ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اپلیکیشن کیان دیجیتال؛ ابزاری برای سرمایه‌گذاری آنلاین

سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر راه متفاوتی را طی کرده است. کافی است نگاهی به گذشته بیندازید. قبلا اگر قصد داشتید پولتان را در جایی سرمایه‌گذاری کنید، باید مستقیما به آن نهاد مراجعه می‌کردید، احتمالا نوبت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر راه متفاوتی را طی کرده است. کافی است نگاهی به گذشته بیندازید. قبلا اگر قصد داشتید پولتان را در جایی سرمایه‌گذاری کنید، باید مستقیما به آن نهاد مراجعه می‌کردید، احتمالا نوبت گرفته و در صف می‌ایستادید و بعد از مدتی متصدی مربوطه به کار شما رسیدگی می‌کرد. البته پس از طی این مراحل ممکن بود با مشکلاتی روبرو شوید و کارتان نیمه‌تمام بماند. مثلا ممکن بود متصدی از شما مدارکی بخواهد که در اختیار نداشتید و باید با وجود ترافیک و زمانی که گذاشته بودید، ناامید به خانه برگردید و یک بار دیگر با مدارک مربوطه مراجعه نمایید. اما امروزه سرمایه‌گذاری تا حدود زیادی راحت شده است. شما می‌توانید به راحتی در خانه یا در محل کار بنشینید و بدون طی کردن مسیر یا هزینه‌های زمانی و روانی به هدف خود دست پیدا کنید. ورود گوشی‌های هوشمند و توسعه چشمگیر اینترنت عامل اصلی این اتفاق بوده است. برنامه‌های نصب شده روی تلفن‌های همراه شما فرصت سرمایه‌گذاری را برایتان به وجود می‌آورند. اپلیکیشن کیان دیجیتال از جمله این برنامه‌هاست که فرصت این کار را برای شما به همراه می‌آورد.

یکی از بهترین ویژگی‌های اپلیکیشن کیان دیجیتال این است که امکان سرمایه‌گذاری متنوعی را برای شما فراهم می‌کند. از طریق آن می‌توانید در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلفی فعالیت داشته باشید که شامل صندوق‌های سهامی، صندوق‌ درآمد ثابت و صندوق طلا می‌شود. این صندوق‌ها با توجه به ریسک متفاوتی که دارند انواع سلیقه‌ها و شخصیت‌ها را پوشش می‌دهند؛ از ریسک‌گریزها گرفته تا ریسک‌پذیرها.

سرمایه‌گذاری مناسب ریسک‌پذیرها

در میان چهار صندوقی که می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن کیان دیجیتال خریداری نمایید، صندوق‌های سهامی آوای سهام کیان و آهنگ سهام کیان نیز قرار دارند. این دو صندوق سهامی در میان بهترین و معتبرترین صندوق‌های سهامی بازار جای دارند. با این همه بازار سهام در میان گزینه‌های ریسکی قرار دارد. بنابراین اگر تا حدودی اهل ریسک هستید و دید بلندمدت به سرمایه‌گذاری دارید، می‌توانید از این دو صندوق برای سرمایه‌گذاری استفاده نمایید. اما اگر روحیه ریسک‌گریزی دارید صندوق‌های دیگری هم برای شما وجود دارند.

سرمایه‌گذاری‌های کم‌ریسک‌تر

علاوه بر صندوق‌های سهامی، شما می‌توانید صندوق‌های کم‌ریسک‌تری را نیز بخرید. صندوق طلا هرچند با ریسک همراه است ولی معمولا ریسک پایین‌تری نسبت به بازار سهام دارد و به خصوص در شرایط تورمی یا افزایش دلار روند صعودی پیدا می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن کیان دیجیتال و سرمایه‌گذاری آنلاین می‌توانید در صندوق سکه طلا کیان سرمایه‌گذاری نمایید. این صندوق جزو معتبرترین و بهترین صندوق‌های طلا به شمار می‌رود. البته یک گزینه کم‌ریسک دیگر نیز برای شما وجود دارد. اگر بخواهید در صندوق درآمد ثابت سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید از طریق این اپلیکیشن اقدام نمایید. صندوق‌های درآمد ثابت ریسک خاصی ندارند و بازدهی آنها از بانک بالاتر است.

میزان ریسک‌پذیری خود را بسنجید

یکی از ویژگی‌هایی که در سایت کیان دیجیتال وجود دارد، امکان سنجش ریسک برای فرد است. این ویژگی باعث می‌شود نسبت به خود شناختی به دست بیاورید و بر اساس این شناخت نوعی استراتژی مناسب برای سرمایه‌گذاری در پیش گیرید. این کار به شما امکان می‌‎دهد بخشی از سرمایه خود را در صندوق درآمد ثابت و بخشی دیگر را در طلا یا سهام قرار دهید. در این صورت، می‌توانید ریسک خود را توزیع کرده و برای مقابله با چرخش‌های بازار آماده باشید.

مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها

از جمله مهمترین مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های کیان دیجیتال آن است که می‌توانید با پول کم هم پول خود را پس‌انداز کنید. در روزهای اخیر بسیاری از مردم به دلیل تورم شدید و مشکلات اقتصادی توانایی پس‌انداز بالایی ندارند. سرمایه‌گذاری ماهانه با مقدار کمی پول می‌تواند تا حدودی به حفظ سرمایه شما کمک کند. به عنوان مثال اگر بخواهید در طلا سرمایه‌گذاری کنید، با توجه به قیمت فعلی طلا، اکنون باید هزینه نسبتا زیادی کنید. در حال حاضر هزینه خرید یک سکه طلا بسیار بیشتر از حقوق ماهانه افراد است و حتی به چند برابر درآمد برخی نیز می‌رسد. به همین دلیل صندوق‌های طلا که با سرمایه‌گذاری 500 هزار تومان به بالا امکان سرمایه‌گذاری دارند، گزینه مناسبی در روزهای تورمی و برای بسیاری از اقشار به شمار می‌آیند. ضمن این که خرید واحدهای صندوق‌های طلا نه مانند طلای فیزیکی به محل امنی برای نگهداری نیاز دارد و نه دچار مشکلاتی مانند جعل و سرقت می‌شود.

شما با 500 هزار تومان می‌توانید در صندوق‌های درآمد ثابت هم سرمایه‌گذاری کنید. اما در مورد صندوق‌های سهامی وضعیت کمی متفاوت است. حداقل هزینه پرداختی برای واحدهای صندوق‌های آوای سهام کیان و آهنگ سهام کیان بالاتر است اما همچنان با مقدار پول کمی می‌توان در آنها سرمایه‌گذاری کرد. علاوه بر این، به دلیل مدیریت مناسب و اصولی، سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها که سرمایه‌گذاری غیرمستقیم به حساب می‌آید، بهتر از سرمایه‌گذاری مستقیم در بازارها است.

جمع‌بندی

همان طور که دیدیم، دامنه خدمات آنلاین به سرمایه‌گذاری هم رسیده است. از سوی دیگر، با توجه به تورم شدید سال‌های اخیر، اهمیت سرمایه‌گذاری بیش از پیش احساس می‌شود. اپلیکیشن کیان دیجیتال یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری آنلاین را فراهم کند و گزینه‌های خوب و متنوعی را به شما پیشنهاد دهد. این گزینه‌های متنوع شامل صندوق طلا، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت هستند و همه افراد با هر سطح ریسک‌پذیری را تحت پوشش قرار می‌دهند. به خاطر داشته باشید سرمایه‌گذاری اصولی و مناسب تنها راه فردی برای ایجاد یک سپر دفاعی در برابر تورم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی