ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مقداد آی تی ارائه دهنده سه مدل برتر لپ تاپ ایسر core i7

برند ایسر یکی از برندهای ارزان لپ تاپ است. لپ تاپ‌های ایسر، با وجود قیمت پایین، از نظر عملکرد، تفاوت خیلی زیادی با برندهای گران قیمت مثل ایسوس، اچ پی، دل و ... ندارند. شاید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برند ایسر یکی از برندهای ارزان لپ تاپ است. لپ تاپ‌های ایسر، با وجود قیمت پایین، از نظر عملکرد، تفاوت خیلی زیادی با برندهای گران قیمت مثل ایسوس، اچ پی، دل و ... ندارند. شاید بتوان دلیل قیمت پایین‌تر این لپ تاپ‌ها را استفاده از مواد ارزان قیمت‌تر، به ویژه در ساخت بدنه دانست.

اکثر لپ تاپ‌های ساخت برند ایسر، کامپیوترهایی بسیار نازک، سبک، و پرتابل هستند اما توان پردازشی کافی برای انجام کارهای سنگین، مالتی تسکینگ و حتی گیمینگ را دارند. این برند به خوبی توانسته است که تعادل بین قیمت و کارایی را حفظ کند. اگر به دنبال خرید لپ تاپ خوش قیمت با پردازنده حداقل اینتل Core i7 هستید، برند ایسر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آشنایی با برند ایسر

ایسر در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ تاپ در بازار است. بسیاری از مردم، به دلیل تنوع بالا و قیمت پایین لپ تاپ‌ها، این برند را می‌پسندند. ایسر، از لپ تاپ‌های ارزان قیمت دانش‌آموزی تا لپ تاپ‌های گیمینگ دارای توان پردازشی بسیار بالا را تولید می‌کند.

ایسر یک شرکت تایوانی است که در زمینه تولید قطعات الکترونیکی و سخت‌افزاری فعالیت دارد. دفتر مرکزی ایسر در تایوان واقع است و این شرکت، محصولات متنوعی از جمله لپ تاپ‌ها، کامپیوترهای رومیزی، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و ... را تولید می‌کند.

در سال ۲۰۱۵، ایسر به عنوان ششمین تولید کننده کامپیوتر در جهان شناخته شد. این شرکت بین‌المللی، در ابتدا با نام مولتی تک فعالیت خودش را شروع کرد ولی پس از یک ری‌برندینگ در سال ۱۹۸۷، به ایسر تغییر نام داد. این شرکت در حال حاضر، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ تاپ و سخت‌افزارهای کامپیوتر و IT است و می‌توان مهم‌ترین دلیل محبوبیت آن را لپ تاپ‌های اقتصادی‌اش دانست.

آیا لپ تاپ های ایسر برای گیمینگ مناسب هستند؟

هم بله و هم خیر. لپ تاپ‌های اقتصادی یا میان-رده این برند، توان پردازشی ضعیفی دارند و اصلا برای گیمینگ مناسب نیستند. معمولا این لپ تاپ‌ها، مشخصات سخت‌افزاری خوبی دارند اما فقط برای انجام کارهای معمولی روزمره مناسب هستند و خیلی برای گیمینگ توصیه نمی‌شوند.

در مقابل، داستان لپ تاپ‌های گیمینگ ایسر، کاملا متفاوت است. این برند به ساخت لپ تاپ‌هایی با مشخصات بسیار عالی برای گیمینگ، شهرت دارد اما نه به اندازه برندی مثل ایسوس. لپ تاپ Predator این برند با پردازنده اینتل Core i7 از بهترین و خوش قیمت‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار است. این لپ تاپ، بازی‌های کامپیوتری را به نرمی اجرا می‌کند و امکان overclocking را به شما می‌دهد تا از حداکثر توان آن برای بازی‌های بسیار سنگین استفاده کنید. به علاوه، لپ تاپ ایسر Predator Core i7 دارای صفحه نمایشی بزرگ و عالی، با رزولوشن بسیار بالا و اسپیکرهای قدرتمندی است که گیمر را در بازی غرق می‌کنند.

مزایای لپ تاپ ایسر

  • قیمت پایین و تنوع بسیار زیاد: برند ایسر، لپ تاپ‌هایی در قیمت‌های بسیار متنوع تولید می‌کند. محصولات این برند، تنوع بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید در بین آن‌ها، لپ تاپ‌های اقتصادی، لپ تاپ‌های میان-رده و لپ تاپ‌های پرچمدار Core i7 و Core i9 را پیدا کنید. چیزی که در مورد لپ تاپ‌های ایسر خیلی جلب توجه می‌کند، قیمت پایین نسبتا پایین تمامی انواع این لپ تاپ‌ها در مقایسه با برندهایی مثل لپ تاپ دل، لپ تاپ HP، لپ تاپ ایسوس، مک بوک‌ها و دیگر انواع لپ تاپ‌های خوشنام است.
  • امکان تعویض راحت قطعات وجود دارد: با اینکه این گفته، خیلی در مورد لپ تاپ‌های پرچمدار صحیح نیست اما اکثر لپ تاپ‌های ایسر، لپ تاپ‌هایی اقتصادی هستند. بعضی از لپ تاپ‌های اقتصادی دوام و طول عمر خیلی بالایی ندارند اما قطعات این لپ تاپ‌ها به فراوانی در بازار موجود است، قیمت‌های پایینی دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را تعویض کرد.
  • لپ تاپ‌های گیمینگ بسیار عالی: خیلی از مردم نمی‌دانند که برند ایسر، لپ تاپ‌های گیمینگ تولید می‌کند اما باید بدانید که لپ تاپ‌های گیمینگ ایسر جزء بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ در جهان هستند. این برند، لپ تاپ‌های Core i7 و Core i9 سری Predator را تولید می‌کند که توان پردازشی بسیار بالایی دارند و با داشتن صفحه نمایش‌های با کیفیت و اسپیکرهای بسیار قوی، تجربه گیمینگ بسیار خوبی دارند.
  • خلاقیت عالی در مدل‌های جدید: مدل‌های جدید لپ تاپ ایسر دارای طراح‌های بسیار خلاقانه‌ای هستند. این لپ تاپ‌ها، ویژگی‌های بسیار جالبی دارند و ایسر با معرفی هر لپ تاپ جدید خود، یک قابلیت جدید و خلاقانه را معرفی می‌کند.

معایب لپ تاپ ایسر

  • دوام پایین لپ تاپ‌های اقتصادی: یکی از مهم‌ترین انتقاداتی که به لپ تاپ‌های ایسر وارد است، به دوام نسبتا پایین لپ تاپ‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت این برند، مربوط می‌شود. با این حال، قطعات این لپ تاپ‌ها، بسیار ارزان‌قیمت هستند و در صورت خراب شدن، به راحتی می‌توان آن‌ها را تعویض کرد.
  • نظرات متنوع کاربران: در صورتی که در سایت‌های مختلف مثل آمازون، دیجی کالا، کالاتیک، مقداد آی تی و ... نظرات کاربران را در رابطه با لپ تاپ‌های ایسر بخوانید، متوجه خواهید شد که نظرات کاربران در رابطه با مدل‌های یکسان این برند، بسیار متنوع است. این موضوع نشان می‌دهد که لپ تاپ‌های ایسر، لپ تاپ‌هایی خاص هستند که همه مردم آن‌ها را نمی‌پسندند.

بهترین لپ تاپ‌های ایسر در سال ۲۰۲۱

ایسر سوییفت 3x

مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسر Swift 3x دارای پردازنده‌های نسل یازده اینتل Core i5 یا Core i7 هستند. این لپ تاپ‌ها، کارت گرافیک Intel Iris Xe max دارند و رم آن‌ها بین ۸ الی ۱۶ گیگابایت است. لپ تاپ‌های ایسر سوییفت ۳ ایکس دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی فول اچی دی IPS LCD هستند و حافظه داخلی آن‌ها بین ۵۱۲ گیگابایت تا ۱ ترابایت از نوع SSD است.

ایسر اسپین ۵

مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسر Spin 5 دارای پردازنده‌های نسل دهم اینتل Core i5 یا Core i7 هستند. این لپ تاپ‌ها، کارت گرافیک Intel Iris Plus دارند و رم آن‌ها بین ۸ الی ۱۶ گیگابایت است. لپ تاپ‌های ایسر اسپین ۵ دارای صفحه نمایش ۵/۱۳ اینچی لمسی هستند و حافظه داخلی آن‌ها بین ۲۵۶ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD است.

ایسر ConceptD 7

مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسر ConceptD 7 دارای پردازنده‌های نسل نهم اینتل Core i7 هستند. این لپ تاپ‌ها، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060-2080 دارند و رم آن‌ها بین ۱۶ الی ۳۲ گیگابایت است. لپ تاپ‌های ایسر ConceptD 7 دارای صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی با کیفیت 4K از نوع IPS LCD هستند و حافظه داخلی آن‌ها ۱ ترابایت است.

خرید لپ تاپ ایسر

شما می‌توانید لپ تاپ‌های ایسر را به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های معتبری مثل دیجی کالا، ترب، کالاتیک و مقداد ‌آی تی خرید کنید. اخیرا، فروشگاه مقداد آی تی امکان خرید اقساطی را نیز برای مشتریان خودش فرآهم آورده است. این فروشگاه، لپ تاپ‌های ایسر Core i7 و Core i9 را با گارانتی و قیمت بسیار خوبی عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ashnas
    ashnas | ۱۸ آذر ۱۴۰۰

    واقعا کسی از این فروشگاه خرید میکنه؟ به نر من مقداد آی تی باید تعطیل کنه دیگه. عقبه خوبی نداره

  • DaaVooD
    DaaVooD | ۱۷ آذر ۱۴۰۰

    دزد آیتی

  • amiiin
    amiiin | ۱۷ آذر ۱۴۰۰

    خرید از مقداد آی تی را اصلا پیشنهاد نمیکنم. اگر وقت و پولتون رو از سر راه آوردین از این فروشگاه خرید کنید!!!

مطالب پیشنهادی