ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش پریمیر ویژه بازار کار

آنگونه که کمپانی ادوب درباره پریمیر (Adobe Premiere) می گوید: پریمیر ابزاری هوشمند برای قصه گویی و ویرایش فیلم است. پریمیر برای ویرایش فیلم فوق‌العاده است بگونه‌ای که بسیاری از تدوین و ویرایش فیلم‌ها در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آنگونه که کمپانی ادوب درباره پریمیر (Adobe Premiere) می گوید: پریمیر ابزاری هوشمند برای قصه گویی و ویرایش فیلم است.

پریمیر برای ویرایش فیلم فوق‌العاده است بگونه‌ای که بسیاری از تدوین و ویرایش فیلم‌ها در این نرم افزار قدرتمند انجام می شود.

اگر می‌خواهید به دنیای تدوین و ویرایش حرفه‌ای فیلم وارد شوید می‌توانید دوره‌ی آموزش جامع پریمیر (Adobe Premiere) را دنبال کنید. ما در این مقاله به تشریح کامل آموزش جامع پریمیر و ویژگی‌های این نرم افزار قدرتمند می پردازیم. با ما همراه باشید.

چرا ویرایش فیلم و تدوین را با پریمیر انجام دهیم؟

پریمیر(Adobe Premiere) نرم‌افزار اصلی ویرایش ویدئو در صنعت برای به اشتراک‌گذاری اجتماعی، تلویزیون و فیلم است. ابزارهای خلاقانه، ادغام با برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر و قدرت Adobe Sensei به شما کمک می‌کند فیلم‌ها  و ویدیوهای بسیار شگفت‌انگیزی تهیه کنید. پریمیر اگر نگوییم بی‌نظیرترین نرم‌افزار تدوین و ویرایش فیلم است، کم نظیرترین هست.

پریمیر برای هر تصوری که در ویرایش فیلم دارید ابزاری در اختیار شما قرار می‌دهد. با فراگیری آموزش جامع پریمیر(Adobe Premiere) می‌توانید دنیای جذاب و دوست داشتنی ویرایش و تدوین را آغاز کنید.

پریمیر دارای timeline  با جزئیات‌تری است و قابلیت وسیع‌تری برای مدیریت هر چه راحت‌تر پروژه‌های بزرگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع با timline  این نرم افزار می‌دانید جای هر object کجا قرار دارد. نقطه قوت پریمیر در مقابل نرم‌افزاری همانند افتر افکت ابزارهای آن است.

ابزارهای پریمیر بسیار عالی چیده شده‌اند. گویی مجموعه‌ای از قطعات پازلی است که هر کدام در دم دست‌ترین حالت ممکن خودش قرار گرفته است. قدرت ویرایش‌گری پریمیر با افتر افکت قابل قیاس نیست. چرا که افترافکت بیشتر روی جلوه‌های ویژه و موشن‌گرافیک و دنیای حرکت‌های دو بعدی و سه بعدی تمرکز دارد. با پریمیر ( هم‌زمان می‌توانید با چند دوربین کار کنید و خروجی‌های بسیار جذاب و راحتی را بگیرید. این ویژگی‌ها باعث شده که پریمیر در حوزه‌ی تدوین پیشتازی کند.

دوره‌ی آموزش پریمیر (Adobe Premiere) را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

علاقمندی کاربران وب به دنیای ویدیو آن‌قدر زیاد است که در هر ساعت میلیون‌ها دقیقه در سراسر جهان دیده می شود. وجود سرویس‌های قدرتمندی چون یوتیوب و ویمو و... باعث شده که کاربران به دنیای ویدیو سریع‌تر و بهتر جذب شوند. در دهه‌ی اخیر سعی کنید متخصص باشید. شاید برای دنیا مهم نیست که شما متخصص پریمیر باشید یا افتر افکت  یا چیز دیگر. مهم این است که در حوزه‌ی که انتخاب می کنید متخصص شوید. امروزه در عصر دیجیتال، شما می‌توانید به راحتی در دوره آموزش پریمیر  شرکت کنید و با استفاده از تجارب اساتید مطرح در این زمینه، رشد هوشمندانه‌ای داشته باشید.

امکان آموزش آنلاین و غیرحضوری پریمیر در ایران فراهم است و این دوره را به علاقمندان به تولید محتوای ویدیویی، تدوین‌گران و دانشجویان و همه‌ی کسانی که می خواهید متخصص تدوین و ویرایش ویدیو در نرم‌افزار قدرتمند پریمیر شوند را پیشنهاد می‌کنیم. پس اگر می‌خواهید در این دوره، در حوزه‌ی تدوین و ویرایش ویدیو حرفی برای گفتن داشته باشید به دنبال آموزش جامع پریمیر (Adobe Premiere) باشید.

بازارکار پریمیر و تدوین فیلم به چه صورتی است؟

هر فیلمی اگر تدوین نشود شاید نه آنقدر وایرال می‌شود و نه آنقدر جذب‌اش می‌شویم. فیلم بدون تدوین مانند لباسی بدون دوخت است. هر فیلمی نیاز به یک تدوین‌گر متخصص دارد. دنیای ما به تدوین‌گران متخصصی نیاز دارد که قصه و روایت داستان را برایمان شنیدنی‌تر و دیدنی‌تر کنند. با دوره و کلاس آموزش تدوین فیلم می توانید یک تدوین‌گر موفق شوید به شرطی که اصول حرفه‌ای شدن را پیش بگیرید. برای متخصص‌ها همیشه کار وجود دارد. اطراف خود را بنگرید آیا متخصص بیکاری را می‌بینید؟ اگر آری باید آن فرد لوکیشن‌اش را عوض کند. در دنیای امروزه اگر متخصص باشید حتما پروژه‌های فراوانی پیش روی خود خواهید داشت.

مزایای شرکت در دوره‌ی آموزش آنلاین و غیر حضوری پریمیر؟

در دوران کرونایی که به سر می‌بریم چند اصل مهم برایمان نمایان شد:

ارزش زمان را بهتر درک کردیم. چرا باید با وجود امکان برگزاری دوره و کلاس آموزش تدوین فیلم، باز هم اصرار در شرکت در دوره‌های حضوری داشته باشیم؟ زمان رفت و برگشت ما می‌تواند صرف تمرین همان آموزش‌هایی باشد که می‌بینیم. هر مهارتی که تکرار و تمرین نداشته باشد از یاد خواهد رفت و در آن نمی‌توانیم به سمت متخصص شدن گام بر داریم. آموزش آنلاین و غیرحضوری تدوین فیلم در ایران ممکن شده و باید از این امکان استفاده کرد تا از زمان استفاده‌ی بهینه تری و به نفع خودمان داشته باشیم.

سعی کنید با آموزش پریمیر روی توانایی های خودتان سرمایه‌گذاری کنید و هم‌زمان با کلاس تمرین‌ها را انجام دهید و در صورت داشتن هر سوالی با استاد در ارتباط باشید تا مباحث و سوالات را طبقه‌بندی شده بگذرانید. بدون شک هر سوالی یا هر گونه درخواست مشاور‌ه‌ای که دارید با تماس صوتی و تصویری قابل رفع است. امکان دریافت فایل‌های ویدیویی دوره این امکان را به شما می‌دهد که دوره و کلاس آموزش تدوین فیلم را که گذرانده‌اید را بارها مرور کنید و در آینده هر جا نیاز به مرور داشتید به صورت کامل و سریع به محتوای دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

آموزش آنلاین شما را محدود به یک لوکیشن خاصی نمی‌کند و شما دیگر از جبر جغرافیایی رها می‌شوید و به راحتی می‌توانید در هر جایی از این کره‌ی خاکی هستید، در دوره‌های آموزش جامع پریمیر (Adobe Premiere) شرکت کنید. پس اگر می‌خواهید یک تدوین‌گر متخصص و کار بلد باشید هر چه سریع‌تر با  آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش تماس بگیرید.

در دوره و کلاس آموزش پریمیر چه چیزی را فرا می گیرید؟

در دوره آموزش جامع پریمیر (Adobe Premiere) پیش فرض این گونه قلمداد می‌شود که شما می‌خواهید این دوره را از ابتدا آغاز کنید. ما سرفصل‌ها را از صفر تا 100 چیده‌ایم تا بتوانید اصول حرفه‌ای شدن را پیش بگیرید. در دوره و کلاس آموزش تدوین فیلم از سرفصل‌هایی سخن می‌گوییم که یک تدوین‌گر متخصص به آن‌ها نیاز دارد. هر جلسه تمرین‌هایی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که بتوانید آنچه را که فرا می‌گیرید تمرین کنید. چرا که در تدوین  تکرار و تکرار و تکرار  فراوان است و باید از تجارب خود در پروژه‌های بعدی خود استفاده کنید تا زمان پروژه‌های خود را کمتر کنید و بتوانید کلیه‌ی فرایند پروژه را مدیریت کنید.

