ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه بهترین استاد زبان آنلاین را پیدا کنیم؟

با انتخاب کردن آموزش آنلاین برای یادگیری زبان از مزایای بسیاری برخوردار می‌شوید که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: محیط زندگی شما تبدیل به کلاس زبان شما می‌شود و شما به‌راحتی می‌توانید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با انتخاب کردن آموزش آنلاین برای یادگیری زبان از مزایای بسیاری برخوردار می‌شوید که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محیط زندگی شما تبدیل به کلاس زبان شما می‌شود و شما به‌راحتی می‌توانید در گوشه دلخواه خود در خانه به یادگیری بپردازید.
  • مجبور نیستید صبح زود از خواب بلند شوید و یا ترافیک سنگینی را در مسیر کلاس زبانتان تحمل کنید.
  • در کلاس‌های خصوصی آنلاین مجبور نیستید بر سر توجه استاد با هم‌کلاسی‌هایتان رقابت کنید.
  • هر سؤالی در ذهنتان شکل بگیرد، همان موقع می‌توانید بپرسید و نیازی به انتظار برای زمان مناسب پرسیدن نیست.
  • کلاس‌های آنلاین زبان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که از صحبت‌کردن جلوی دیگران خجالت می‌کشند و یا درون‌گرا هستند.
  • زمان کلاس‌های آموزش زبان آنلاین باتوجه‌به برنامه زمانی شما منعطف است. اگر پرمشغله هستید، اگر برنامه روزانه شما به‌گونه‌ای است که زمان مشخصی برای کلاس زبان نمی‌توانید تعیین کنید، حتی اگر مادر هستید و بیشتر زمان خود را به کودکتان اختصاص می‌دهید، آموزش زبان آنلاین بهترین انتخاب برای شما است.

 با وجود تمام مزایای کلاس‌های خصوصی زبان آنلاین، استاد زبان آنلاین مناسب، تأثیر زیادی در محقق شدن هدف شما از یادگیری زبان دارد. برای انتخاب استاد زبان مناسب نیاز به رعایت نکاتی دارید که به آن می‌پردازیم.

  در دنبال کردن هدفتان با پشتکار عمل کنید!

 در آموزش آنلاین زبان ممکن است استاد زبان شما در کشور دیگر و با فرسنگ‌ها فاصله از شما ساکن باشد؛ بنابراین دقت بالایی در استاد مناسب نیاز دارید. پس اگر عینکی هستید، آن را به چشمان مبارکتان بزنید.

 پروفایل اساتید در پلتفرم های آنلاین را با دقت بررسی کنید‌.

 در فضای مجازی از دوستان، آشنایان و یا در گروه‌های دوستانه و خانوادگی خود در مورد استاد خوب زبان جویا شوید.

می‌توانید از فروم‌های آموزشی نیز برای دریافت اطلاعات استفاده کنید.

به استاد موردنظرتان پیام دهید و سؤالاتی که در ذهنتان به وجود آمده در مورد نحوه تدریس بپرسید.

آموزشگاه آنلاین زبان تیکا، با برگزاری جلسه آزمایشی که معمولاً نیم ساعت زمان می‌برد، این مسئله را به‌طورکلی برای شما حل کرده است.

 جلسه آزمایشی آنلاین تیکا که برای بسیاری از اساتید تیکا به‌صورت رایگان برگزار می‌شود. در این جلسه می‌توانید در مورد متد تدریس استاد، کتابی که تدریس می‌شود و مهارت و هدفتان از یادگیری زبان با استاد صحبت کنید.

 استاد زبان آنلاین خوب باید با زبان و فرهنگ مادری شما آشنا باشد.

  بهترین استاد زبان آنلاین می‌تواند یک نیتیو اسپیکر به زبان مقصد شما باشد. اما در این صورت چطور می‌تواند به شما آموزش دهد؟ برای مثال استاد زبان سوئدی که تنها به این زبان مسلط است، چطور بدون دانش زبان انگلیسی یا فارسی به شما سوئدی آموزش دهد؟ اگر استاد شما آشنایی نسبی با فرهنگ و زبان مادری شما داشته باشد، هدف و مهارت‌های موردنیاز شما را بهتر درک می‌کند و احتمالاً بهتر می‌تواند در روند یادگیری به شما کمک کند.

خود را به چالش دعوت کنید!

اگر در جلسه آزمایشی سامانه آنلاین آموزش زبان تیکا، متوجه شدید دیدگاه استاد در آموزش زبان با شما متفاوت است، نگران نباشید!

خود را به چالش بکشید و آموزش با اساتیدی که دیدگاه‌های جدید و متمایز دارند را تجربه کنید. این تجربه قطعاً محدوده دیدگاه شما را گسترش می‌دهد و ابعاد جدیدی از زبان مقصد را به شما نشان می‌دهد.

به صدای درونتان گوش کنید!

شاید از این نکته تعجب کنید، اما صدای درون شما هرگز دروغ نمی‌گوید. فرض کنید شما برای یادگیری زبان هلندی بهترین استاد تیکا را باتوجه‌به نظرات بسیار خوب کاربران پیدا کرده‌اید. ولی با وجود تمام نظرات مثبت در پروفایل استاد شما احساس خوبی به ادامه یادگیری با این استاد ندارید. کاری که باید بکنید، دقیقاً گشتن میان باقی اساتید تیکا برای پیداکردن استاد دیگر است. احساس شما تأثیر مستقیم در یادگیری شما دارد. باید به استاد خوب حس خوبی داشته باشید.

متناسب با هدف خود استاد انتخاب کنید!

بعد از اینکه در صفحه لیست اساتید تیکا زبان موردنظر خود را انتخاب کردید، حتماً باتوجه‌به هدفتان از یادگیری زبان، تخصص و مهارت دلخواه را نیز انتخاب کنید. برای مثال اگر شما برای شرکت در آزمون hsk نیاز به یادگیری زبان چینی دارید، در tikkaa.ir  پس از انتخاب زبان چینی، تخصص آزمون‌های زبان چینی و بعد مهارت آزمون hsk  را انتخاب کنید. در این صورت تیکا بهترین استاد آنلاین زبان متخصص در تدریس آمادگی برای این آزمون را به شما نشان می‌دهد. قدم بعدی انتخاب معلم زبان دلخواه از میان این لیست است.

سطح زبان شما غیرقابل اجتناب است!

اگر شما هیچ زمینه‌ای در زبان ایتالیایی نداشته باشید و استاد زبان ایتالیایی شما در سطح B2 تدریس کند، چه فایده‌ای دارد؟ شما هیچ‌وقت با این روند زبان ایتالیایی یاد نمی‌گیرید. استاد ایده‌آل باید باتوجه‌به سطح زبان شما تدریس کند. برای حل این مشکل در پروفایل اساتید سطح‌های مورد تدریس استاد را بررسی کنید تا کلاس‌های زبان آنلاین جذاب‌تری داشته باشید.

استاد ایده آل با انرژیه!

انرژی و پویا بودن فضای کلاس به طور مستقیم روی میزان انرژی شما برای یادگیری و رغبت شما برای ادامه یادگیری تأثیر دارد. استاد ایده‌آل، استادی است که انرژی و فضای کلاس را پویا و انگیزه‌بخش نگه دارد تا روند یادگیری شما مستمر و ادامه‌دار باشد.

این انرژی وقتی حاصل می‌شود که استاد انتخابی شما، علاقه، انگیزه، رغبت و تجربه کافی در کاری که انجام می‌دهد را داشته باشد. در همین جهت جالب است بدانید، در آموزش زبان آنلاین تیکا، اساتید به شما معرفی می‌شوند که عموماً تجربه زندگی و سکونت در کشورهایی را دارند که به زبان موردنظر شما صحبت می‌کنند. همچنین باتوجه‌به هدف زبان‌آموز از یادگیری زبان، تجربیات خود را نیز در اختیار او می‌گذارند.

در هر شرایطی خوشبین باشید!

استاد شما می‌تواند بهترین استاد آنلاین زبان باشد اما در دیوار پشت سرش در کلاس آنلاین پوستر خواننده‌ای نصب شده باشد که شما از او متنفرید. هیچ عامل غیرمرتبطی را در انتخاب استاد خوب دخالت ندهید. استاد خوب آنلاین لزوماً افکار مشابه شما ندارد. همچنین نیتیو اسپیکر بودن معیار درستی برای انتخاب استاد ایده‌آل زبان آنلاین نیست. چه بسیار نیتیو اسپیکرهایی که توانایی تدریس زبان مادری خود را ندارند و چه بسیار استاد آنلاین فارسی زبانی که زبان اسپانیایی را به بهترین شکل ممکن تدریس می‌کنند.

در تیکا در یادگیری ۱۴ زبان و تخصص و مهارت دلخواه شما، در کنارتان هستیم.

انتخاب بهترین استاد زبان در سامانه آموزش آنلاین تیکا

تیکا در زمینه آموزش 14 زبان زنده دنیا، حدودا 75 تخصص و 150 مهارت در کنار شماست!

ما در تیکا افتخار همکاری با بیش از 400 مدرس زبان را داریم و بیش از 5000 زبان‌آموز در سراسر دنیا در خصوص همراهی در فرآیند یادگیری زبان، تخصص و مهارت دلخواهشان به ما اعتماد کردند.

اگر تصمیمتان را برای شروع یادگیری گرفته‌اید؛ در این صورت می‌توانید با مراجعه به سایت تیکا در آدرس tikkaa.ir   زبان موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب زبان شما به صفحه انتخاب اساتید منتقل می‌شوید. در این صفحه باتوجه‌به هدف خود از یادگیری زبان می‌توانید تخصص و مهارت دلخواه خود را انتخاب و اساتید متخصص در این زمینه را ببینید. حالا می‌توانید با خیال راحت استاد موردنظر را انتخاب کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و یا مشاوره رایگان دارید، با ما در پشتیبانی سامانه آموزش خصوصی زبان تیکا (91016620-021) در تماس باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی