ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ایده بدهید تا 80 میلیون تومان حمایت بگیرید [رپورتاژ آگهی]

به احتمال زیاد برایتان پیش آمده است که به اخبار موفقیت یک شرکت استارت‌آپی یا نوگام، در رسانه‌ها برخورده باشید و به ناگاه آه از نهادتان بلند شده باشد! چرا؟ چون شما پیش‌تر، خودتان درست ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۱

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به احتمال زیاد برایتان پیش آمده است که به اخبار موفقیت یک شرکت استارت‌آپی یا نوگام، در رسانه‌ها برخورده باشید و به ناگاه آه از نهادتان بلند شده باشد! چرا؟ چون شما پیش‌تر، خودتان درست همان ایده را به صورت خام در ذهنتان داشتید، اما به خاطر نداشتن امکانات یا اصلا پی آن را نگرفته بودید یا اینکه در گام‌های اول، ناکام شده بودید.

چگونه است که ایران با داشتن این همه فارغ‌التحصیل در رشته‌های فنی و مهندسی که به قولی از این حیث در رتبه سوم دنیا قرار می‌گیرد، کسر کوچکی از استارت‌آپ‌های موفق دنیا را هم در اختیار ندارد؟

با توجه به پایین بودن نسبی هزینه تربیت نیروهای متخصص و دستمزد پایین‌تر آنها نسبت به کشورهای توسعه‌یافته، انتظار داریم که با توجه به ظرفیت‌ها بومی کشورمان، محیط مناسبی برای استارت‌آپ‌ها و پروژه‌های دانش‌بنیان داشته باشیم، اما واقعیت با تئوری متفاوت است؟

آیا می‌شود کاری کرد که به ایده‌ها و شرکت‌ها و پروژه‌های ناب بتوان یاری رساند تا از هزارتوی مشکلات به درآیند؟

مرکز فن آفرینی نوتک دقیقا برای چنین کاری شکل گرفته است. رسالت مرکز فن آفرینی نوتک حمایت از تیم‌ها و کسب و کارهای نوپا است، تا آنها را توانمند کند و به شناساندن آنها به دنیا کمک کند و به آنها یاری برساند تا با استفاده از این مزیت‌ داخلی، به بازارهای جهانی راه یابند.

تمامی ایده‌ها، طرح‌ها و کسب وکارهای نوپایی که در مرحله آغاز شکل‌گیری هستند، هم‌چنین کسب و کارهایی که در حال توسعه یک محصول یا خدمات جدید هستند، می توانند با شرکت در طرح توانمندسازی مرکز فن‌آفرینی نوتک، مورد انتخاب و حمایت قرار بگیرند.

حمایت نوتک از این طرح ها شامل:

  • آموزش تخصصی و فشرده در ایران و آلمان
  • 80 میلیون تومان سرمایه گذاری در طرح های منتخب
  • 12 ماه حضور در محیط کار حرفه ای است.

دوره توانمندسازی برای طرح‌هایی مناسب است که بازار هدف ملی یا بین المللی را هدف قرار داده‌اند. این گونه طرح‌ها پس از دوره پیش شتابدهی که به مدت چهل و پنج روز در تهران برگزار می‌شود، برای یک دوره آموزشی فشرده به مدت بیست و یک روز به آلمان می‌روند. پس از آن طی یک فرایند ده ماهه در فضای کار تهران مستقر بوده و ضمن دریافت آموزش‌های تکمیلی و توسعه کسب و کار خود، امکان تبلیغ محصول و خدمات خود را داشته و سعی در جذب مخاطب خواهند ‌کرد.

لازم به ذکر است که هر چند کلیه فعالیت‌های فنی تیم در فضای کار مناسبی که در نظر گرفته شده است صورت می‌پذیرد، اما طرح‌هایی که امکان جذب مخاطب بین‌المللی داشته باشند، طی ده ماه مورد نظر، فرصت دارند تا یکی از اعضای تیم خود را که به بحث توسعه بازار و جذب مخاطب می‌پردازد، در دفتر آلمان مستقر کنند. نکته قابل توجه اینکه، پس از پایان دوره توانمندسازی یک ساله، تمام کسب و کارهایی که پس از یک سال شکل گرفته‌اند، در قالب دو رویداد در ایران و آلمان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ارائه می‌شوند.

اگر قصد دارید در این رویداد شرکت کنید و امکان ورود به طرح توانمندسازی را برای ایده و گروه‌تان محک بزنید، به وب‌سایت نوتک مراجعه فرمایید.

لطفا این بخش به صورت ویژه تر داخل متن گنجانده شود.

حمایت های نوتک شامل:

  • آموزش تخصصی و فشرده در ایران و آلمان
  • تا 80 میلیون سرمایه گذاری در طرح های منتخب و
  • 12 ماه حضور در محیط کار حرفه ای است.

دوره توانمندسازی برای طرح‌هایی مناسب است که بازار هدف ملی یا بین المللی را هدف قرار داده‌اند. این گونه طرح‌ها پس از دوره پیش شتابدهی که به مدت چهل و پنج روز در تهران برگزار می‌شود، برای یک دوره آموزشی فشرده به مدت بیست و یک روز به آلمان می‌روند.

لازم به ذکر است که هر چند کلیه فعالیت‌های فنی تیم در فضای کار مناسبی که در نظر گرفته شده است صورت می‌پذیرد، اما طرح‌هایی که امکان جذب مخاطب بین‌المللی داشته باشند، فرصت دارند تا یکی از اعضای تیم خود را که به بحث توسعه بازار و جذب مخاطب می‌پردازد، در دفتر آلمان مستقر کنند.

پس از پایان دوره توانمندسازی، تمام کسب و کارهایی که پس از یک سال شکل گرفته‌اند، در قالب دو رویداد در ایران و آلمان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ارائه می‌شوند.

مهلت ثبت ایده ها:

اگر قصد دارید در این رویداد شرکت کنید و امکان ورود به طرح توانمندسازی را برای ایده و گروه‌تان محک بزنید، فقط تا 15 مردادماه فرصت دارید تا با مراجعه به وب‌سایت نوتک، ایده خود را ثبت نمائید

تلگرام | اینستاگرام

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • farsam
    farsam | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    سلام
    میشه بگید مسابقات ارساا ایده و استارت اپی که قبلتر دیجی کالا و امثالهم و شرکت سراوا یه همچین چیزی و شرکت اگهیای پیک برتر کردن به چی و کجا منجر شد؟
    تو ایران قانون کپی رایت و رعایت حقوق معنوی مولف و صاحب ایده که کلا وجود نداره حالا این وسط این شرکتهای حوزه ی فن آوری به اسم جایزه دادن و حمایت و ساپورت جووونا رو واقن فریب میدن که ایده ها رو فقط جمع آوری کنن و بدزدن
    گویا شرکتهای خارجی از این اوضاع نابسامان از نظر رعایت حقوق صاحب ایده مطلع شدن و به اسم شرکتهای داخلی فراخوان میدن که بیای به هوای جایزه و ساپورت ایده هاتونو با شرحشو واسه ماها ارسال کنید بعد هم خدافظ و بای بای
    از غفلت و عدم اگاهی جوونا سؤاستفاده که چه عرض کنم سوداستفاده میکنن این جماعت به ظاهر پشتیبان ایده های خوب
    ضمنا یه سری از شرکتها و موسسات داخلی به اسم مشاوره کسب وکار
    خیلی از ایده های مردم رو میدزدن و به جاهای دیگه میفروشن یعنی یجورایی این مشاوره کسب و کار و جایزه و فراخوان ایده ها دزدی ایده های شماست بدون اینکه دستتون به جایی بند باشه حواستون رو جمع کنید ایده ای هم اگه هست خودتون حتی با امکانات کم اجرا و پیاده کنید و خودتون دست به عمل بزنید چرا بدید دست چندتا ادم به طاهر پشتیبان و خیرخواه و در باطن دزد مکاروحیله گر

    • raghb
      raghb | ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

      کاملا درسته دیگه نخ نما شده

  • Marg
    Marg | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

    سلام. بلک بری گوشی جدید معرفی کرده اما من توو این سایت خبری نمی بینم یا من اشتباه میکنم؟

    • Marg
      Marg | ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

      ببخشید پیدا کردم قسمت جستجو به انگلیسی نمیاره فقط یه سری موضوعات قدیمی نمایش میده و حتما باید فارسی تایپ میشد
      با تشکر

مطالب پیشنهادی