مزیت‌ها و قابلیت‌های پریمیر در مشاغل:

  • امکان برش و وصل تصاویر و ویدیوها
  • ترکیب ویدیوها با انواع تصاویر و صوت‌ها
  • درج متن و نوشته با زبان‌ها و فونت‌های مختلف در قسمت‌های منتخب شده از ویدیو
  • قابلیت ویرایش سریع در نرم افزار پریمیر
  • قابلیت ترکیب لوگو و ویدیو
  • قابلیت اجرای بهتر و سرعت بالاتر نسبت به سایر نرم افزارهای تدوین
  • پشتیبانی از فرمت‌های مختلف.
  • داشتن ابزارهای راحت جهت یادگیری و بکارگیری در تدوین

"پریمیر یک ابزار قدرتمند ویرایش می‌باشد که قادر به تولید فایل‌های ویدئویی با کیفیت پخشِ بالا می‌باشد. این نرم‌افزار در بین افراد مبتدی تا حرفه‌ای بسیار پرطرفدار است ولی برخی دیگر از برنامه‌ها برای سطوح بالای تولیدات تلویزیونی نیز بکار می رود."
پریمیر رابطۀ تعاملی بسیار خوبی دارد که برای تمامی سطوح کاربران مناسب می‌باشد. نحوه‌ی آموزش این دوره به صورتی است که شما را برای ورود به بازارکار آماده می‌کند. پس اگر علاقمند به دنیای تدوین و ویرایش فیلم هستید با خیالی آسوده در دوره  آموزش جامع پریمیر  (Adobe Premiere) شرکت کنید. اکیدا پیشنهاد می‌کنیم هر جلسه تمرین‌های استاد را به طور کامل پیگیری کنید تا هم‌زمان با کلاس در طول جلسات بتوانید اشکالات و سوالات خود را در هر بخش با استاد در میان بگذارید. هدف ما حرفه‌ای شدن شماست.

چرا آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش را پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به دنبال این هستید که تدوین گر حرفه‌ای و تمام عیاری شوید باید آموزش آنلاین و غیرحضوری پریمیر (Adobe Premiere) را در آموزشگاه حرفه‌ای و زیر نظر اساتید برجسته‌ای بگذرانید. به همین دلیل است کهآموزشگاه تصویرگران پویا اندیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آموزشگاه تخصصی تصویرگران پویا اندیش با 28 سال سابقه ی آموزشی افتخار این را دارد که از سال‌ها پیش دوره و کلاس آموزش تدوین فیلم را در بستر خود فراهم کرده است که همه‌ی هنرجوهای عزیز بتوانند در ایران عزیزمان به این غول نرم‌افزاری مسلط شوند و بتوانند مرزهای دنیای فردی و کسب و کار را با تحول شگرف روبرو کنند. اگر در رابطه با دنیای پریمیر سوالی برایتان باقی مانده است می‌توانید با مرکز تخصصی آموزش آنلاین پریمیر آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش تماس بگیرید تا بتوانید هدیه‌ی گران‌بها به آینده‌ی خود تقدیم کنید.

جهت شرکت در آموزش جامع پریمیر (Adobe Premiere) می‌توانید از طریق آدرس وبسایت ( pouyaandish.com ) با آموزشگاه تصویر گران پویا اندیش آشنا شوید و با شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 تماس بگیرید و اطلاعات و مشاوره‌های اولیه را دریافت کنید. با شرکت در دوره  و کلاس تدوین فیلم گام مهمی در راستای رسیدن به اهدف آینده‌تان را رقم می زنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohamad reza
    mohamad reza | ۲۱ دی ۱۴۰۰

    همانطور که از نام آن پیداست، و در این مقاله هم به خوبی به امکانت Premiere Pro اشاره شد از قبیل تایپوگرافی و ترنزیشن ها که این این نرم افزار را یک ویرایشگر ویدئو در سطح حرفه ای می کند.

    قالب ها یا پروژه های آماده پریمیر عنوان متعددی به صورت آنلاین برای Adobe Premiere Elements در دسترس هستند: mrmiix.com ... که شاید برای یادگیری مبتدیان بهترین گزینه باشد

مطالب پیشنهادی