ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رویداد پیچ دک استارتاپ های برگزیده

دوره شتابدهی مگنت ✅در این دوره بیش از "50 تیم" استارت آپی متقاضی شرکت در رویداد بودند که 31 نفر برای مصاحبه انتخاب و در نهایت 12 تیم به رویداد پایانی دعوت شدند و بیشترین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دوره شتابدهی مگنت

✅در این دوره بیش از "50 تیم" استارت آپی متقاضی شرکت در رویداد بودند که 31 نفر برای مصاحبه انتخاب و در نهایت 12 تیم به رویداد پایانی دعوت شدند و بیشترین دسته بندی ثبت نام در حوزه آموزش و سرگرمی  بود.

 ✅در طول این دوره مصاحبه و منتورینگ با هر استارتاپ به منظور مشاوره و بررسی مشکلات هر مجموعه انجام شد و کارگاه دو هفته‌ای، هشت جلسه‌ای برای آموزش‌های ابتدایی تا پیشرفته در تمامی زمینه‌های مورد نیاز هر استارتاپ از شروع تا پایان صورت گرفته است. همچنین جلسات کمنورینگ به منظور بررسی MVP،  پیدا کردن نقطه سر به سر هر استارتاپ و روش‌های جذب سرمایه برگزار شد.

 ✅بعد از یک دوره سه ماهه در این مقطع زمانی، آخرین رویداد دوره شتابدهی مگنت با عنوان مگنت پیچ در تاریخ 18 آذر ماه سال 1400 برگزار می شود. در این رویداد 12 تیم برگزیده شده آماده ارائه ایده های خود در زمینه های آموزش از سنین 3 تا 12 سال، پلتفرم های دانشگاهی، تهیه و توزیع کتاب های درسی دیجیتال و چاپی، بازی های آموزشی، دوره های آموزشی کاربردی، و دریافت سرمایه از سرمایه گذاران هستند.

📣به همین منظور از تیم شما دعوت می شود تا با حضور در این رویداد علاوه بر تهیه گزارش از اخبار رویداد، ما را در برگزاری هرچه بهتر آن یاری فرمایید.

📆تاریخ برگزاری: 1400/09/18

🏢محل برگزاری: دانشگاه شهید بهشتی هاب

🖥️ به صورت مجازی از طریق لینک زیر 👇🏻در آپارات میزبان شما هستیم

https://www.aparat.com/SweetEvent/live

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی