ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2022

آیا قصد مهاجرت دارید؛ اما نمی‌دانید کدام کشور برای شما بهتر است؟ می‌خواهید بدانید بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2022 کدام هستند؟ همه این کشورها دارای اقتصادهای پررونق، سیاست‌های مهاجرتی مترقی و خدمات پشتیبانی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا قصد مهاجرت دارید؛ اما نمی‌دانید کدام کشور برای شما بهتر است؟ می‌خواهید بدانید بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2022 کدام هستند؟ همه این کشورها دارای اقتصادهای پررونق، سیاست‌های مهاجرتی مترقی و خدمات پشتیبانی از مهاجران هستند. بنابراین، فقط مهاجرت نکنید، اولویت‌های خود را در نظر بگیرید و بهترین کشور را برای خود انتخاب کنید. در این مطلب، ما به بررسی برخی از بهترین کشورها خواهیم پرداخت. پس تا انتها با ما همراه باشید.

9 مورد از بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022

برخی از بهترین کشورها برای مهاجرت در سال 2022، کشورهای زیر انتخاب شده‌اند که در ادامه به بررسی جزئی و کامل‌تر هر یک خواهیم پرداخت:

  1. سوئد
  2. کانادا
  3. امارات
  4. نروژ
  5. فنلاند
  6. اسپانیا
  7. استرالیا
  8. دانمارک
  9. آلمان

سوئد

سوئد بالاتر از کانادا و سوئیس به عنوان بهترین کشور جهان برای مهاجران رتبه‌بندی شده است. تصمیم سوئد برای پذیرش تعداد زیادی پناهنده باعث شده بود جامعه این کشور متنوع شود؛ زیرا مهاجران حدود 10 درصد از جمعیت 9.8 میلیونی آن را تشکیل می‌دهند.

کانادا

کانادا پناهگاه امنی برای بسیاری از مهاجران است. این کشور یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است و از سوی سازمان ملل متحد، به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی رتبه‌بندی شده است. این کشور از نظر منابع طبیعی و نفتی غنی است و تعدادی از بهترین دانشگاه‌های جهان را دارد. این کشور نرخ جرم و خشونت پایین و استاندارد زندگی بالایی دارد. همه این نکات آن را به یک مقصد ترجیحی برای مهاجرت تبدیل می‌کند.

امارات

امارات متحده عربی کشوری معاف از مالیات است و نرخ جرم و جنایت بسیار پایینی دارد. این کشور مردم را از سراسر جهان جذب می‌کند تا ساکنان آن شوند، زیرا این کشور نفت خیز اقتصاد پویایی دارد. این کشور همچنین دارای نرخ پایین فساد است که آن را به مقصدی مطلوب برای جابجایی تبدیل کرده است.

نروژ

نروژ یک کشور صلح جو و بدون آلودگی است که از مهاجران بسیار استقبال می‌کند. این کشور ثروتمند، آموزش رایگان را در دانشگاه‌های دولتی خود ارائه می‌دهد. به دلیل زیبایی طبیعی این سرزمین و سبک زندگی آرام، بسیاری از مردم، نروژ را مقصد مهاجرت خود می‌دانند. علاوه بر این، قوانین مهاجرت در نروژ خیلی سختگیرانه نیست.

فنلاند

اگر آرامش ارائه شده در کانادا و نروژ کافی نباشد، نمی‌توانید خیلی بهتر از فنلاند را پیدا کنید. این کشور امن‌ترین کشور جهان است و یکی از قابل زندگی‌ترین شهرهای جهان در پایتخت آن، هلسینکی است، که به خود می‌بالد.

اسپانیا

اسپانیا از "جوامع" نیمه مستقل متعددی تشکیل شده است. نفوذ فرهنگی هر یک از این پادشاهی‌های تاریخی، ملتی با جمعیت متنوع و پویا دارد. جمعیت مهاجران به اسپانیا با افرادی که از رومانی، آرژانتین، اکوادور، بریتانیا، آلمان، فرانسه و مراکش می‌آیند بسیار متنوع است. مجموعه فرهنگی متنوع و بزرگ در اسپانیا مهاجران را از سراسر جهان جذب می‌کند. با مهاجرت به اسپانیا، از فرهنگ متنوع در این کشور لذت خواهید برد.

استرالیا

استرالیا، خانه حدود 23.7 میلیون نفر، کشوری ثروتمند با حضور عمده در سازمان‌های بین‌المللی، حقوق شهروندی ثابت، فرصتی برای کارآفرینان، ثبات اقتصادی، و بخش خدمات عمومی بزرگ است. استرالیا علاوه بر در دسترس بودن شغل، دارای جمعیت عظیم انگلیسی زبان، محیط امن و سطح بالایی از شادی در میان شهروندان خود است.

دانمارک

اساساً سه راه برای مهاجرت ایرانی‌ها به دانمارک وجود دارد: به عنوان یک دانشجو، به عنوان یک کارمند یا به عنوان همسر یک فرد دانمارکی. درخواست پناهندگی به عنوان پناهنده، روش دیگر اسکان شهروندان غیر اتحادیه اروپا در دانمارک است، که البته به هیچ وجه به متقاضیان توصیه نمی‌شود.

آلمان

آلمان به عنوان پنجمین کشور مطلوب برای مهاجرت در نظر گرفته شده است. این مطلوبیت به دلیل عملکرد خوب اقتصاد، سیستم آموزشی و فرصت‌های شغلی آن است. مردم از سراسر جهان می‌خواهند فرصتی برای مهاجرت به آلمان داشته باشند. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در مورد نحوه مهاجرت به آلمان و زندگی در آلمان می‌پردازیم.

برای مهاجرت به آلمان به یک هدف مشخص نیاز دارید. راه‌های مختلفی برای مهاجرت اتباع خارجی به آلمان وجود دارد که دلایل زیر را در بر می‌گیرد که در ادامه نیز بیشتر توضیح داده خواهند شد. اگرچه راه‌های زیادی برای مهاجرت به آلمان 2022 وجود دارد و هر کدام شرایط خاصی دارند؛ اما همچنان شباهت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد. برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به آلمان، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • ثابت کردن ثبات مالی
  • بیمه سلامت داشته باشید.
  • ویزای آلمان بگیرید.

مهاجرت به هر یک از این کشورهای اروپایی و یا آسیایی، شرایط به خصوص خود را دارند. شما باید مدارک لازم و هر آنچه نیاز است را برای سفارت کشور مورد نظر ارسال نمائید. همچنین می‌توانید از موسسات مختلف و مشاوران باتجربه آن‌ها کمک بگیرید. البته توجه داشته باشید که مهاجرت امری حساس و مهم است، بنابراین پرونده خود را به دست معتبرترین موسسه مهاجرتی ایران بسپارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • dorsa daneshvar
    dorsa daneshvar | ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • atousa mrd
    atousa mrd | ۲ بهمن ۱۴۰۰

    شرایط مهاجرت به آلمان و اخذ ویزا برای دانشجوهای ایرانی چیه؟

  • آفتاب سمائی
    آفتاب سمائی | ۲ بهمن ۱۴۰۰

    هزینه مهاجرت به آلمان برای دانشجوها چقدره حدودا؟

  • آفتاب سمائی
    آفتاب سمائی | ۲۹ دی ۱۴۰۰

    خیلی متن کامل و خوبی بود ممنون😊 میشه بهترین موسسه مهاجرتی ایران رو هم معرفی کنید؟

مطالب پیشنهادی