی را با مخاطبان خود انتقال دهید. اگر به دنبال انتقال یک مفهوم ذهنی از دریچه دوربین هستید سبک‌های عکاسی مفهومی را در دوره‌های حضوری عکاسی تصویرگران پویا اندیش فرا می‌گیرید. اگر می‌خواهید یک گالری و یا نمایشگاه ازعکاسی حرفه‌ای در زمینه تصویر پیچیده و در هم داشته باشید و ذهن بینندگان‌تان را به آن مشغول کنید در دوره‌های آموزش عکاسی، سبک کوبیسیم را فرا می‌گیرید. اگر تصاویر کوچک همچون قطره‌های باران  و نماهای نزدیک همچون چشم‌های خندان و شاد یک کودک نظر شما را جلب کرده و می‌خواهید نظر بینندگان خود را به این آن نما جلب کنید، سبک ماکرو  را در دوره‌های آموزش حضوری عکاسی تصویرگران پویا اندیش فرامی گیرید. اگر می‌خواهید عکاسی در حوزه تبلیغات و یا مجلات خبری را تجربه کنید و به دنبال کسب و کاری در این زمینه هستید در دوره‌های آموزشگاه عکاسی، سبک های‌عکاسی خبری را یاد خواهید گرفت. به عبارتی می‌توان گفت شما با انتخاب نوع نگاه خود و نحوه انتقال آن، سبک‌های متفاوت و لنزهای متفاوتی را استفاده خواهید کرد.

تأثیرآموزش فتوشاپ در عکاسی

امروزه فتوشاپ یکی از الزامات ویرایش و یا باز طراحی عکس محسوب می‌شود. اگر کسی در حوزه عکاسی با فیلترها و زیر ساخت‌های فتوشاپ آشنا نباشد بی‌شک چیز مهمی را از دست داده است. هر چند که همانگونه که در سطرهای بالا اشاره کردیم صرفاً از طریق آموزش فتوشاپ در عکاسی شما عکاس حرفه‌ای محسوب نمی‌شوید، اما فتوشاپ یکی از ابزارهای مهم در عکاسی به شمار می‌رود. یعنی هر عکاس حرفه‌ای دوره آموزش فتوشاپ در عکاسی را می‌گذراند. دنیای دیجیتال سرعت و دقت را بسیار افزایش داده است.
فتوشاپ از جمله ابزارهای مفید  بسیار کاربردی در زمینه عکاسی در دنیای دیجیتال امروزه محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در دنیای فتو شیرینگ قرن حاضر عکس‌های جذاب و خلاقانه‌ای را تولید کنید هر چه سریع‌تر دوره آموزش فتوشاپ در عکاسی را بگذرانید.

عکاسی و دنیای کسب و کارها

اکثر کسب و کارها با توجه به شیوع کرونا به سمت آنلاین شدن پیش رفته‌اند. از آنجا که تبلیغات کاغذی امکان سرایت ویروس را بیشتر می‌کرد و مردم دیگر تمایلی به توجه به تبلیغات کاغذی نداشتند، کسب و کارها تمایل یافتند به سمت دنیای آنلاین و حضور در این زمینه حرکت کنند. لازمه تبلیغات آنلاین و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی آنلاین داشتن تصاویر حرفه‌ای و بسیار جذاب برای محتوا‌ها، محصولات و خبرها است. این امر جایگاه و نیاز به عکاسی را به نسبت قبل، دو چندان کرده است. گوگل نیز توجه‌اش را از متن به سمت محتواهای تصویری برده است. این تغییرات به این معنا است که اگر ذوق هنری و علاقه‌ای به عکاسی دارید، گذراندن دوره آنلاین عکاسی در تصویرگران پویا اندیش و یادگیری عکاسی حرفه‌ای شما را به سرعت به دنیای کسب و کار وصل می‌کند و می‌توانید طی مدت زمان کوتاهی با کمی دقت، تمرکز و خلاقیت به کمک آموزشگاه عکاسی و دوره‌های عکاسی به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید و از هنر و حرفه‌ای که دارید کسب درآمد کنید.

آموزش حرفه‌ای عکاسی را با تصویرگران پویا اندیش تجربه کنیم

اگر برایتان این سؤال ایجاد شده است که چرا شرکت در دوره و کلاس آموزش آنلاین عکاسی تصویرگران پویا اندیش را پیشنهاد می‌کنیم باید بگوییم که این مجموعه پرتلاش و حرفه‌ای با سابقه سه دهه آموزش در زمینه عکاسی توانسته‌اند هنرجویان موفق و حرفه‌ای را تربیت کنند و کارنامه‌ای موفق در زمینه آموزشگاه عکاسی دارند. شما با شرکت در دوره‌های آموزش حضوری عکاسی تصویرگران پویا اندیش می‌توانید همانند دیگر هنرمندان و هنرجویان به مدد آموزشی که از مربیان و متخصصان این هنر و حرفه دریافت می‌کنید به اهداف خود در زمینه یادگیری عکاسی برسید و خود را به راحتی در محیط کاری مورد علاقه خود قرار دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق آدرس وبسایت ( akkasi.art ) با این مجموعه پرتلاش آشنا شوید و از طریق شماره تلفن‌های 02122580505و 02122587587  با هنرمندان و کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت کنید. سپس خود را برای گذراندن دوره و کلاس آنلاین عکاسی پویا اندیش آماده کنید تا اتفاقی بسیار خوب و مهم را در زندگی خود رقم بزنید و از ثبت تمام لحظه‌هایی که دوستشان دارید لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی