ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آواخوان؛ گجت سخنگوی فارسی [رپورتاژ آگهی]

شاید امروز که این خبر رو می خوانید ذهن تان پر شده از تکنولوژی ها و دستاوردهایی که هر لحظه در گوشه کنار  دنیا ساخته و بوجود می آیند. اما امروز سرویسی را معرفی می کنیم که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید امروز که این خبر رو می خوانید ذهن تان پر شده از تکنولوژی ها و دستاوردهایی که هر لحظه در گوشه کنار  دنیا ساخته و بوجود می آیند. اما امروز سرویسی را معرفی می کنیم که در فضای تکنولوزی ایران نه تنها اولین بلکه دستاوردی نوین در علم ارتباطات است.

بی شک برای شما اتفاق افتاده که بخواهید پیامی را سریعاً به مخاطبان خود منتقل کنید. در چنین شرایطی اینکه چگونه یک پیام می تواند بیشترین تأثیر رو بر مخاطب داشته باشد، ذهنتون رو درگیر می کند. اگر بخواهید با یک دعوت باشکوه، مخاطبین خود را به یک گردهمایی یا همایش دعوت کنید، با این اوضاع چه راهی رو انتخاب می کنید؟ چه ابزاری برای این کار مناسب تر است؟ ارسال کارت دعوت، پیامک، تماس تلفنی با صدها نفر؟ اصلاً چگونه متوجه خواهید شد که پیامتان به گوش مخاطب رسیده یا خیر؟ چقدر هیجان انگیز بود اگر یک گجت این کار را به آسانی برای شما انجام می داد!

همزمان با همه مخاطبین شما تماس می گرفت و دعوتنامه شما را در گوششان زمزمه می کرد. بی نظیر میشد اگر این گجت وظیفه شناس گزارشی به شما می داد که کدام یک از مخاطبین پیام شما را شنیده اند؟ یا اصلا چه کسانی به دعوت شما پاسخ مثبت داده اند؟

avakhan1-w800

آوانک؛ اولین اپراتور پیام صوتی در ایران است که حدود یک سالی در زمینه ارسال پیام صوتی به تلفن های ثابت و همراه فعالیت تخصصی و گسترده ای دارد و در طی این مدت دستاورد های خود را در این زمینه معرفی و در اختیار کاربران خود قرار داده است، در جدید ترین دستاورد آوانک سرویسی را معرفی میکند که به صورت دانش بنیان و انحصاری در ایران برای اولین بار پیاده سازی شده است و تحولی بزرگ در سیستم اطلاع رسانی و ارتباطات خواهد بود.

آواخوان؛ سرویس جدید آوانک است که به صورت کاملا هوشمند و دقیق محتوای متنی را دریافت و بلافاصله به صدای شیوا و جذاب فارسی تبدیل میکند. نکته جالب در این سرویس این است که آواخوان متن دریافتی را با احساس و لحنی شیوا بیان می کند و بدون هیچ خطایی به شما تحویل می دهد.

با وجود این سرویس می توانید در چند لحظه متن خود را به صدا تبدیل کنید و برای مخاطبین خود به صورت تماس تلفنی ارسال کنید. این ارسال می تواند کاملا برنامه ریزی شده باشد، به گونه ای که برای هر مخاطب متنی اختصاصی با توجه به متد های از پیش برنامه ریزی شده توسط شما باشد.

شما می توانید جهت آشنایی با آواخوان به سایت آوانک مراجعه فرمایید.

www.Avanak.ir

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mhmardani
    mhmardani | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

    شیسیشسی

مطالب پیشنهادی