ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۶ نکته که باید برای انتخاب آژانس تبلیغات گوگل بدانید

انتخاب بهترین آژانس تبلیغات در گوگل می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات بهتری را در بستر مرورگرهایی همچون گوگل داشته باشید اما فعالیت این آژانس ها به چه صورت است ؟ یا درکل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب بهترین آژانس تبلیغات در گوگل می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات بهتری را در بستر مرورگرهایی همچون گوگل داشته باشید اما فعالیت این آژانس ها به چه صورت است ؟ یا درکل آژانس تبلیغات گوگل چیست؟

ممکن است شما نیز همانند برخی کاربران با خواندن خط اول این نوشتار با چنین سوالاتی در ذهن خود مواجه شده باشید. ما اینجا هستیم تا به این سوالات پاسخ داده و به تشریح پارامترها و عواملی بپردازیم که در کنار هم می توانند به شما کمک کنند تا بهترین آژانس را برای تبلیغات گوگل خود انتخاب کنید. اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این راستا هستید، توصیه داریم تا انتها ما را مهمان نگاه های زیبای خود کنید.

اهمیت تبلیغ در گوگل

برخی ممکن است با خود تصور کنند به راحتی می توان در بسترهایی همچون گوگل تبلیغات خود را انجام داد و این امر را بسیار ساده می دانند اما لازم است استفاده از این تبلیغات همچون استفاده از برخی ابزارها در کشور ما محدودیت های خاص خود را دارد و همین محدودیت ها موجب شده تا روند آن پیچیده گردد. گاهی مدیران برخی کسب و کارها تصمیم می گیرند تا در راستای ارتقای سطح شرکت از تبلیغات استفاده کنند اما آیا چگونگی انجام این تبلیغ ها و محیط در نظر گرفته شده برای آن اهمیت ندارد ؟

قطعا این فاکتورها اهمیت بسیار بالایی دارند به همین دلیل است که امروزه آژانس هایی تحت عنوان تبلیغات در گوگل راه اندازی شده اند که با قابلیت های بی نظیر خود می توانند از آموزش تا مدیریت تبلیغات را برای شما انجام و روندی رو به رشد را برای کسب و کار شما رقم بزنند. انتخاب چنین آژانس هایی نیاز به در نظر گرفتن پارامترهای مهمی دارد که در ادامه این نوشتار به بیان این پارامترها خواهیم پرداخت.

بررسی کنید که آژانس تبلیغاتی موردنظر واقعا معتبر است

قبل از انتخاب حتما با خود بپرسید که آیا آژانس موردنظر از اعتبار کافی برخوردار بوده و یا واقعا به عنوان یک آژانس شناخته می شود ؟ این سوال ابهام چندانی ندارد و به عنوان یک سوال کاملا صریح قلمداد می گردد. به این دلیل پرسش مطرح شده را به عنوان اولین راهکار بیان نمودیم چون به عنوان اطلاعات پایه در نظر گرفته می شود.

شما برای تبلیغات خود به آژانسی نیاز دارید که بتواند اطلاعات مهم و جامعی را در اختیارتان قرار دهد. در واقع انتخاب یک آژانس تبلیغا گوگل که از منابع و اطلاعات فراوان، تجربیات بسیار و کارکنان متعددی برخوردار است از نیازمندی های شما به شمار می رود که هر گونه سهل انگاری در آن می تواند در ادامه شما را با مشکلات متعددی مواجه سازد.

بررسی میزان شفافیت آژانس تبلیغات گوگل

دومین پارامتر بررسی دقیق میزان شفافیت آژانس است، زیرا شما برای گوگل ادز خود به آژانسی نیاز دارید که کاملا شما را متوجه فعالیت هایی که قرار است بر روی حساب کاربریتان انجام دهید نموده و شرایط مناسبی را برای شما رقم بزند. جالب است بدانید در سراسر دنیا یک آژانس تبلیغاتی معتبر به شما این امکان را می دهد تا به تمامی فعالیت هایی را که بر روی حساب کاربری شما صورت می پذیرند دسترسی داشته باشید. بررسی این شفافیت ها به شما کمک می کند تا به این یقین برسید آژانس تبلیغات گوگل موردنظر مورد اعتماد است یا خیر.

آیا در مورد آژانس موردنظر از دیگران چیزی شنیده اید ؟

موارد بسیاری می توانند به شما کمک کنند تا به این پرسش پاسخ داده و نسبت به آژانس موردنظر به اطلاعات قابل توجه ای دست یابید. از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که نقش بسیار مهمی را در این راستا ایفا می کنند.

  • از طریق یک همکار یا شریکی کاملا مورد اعتماد
  • دست یابی به اطلاعات لازم درباره مدیر آژانس تبلیغات گوگل
  • دریافت اطلاعات لازم از طریق مشتریان قبلی و فعلی شرکت

بررسی همکاری شرکت با کسب وکارهای مشابه با کسب و کار شما

برخی ممکن است تصور کنند که همیشه اول بودن به معنای برتر بودن است در حالی که این باور برخی مواقع کاملا اشتباه بوده و ممکن است سبب بروز اشتباهات متعددی شوند. اگر آژانس تبلیغات گوگل موردنظر شما در گذشته با کسب و کارهای مشابه با شما همکاری داشته است یا هم اکنون نیز همکاری دارد  این گزینه به عنوان یک مزیت می تواند بهترین ها را برای شما رقم بزند تا بفهمید که چه میزان به کار خود تسلط دارند.

بررسی اینکه آژانس تبلیغات گوگل موردنظر خودش نیز از تبلیغات استفاده می کند یا خیر ؟

اگر یک آژانس تبلیغات گوگل در امر تبلیغات برای شرکت خود موفق بوده است قطعا می تواند در این راستا نیز سبب موفقیت شما شود. زمانی که یک شرکت از این مجموعه تبلیغات استفاده می کند در واقع به کاربران خود نشان می دهد که تا چه میزان به اثرات مثبت این تبلیغات در زمینه رونق کسب و کار ایمان دارد. این گزینه را امروزه به عنوان یک معیار مهم در انتخاب و سنجش آژانس تبلیغات گوگل می دانند.

بررسی نحوه ارائه گزارش نتایج

بسیاری از نمونه های معتبر آژانس تبلیغات گوگل نتایج حاصل را در قالب ترافیک داده به صورت دائم در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا به این طریق بتوانند به آن ها کمک کنند به راحتی به اطلاعات دست یابند. بررسی این نتایج و آنالیز دقیق آن ها امری بسیار مهم به شمار می رود و تمامی شرکت های معتبر باید بتوانند این نتایج را به خوبی ارائه دهند. گزارش هایی که در این راستا تحویل داده می شوند باید طی یک بازه زمانی منظم ارسال شده و به دور از هرگونه اشتباه و خطایی باشند.

یک آژانس گوگل ادوردز که از اعتبار بالایی برخوردار است، باید برحسب نیاز شما به صورت هفتگی ، ماهانه یا سالیانه این گزارش ها را برای شما ارسال نموده و توضیحات لازم را نیز ارائه نماید. تمامی مسائلی که در این گزارش ها مورد بررسی قرار می گیرند ارتباط مستقیمی با سطح عملکرد حساب کاربری شما داشته و نشان دهنده کیفیت فعالیت های آژانس هستند. توصیه داریم به سادگی از کنار پارامترهایی که بیان نمودیم عبور ننموده و با در نظر گرفتن آن ها به خود در انتخاب درست یک آژانس تبلیغات گوگل کمک کنید.

کیان تجارت به عنوان یک شرکت که در زمینه تبلیغات گوگل مشتریان زیادی را در حوزه های مختلف و کسب و کارهای مختلف تجربه کاری دارد، خیال شما را بابت بازگشت سرمایه و نرخ بازخورد بالا راحت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی