ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پرواز های رویایی ایرآسیا، بگذارید مقصدتان را حدس بزنیم [رپورتاژ آگهی]

این تصویر را مجسم کنید. ساحلی با ماسه هایی زرد و دریایی آن قدر خوش رنگ و شفاف که بتوان مرجان هاي کف آب را هم دید. کمی آن سوتر درخت هایی سرسبز که تا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این تصویر را مجسم کنید. ساحلی با ماسه هایی زرد و دریایی آن قدر خوش رنگ و شفاف که بتوان مرجان های کف آب را هم دید. کمی آن سوتر درخت هایی سرسبز که تا نزدیکی دریا خود را جلو کشیده اند. وقتی که صحبت از مسافرت و تعطیلات می شود این تصویر یکی از اولین هاست که به ذهن می رسد به خصوص اگر قصد سفر به کشوری با آب و هوایی استوایی دارید. کشوری که دریا، آثارتاریخی دیدنی، فرهنگ و آداب و رسومی جذاب و هم مراکزی برای خریدی ارزان داشته باشد. درست حدس زده ایم؟ مقصدتان تایلند است؟!

حالا که با یکدیگر هم عقیده هستیم بگذارید بگوییم در مرحله بعد به چه فکر می کنید. می خواهید جستجو کنید برای بلیط هواپیما و محل اقامت. چه بهتر که پروازی باشد بدون توقف در کشور سوم و مستقیم به مثلا پوکت. حالا بحث حساب و کتاب و هزینه ها ست. کاملا حق دارید! چه کسی از یک مسافرت خوب و راحت کم خرج بدش می آید؟!

پرواز با هواپیماهایی با کیفیت و البته ارزان.

ایرآسیا وارد می شود

به نظر می آید که همین شکل از نگاه باعث شده تا مدیران خط هوایی ایر آسیا با در پیش گرفتن رویکرد خدمات ارزان، قیمت بلیط های خود را به پایین ترین حد رسانده و ادعا کنند بلیط هایشان از همه جا ارزان تر است و به ادعا نیز ببالند.

کافیست به سایت ایرآسیا سری بزنیم و ببینیم که در قسمت «درباره ما» این دومین تیتر به همین موضوع اشاره دارد. وحتی با یک طرح گرافیکی نظر شما به این موضوع جلب می شود که داشتن «ارزان ترین قیمت ها»«تضمین » شده است. البته این ادعای شرکت ایرآسیا به هیچ عنوان پربیراه نیست. موسسه تحقیاتی SkytrX ایر آسیا را در هفت سال متوالی 2015) -(2009 به عنوان بهترین خط هوایی کم هزینه دنیا انتخاب کرده است.

ناوگان هوایی:

نکته جالب ماجرا آن جاست که با وجود بلیط های ارزان، ایرآسیا کیفیت خدمات خود را فدای این ویژگی نکرده است. اولین نشانه راستی این موضوع انتخاب هواپیماهای این شرکت است. در حال حاضر در ناوگان هوایی ایر آسیا 175 ایرباس 320 و 28 ایرباس 330 با عمر متوسط پنج سال پرواز می کنند.

در هواپیماهای ایر باس 320 صد و هشتاد صندلی وجود دارد و مدل ایرباس 330 دارای سیصدو هفتاد و هفت صندلی است. مقصد این هواپیماها 125« نقطه از جهان در 24 کشور است تا ایرآسیا همراه با تامین امنیت و راحتی مسافرانش به وعده خود در قالب شعار جامه عمل بپوشاند» ما شما را به آن جا می بریم.

خدمات:

ایر آسیا سه کلاس پروازی ارزان، متوسط و تجاری برای مسافرانش تدارک دیده است. در کلاس پروازی ارزان شما می توانید علاوه بر انتخاب صندلی از طریق رزرو آن لاین تا 48 ساعت پیش از پرواز تاریخ بلیط خود را تغییر دهید.

در کلاس متوسط این کار به صورت رایگان- برای دو بار- تا دو ساعت قبل از پرواز امکان پذیر است. علاوه بر اینکه ایرآسیا حمل تا سقف بیست کیلوگرم از بار را به صورت مجانی بر عهده می گیرد. در کلاس تجاری مسافر می تواند تا 40 کیلوگرم بار داشته باشد و برای آن هزینه ای پرداخت نکند و تا دو ساعت قبل از پرواز هرچند بار که خواست رایگان تاریخ پروازش را عوض کند.

در زمان پرواز با ایرآسیا، این انتخاب برای شما مهیاست که غذا های گرم و نوشیدنی های مطابق میلتان را در هواپیما تهیه کنید. غذاها نیز با رعایت قوانین شریعت اسلام تدراک دیده شده اند.

ایر آسیا در ایران:

شروع تغییر و تحولات چشمگیر در زمینه مراودات ایران و جامعه جهانی خبری خوش برای همه شرکت ها و تاجران بود تا با بهره گیری از پتانسیل های زیاد یک بازی دو سر برد را شروع کنند. ایرآسیا هم خارج ازاین حلقه نیست و در نظر دارد نقشی چشمگیر را در انتقال مسافران از مالزی و تایلند (د پروازهای مستقیم و جداگانه) به ایران و برعکس به عهده گیرد.

کشور ایران به حق سزاوار دریافت لقب کشوری با توریسم چهار فصل است. اقلیم پهناور و جغرافیای متنوع باعث شده است که جهانگردان زیادی دوست داشته باشند در مسافرت به ایران انواع و اقسام آب و هوا و تفریحات مرتبط با آن را فقط در یک سفرتجربه کنند.

دیگر نکته مشوق برای جهانگردان تنوع و گوناگونی آثار باستانی در سراسر ایران است. گستردگی این آثار به حدی است که از تمدن های پیش از میلاد تا آثار برجسته یکی از بزرگترین حکومت های اسلامی را شامل می شود. به همه این ها باید اضافه کرد که ایران با داشتن حدود هشتاد میلیون جمعیت فرهنگ های مختلفی را در خود جای داده است که از نزدیک دیدن و آشنا شدن با آن ها برای هر مسافری جذاب و پر خاطره است.

این جذابیت برای جهانگردانی از سمت مالزی و تایلند دو چندان می شود زیرا که از نزدیک دیدن نوعی دیگر از فرهنگ شرقی برای آن ها تجربه ای خاطره انگیر خواهد بود. البته سمت دیگر و عکس این سفر یعنی مسافرت خانوادگی و به یادماندنی از ایران به تایلند نیز برقرار و صادق است.

شرکت مستر کارد در راهنمای (2015)خود برای معرفی مقصد های مهم دنیا شهر بانکوک را در رده دوم این لیست قرارداد.(1) آب و هوایی خوش، ساحلی زیبا و مناسب برای غواصی، معابد اعجاب انگیز و ارزان و به صرفه بودن خدمات و خرید باعث شده است که کشور نه تنها تایلند مقصدی جذاب برای خانواده های ایرانی بلکه برای توریست هایی از سراسر دنیا باشد.

خرید بلیط:

ایرآسیا می داند که همه این سرویس ها و امکانات برای جلب نظر مشتری کافی نیست و لازم است که برای او راحت ترین و بهترین خدمات را تدارک دید. یکی از مهم ترین این خدمات فراهم سازی شرایطی سهل و آسان است برای خرید بلیط.

به این اضافه کنید که ایرآسیا از ناخشنودی مسافران در پروازهای غیر مستقیم به مقصدشان مطلع است. و برای همین شرایطی فراهم آورده است که همه پرواز ها به مقصد تایلند و مالزی بدون رفتن به کشور سوم و به صورت مستقیم به مقصد باشد.

دفتر مرکزی این شرکت هم این امر را یکی از اصول اولیه خود قرار داده است تا در هنگام مراجعه ی مسافران، بتوانند نه فقط بلیط، که پکیجی کامل و جامع در پروازی مستقیم به پوکت در اختیار ایشان بگذارد.

علاوه بر این در اقدامی هماهنگ با آژانس های معتبر برای مشتریان تایلند و مالزی این امکان مهیا شده است که مسافران بتوانند بلیط و دیگر خدمات مورد نیازشان را از این آژانس ها تهیه کنند. افزون بر اینکه مسافرین دارنده کارت های اعتباری خارجی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ایرآسیا بلیط خود را آنلاین خریده و از خدمات مختلف استفاده کنند.

بعد از همه این حرف ها می توان فهمید زمانی که ایرآسیا از سفری رویایی یاد می کند دلیل انتخاب و ادعای این امر چیست؛ بلیط هایی مقرون به صرفه به همراه امکانات و خدماتی ویژه، شایسته و درخور.

شماره تماس دفتر مرکزی: 02126200686

۱. لینک به منبع

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی