ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اگر قصد خرید تردمیل خانگی دارید این مطلب را بخوانید

بدون شک تردمیل یکی از بهترین تجهیزات ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندام به شمار می آید و به همین خاطر است که امروزه به بخش جدایی ناپذیر باشگاه های ورزشی تبدیل شده است. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بدون شک تردمیل یکی از بهترین تجهیزات ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندام به شمار می آید و به همین خاطر است که امروزه به بخش جدایی ناپذیر باشگاه های ورزشی تبدیل شده است. اما گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی از جمله نبود وقت کافی یا شرایط بد آب و هوایی مراجعه به باشگاه ورزشی امکان پذیر نباشد. در این شرایط خرید تردمیل خانگی یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می‌شود که شما را از مراجعه به باشگاه، صرف وقت و هزینه های بسیار بی نیاز می کند.

اگر تصمیم گرفته اید گامی مثبت و موثر جهت حفظ سلامتی و تناسب اندام خود بردارید و به دنبال تهیه تردمیل خانگی مناسبی هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله نکاتی که لازم است پیش از خرید تردمیل خانگی به آن ها توجه داشته باشید را بیان می کنیم.

هدف

پیش از هر چیز هدفتان از خرید تردمیل را مشخص کنید. آیا می خواهید به سرعت وزن کم کنید و به دنبال برنامه های تمرینی حرفه ای هستید؟ یا تنها برای یک پیاده روی یا دویدن ساده می خواهید از تردمیل استفاده کنید؟ آیا به تنهایی از تردمیل استفاده خواهید کرد یا ممکن است سایر اعضا خانواده تان از آن استفاده کنند؟

اگر چه این سوالات ساده به نظر می رسد اما پاسخ به آن ها به شما کمک خواهد کرد که با توجه به هدف و نیازتان تردمیل مناسبی را انتخاب کنید.

ابعاد

نکته بعدی انتخاب ابعاد مناسب است. باید ابعاد تردمیل انتخابی شما با فضای مورد نظرتان هماهنگی داشته باشد. پیش از خرید تردمیل خانگی فضای مورد نظر خود را اندازه گیری کنید. هم چنین لازم است فضای کافی در اطراف تردمیل وجود داشته باشد تا هنگام استفاده از آن و در مواقع خطر و افتادن از روی تردمیل، از صدمات احتمالی جلوگیری کنید.

تحمل وزن

عامل ضروری در خرید تردمیل وزن تحملی آن هاست. برای مثال، اگر وزن شما 70 کیلوگرم است باید تحمل وزن تردمیل حداقل 10 کیلوگرم بیشتر از وزن شما باشد. این نکته بسیار مهمی برای نحوه کارکرد صحیح تردمیل است و باعث افزایش طول عمر استفاده از آن می شود.

موتور دستگاه

موتور یک تردمیل خانگی از نوع DC با قدرت های متفاوت می باشد. با توجه به این که دویدن نسبت به پیاده روی به قدرت موتور بیشتری احتیاج دارد، پس اگر در برنامه تمرینی شما دویدن در اولویت است، قدرت موتور تردمیل باید بیشتر باشد.

عملکرد

 تردمیل ها از نظر عملکردی به دو نوع تک کاره و چندکاره تقسیم می شوند. تردمیل های تک کاره صرفا برای دویدن و کاهش وزن کاربرد دارند در صورتی که تردمیل های چند کاره علاوه بر کاربرد اصلی خود، با بهره مندی از امکانات اضافی از جمله ویبراتور، دراز و نشست و دمبل می توانند برنامه‌های تمرینی گسترده ای را فراهم کنند.

شیب

شیب تردمیل حرکاتی مانند راه رفتن یا دویدن در سر بالایی را شبیه سازی می کنند. شیب برخی از تردمیل های خانگی به صورت دستی و برخی دیگر به صورت برقی تنظیم می شوند. شیب های برقی معمولا تا 20% قابل تنظیم هستند.

ضربه گیر

از جمله مشخصات تردمیل خانگی مناسب قابلیتی به نام ضربه ‌گیر می باشد. این ضربه گیرها از وارد آوردن فشار به مفاصل زانو و کمر در حین ورزش و هم چنین انتقال هر گونه صدا و لرزش به طبقات پایینی جلوگیری می کنند.

گیره ایمنی

تمام تردمیل های خانگی دارای گیره ایمنی می باشد. گیره ایمنی با اتصال به لباس، ایمنی شما در حین ورزش را فراهم می کند.

تاشو

اکثر تردمیل های خانگی به صورت تاشو طراحی شده اند در نتیجه برای افرادی که فضای کافی در اختیار ندارند گزینه مناسبی می باشد.

امکانات اضافی

تردمیل های خانگی دارای امکانات متنوعی از جمله قابلیت پخش موسیقی از طریق AUX یا پورت USB، وجود جایگاهی برای نگهداری تبلت، موبایل یا قمقمه ورزشی و قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم می باشد که می توانید با توجه به نیاز و هدف خود هنگام انتخاب تردمیل به آن ها توجه داشته باشید.

نمایشگر

اکثر تردمیل های خانگی دارای کنسول یا نمایشگر هستند که اطلاعاتی همچون برنامه های تمرینی، سرعت، مسافت، کالری، زمان و ضربان قلب را نمایش می دهد.

برنامه های تمرینی پیش فرض دستگاه یک قابلیت بسیار مفید است که به طور خودکار می تواند شدت تمرین با مقدار سرعت و شیب را نمایش دهد و به عبارتی یک معیاری برای سنجش فعالیت های شما باشد.

سنسور ضربان قلب بر روی قسمت جلویی دستگاه قرار دارد و هنگامی که با دست هایتان آن را می‌گیرید، میزان ضربان قلب شما را بر صفحه نمایشگر نشان می دهد.

برخی از تردمیل های خانگی دارای دکمه هایی برای کنترل و تنظیم سرعت، شیب و تعیین برنامه تمرینی نیز می باشد.

خرید آنلاین یا حضوری؟

خرید اینترنتی مزیت های فراوانی دارد. شما می توانید بدون نیاز به حضور در فروشگاه ها مدل های مختلف تردمیل را با یکدیگر مقایسه کرده، مشخصات آن ها را بررسی کنید و پس از دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. البته خرید به صورت حضوری امکان تست و بررسی محصول را فراهم می کند که این ویژگی تنها مزیت خرید حضوری می باشد.

اگر قصد دارید تردمیل مورد نظرتان را به صورت اینترنتی خریداری کنید، بهتر است فروشگاه های معتبر با سابقه بالای فعالیت در زمینه فروش لوازم ورزشی را انتخاب کنید که خدماتی هم چون نصب و ارسال رایگان محصول، تست رایگان محصول، خرید حضوری و مشاوره رایگان را در اختیارتان قرار دهد.

فروشگاه های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که از جمله آن ها می توان به فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ علاوه بر ارائه اطلاعات صحیح از محصول و مشاوره رایگان نه تنها شما را در خرید اینترنتی تردمیل مورد نظرتان راهنمایی خواهد کرد بلکه با فراهم آوردن شوروم یا فروشگاه فیزیکی این فرصت را در اختیار علاقه مندان به خرید حضوری قرار داده است تا با مشاهده و تست رایگان محصول، تردمیل مورد نظرشان را خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شوروم و فروشگاه فیزیکی پیلتن شاپ:

تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، انتهای خیابان 35، پلاک 1/32

شماره تماس: 93111030-021

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی